Husí dort


O loňské dovolené jsem husí módě, které zcela propadl náš Matěj, odolala. Stálo mě to hodně okecávání a slibů, ale odolala. Letos už nikoliv - beránkovou husou na Velikonoce počínaje a husím dortem a jedním plyšákem konče. A víte co? Je boží! Švagr se švagrovou si plyšovou husu zamilovali hned na oslavě a přejí si jí k Vánocům, a čerstvý čtrnáctileťák bez ní nedá ani ránu. A když není doma, tak mu jí kradu já :). To má za to, že mě přerostl. Mám to černý na bílým. Teda tužkou na futrech. A jo, slzička ukápla.

Nadýchaný piškotový polonaháček pomerančem ovoněný, našlehaným vanilkovo-máslovo-pudinkovým krémem promazaný, malinami a jahodami proložený, potahovkovou peřinkou přikrytý. Váhově miminko, tři kila šedesát :).





Momentka z modelování - poslední měsíc mě trápily otravné zdravotní problémy, tolik k brčku, kdyby se někdo ptal :D.


Momentka pooslavová...


Husí akupunktura, nic víc v tom nehledejte :).


Kamarádi na život a na smrt! :)

35 komentářů:

  1. Moc krásný dort, Janinko. 🙂Matýskovi vše nejlepší.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta rozpláclá husa je neskutečně roztomilá :-) Se nedivím, že je těžké jí odolat :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Oslavenci dodatečně všechno nejlepší. Dort nemá chybu a ta husa plyšová je boží ! :-)
    Hezké dny, Janinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Husu máme taky a rovněž ji všichni milujeme:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď už tenhle stav naprosto chápu, jsem ráda, že v tom nejsme sami! :)

      Vymazat
  5. Jani, oslavenci přeji všechno nej. Ta plyšová husa je super, ani se nedivím, že se stala rodinným mazlíčkem, který se ani nemusí venčit, pá 😂🤣

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc děkuji za Matýska :). Je fakt, že ta plyšová husa je boží, asi bych se nezlobila, kdybych taky jednu dostala :D.

      Vymazat
  6. Pěkné, moc pěkné.
    No, někdo má rok husy někdo rok holuba.
    Ale holub by na dortu moc nevynikl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!
      Holub na dortu by mohl být náhodou super! Zkusím navrhnout, aby mi ho hoši na podzim, když nebudou mít inspiraci, vyrobili na dort :D.

      Vymazat
    2. Tak to jsem tedy zvědaff.
      A těším se.

      Vymazat
    3. Píšu si holuba do diáře! :D

      Vymazat
  7. Tak ještě chybí ta živá :-) Všechno nejlepší. Dort vypadá úžasně a ta plyšová husa je boží. Krásné dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Převeliké díky posílám! :)
      Živou husu ráda oželím! :D

      Vymazat
  8. Dort s husou je boží a oslavenci přeji zdravíčko 🍀

    OdpovědětVymazat
  9. Husy jsou boží obě a dort musel být moc dobrý. oslavenci dodatečně všechno nej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme! :)
      Dort byl opravdu moc dobrý, máme rádi kombinaci vanilky a malin :).

      Vymazat
  10. Bože to to utíká. Vždyť nedávno to byl malý klučík. No jo, ale dort je krásný. Gratulace oslavenci a a i tobě Janinko, že tě tvůrčí duch naprosto neopouští.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Valin, když jsem začínala s Mojí mozkovnou, bylo Matýskovi půl roku. Je to masakr, jak ten čas letí...
      Moc děkujeme, gratulaci vyřídím! :)

      Vymazat
  11. Tak ale ten plyšák je epesní! Úplně chápu, že se o něj doma přetahujete :-) A dort je taky boží. Byť tedy husí akupunktura vypadá trošku podezřele ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Husí akupunkturu bych tu raději do detailů nerozebírala, snad jen, že jsem za to nemohla jen já a že za to nemohl alkohol :D.
      A moc děkuji! :)

      Vymazat
  12. Tak to je paráda! Něco takového bych potřebovala pro babičku, akorát se slepicí... máme slepice a babička je má strašně ráda, fakt hezky o ně pečuje :))) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, moc děkuji :). Slepice bude taky jednoduchá, já ti věřím! :)

      Vymazat
  13. Husí mánii jsem postřehla. Dokonce ji měl někdo i na hokeji :D Dort jako vždy dokonalý <3 Přeji synkovi vše nej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu obří husu jsem při hokeji taky dvakrát zaregistrovala, byla super! :D
      A moc děkuji i za Matěje! :)

      Vymazat
  14. Tetkapernikarka
    Jani, tak jsem si řekla, že chci taky husu 😄😄 a brala bych i dort, ten se tedy povedl a na tom řezu, jak to vypadá krásně, těch malin, no odolat nejde😄 a plyšová by šla u nás taky z ruky do ruky😊 Na hokeji jsem ji taky zahlídla.
    Matýšková preji dodatečně jen to nejlepší🍀🍀🍀 papa . Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, moc děkuji za milý komentář i za Matýska! :)

      Vymazat
  15. Janinko moc zdravím, jsem s blogy ve skluzu, proto až teď... Dostala mě ta rozcáplá husa na dortu !!! To je super. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti, Leni :). V pohodě, já tu taky víc nejsem, než jsem, časově prostě absolutně nestíhám :D.

      Vymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).