Graffiti v Hannoveru


Mé rozčarování z letní návštěvy Hannoveru jste tu už zřejmě zaznamenali. Ale abych městu tak úplně nekřivdila, jedna věc, která tam, kromě historických památek pod haldou odpadků, stála za to, bylo tohle graffiti. A pak rychle do auta a ujíždět pryč, co nám pneumatiky stačí!








42 komentářů:

  1. Ty bláho, Piráti z Karibiku hadra! :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, to kreslil určitě nějaký umělec, který to opravdu umí. Tyhle legální místa uznávám, ale když to někdo dělá nelegálně a ničí tím cizí majetek, to se mi nelíbí :(

    OdpovědětVymazat
  3. Pokud je to na místě, kde to neruší, tak mi to nevadí. Ale jinak mám většinou husí kůži z toho, kdy vodé,.že se chce leckdo projevit tím, co neumí.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, umělecky krásné, poselství to také nese, super... já mám ráda, když jsou ty hnusný panelový bloky barevný... ale taky nemám ráda klikyhance na fasádách domů, atd. ☺ Hezký víkend, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za ty čmáranice na nových fasádách bych zpřerážela ruce...
      I tobě hezký víkend! :)

      Vymazat
  5. Chobotnice a naprdnutá nafukovačka jsou naprosto boží! :-D

    OdpovědětVymazat
  6. To vytvořil někdo, kdo opravdu umí, ale na návštěvu takového města je to pozitiv dost málo. Jani, měj se, zdravím 🤨

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že jenom tohle tě do Hannoveru nenaláká :D.

      Vymazat
  7. Já bych se docela bála do té Einbahnstrasse, když tam míří tyhle vlny :-) Ale umělecky zdařilý.

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, klobouk dolů. Tohle už je opravdu umělecké dílo. 👍
    Měj prima dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Krakonoš tam asi nebude, spíš někdo od těch pirátů... Byl to asi nějaký klub? První graffity které jsem jsem zaznamenal bylo před dnes už mohu říci dvěma desítkami let v městečku Koryčany. Na nějaké stodole si tam zasprejoval snad vnuk majitele, který žil v Americe. Přesně si to nepamatuju, jak to bylo, ale tohle je opravdu nářez!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to nějaká diskotéka, tuším, že se to jmenovalo Sansibar a když už nic, tak tímhle graffiti fakt zaujme :).

      Vymazat
  10. Tlusťjoch: To se mi líbí velice.

    OdpovědětVymazat
  11. Tohle je paráda, jak od komiksových mistrů. Takové krásné výtvory by se měly chránit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V návaznosti na to - tuším jsem zrovna včera četla o krádeži graffiti od Banksyho - někdo kus té omítky vyříznul.

      Vymazat
    2. Miloši, myslím, že tohle by se žádný čmáral neodvážil přemalovat, jinak by si docela koledoval :D.

      Vymazat
    3. Nomi, myslím, že z té instalace ukradli mrazák, do kterého cpala ta zbitá paní svého manžela.

      Vymazat
    4. Jo to taky, ale pak bylo ještě jedno, a to bylo komplet vyříznuté - nějaký proklik u toho článku s mrazákem.

      Vymazat
    5. https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-osm-lidi-se-pokusilo-ukrast-dilo-umelce-banksyho-vyrizli-ho-ze-zdi-220630

      Vymazat
    6. Normálně bych to asi vypustila, ale jak tady, i v okolí, přibývají ty graffiti články, tak mě to udeřilo do oka :-)

      Vymazat
    7. Aha, děkuju za info :), tahle zpráva mě nějak minula, Banksy evidentně frčí.

      Vymazat
  12. Ahoj Jani, taky mě to připadá jako z komiksu, to se musí umět. Měj se dobře, Lenka.
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  13. To je alespoň umění, ne jak ty čmáranice u nás na autobusové zastávce, tohle graffiti se mi moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to vypadá opravdu dobře! Super, teď už jsem to viděl u tebe na blogu, takže už do Hannoveru nemusím :-).

    OdpovědětVymazat
  15. V Rezi u Prshy, bylo u vlakove uastavkx neco podobnrho..Snaf k tomu inspirobal zfejsi Uszsv jadetneho vyzkumu...

    OdpovědětVymazat
  16. Tak alespoň něco pěkného a ne takové ošklivé čmáranice, jak to ve městech většinou bývá. 🙂

    OdpovědětVymazat
  17. Je to hezké, ale není to můj šálek kávy....

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).