Drobečky pro radost


Pro milejší den.
Pro pobavení.
Jako omluva.
Z lásky.
Pro štěstí.
Jen tak.
Od dětí.

Pro mě :).



40 komentářů:

  1. To je tedy spousta vypovídajících drobečků.
    Pěknou neděli u vás !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Tak nějak tiše závidím. Drobečky v podobě obrázků dostávám od vnučky, ale nepamatuju se, že bych takhle spontánní dárečky dostávala od dětí....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí, pamatuju si, jak jsme se ségrou mamce vyráběly hlavně přáníčka, na další drobečky si moc nepamatuju.
      J.

      Vymazat
  3. Krásně milé :-)

    Musím říct, že mě dostala ta mrkev z polívky. To už je hračičkovství vyššího stupně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byla práce druhorozeného 😁. Moc děkujeme! 😊
      J.

      Vymazat
  4. Tak tyhle drobečky rozsvítí den. Je pravda, že častěji slyším od vnuků - babí já tě mám rád, než jsem slýchávala od synů :-), čemuž se ale ani nedivím, byla jsem ta přísná mamka a jako babička jsem rozmazlovací :-)))).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To opravdu ano 😊.
      Na takovou babičkovskou roli se opravdu moc těším! 😁

      Vymazat
  5. To je krasa. :) Ja som si pri tvojom clanku spomenula, ako som vsetky podobne veci vyrabala pre mamu a teraz sa divim, ze mnohe z nich este ma a opatruje. Je to krasne. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme 😊.
      Moje maminka má od nás taky všechno schované ❤️.
      J.

      Vymazat
  6. Těm by se rád podíval na zub :).

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, to je všechno tak miloučké. 👍👍 Náš život by se měl skládat z podobných drobečků a bylo by hned všem líp.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, Alenko 😊.
      A děkujeme! 😍
      J.

      Vymazat
  8. Úžasné dárečky. Ta kulatá příšerka úplně nahoře je k sežrání. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji 😊. Ta kulatá přîšerka byla sežraná cobydup 😁.

      Vymazat
  9. Jani, ti tvoji kluci jsou neskutečná studnice nápadů. Takové drobečky a maličkosti potěší víc než drahé dárky. Jsou od srdce a z lásky. Měj se hezky, pá 😘😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy ano, studnice takřka bezedná 😁.
      Děkuji ti, Evi, za krásný komentář! 😍
      J.

      Vymazat
  10. Také znám .-) Ale jsem ostuda, moc takhle své dítě nepřekvapuji, ono vede. Hezké drobečky, přeji krásné dny tobě i klukům

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My to máme podobně, spíš sypou drobečky oni mně, než já jim, ale zase jim podstrojuju 😁.
      A moc děkujeme! 😊
      J.

      Vymazat
  11. Jani všechno to je moc milé, krásné a hlavně od srdce ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné :-) Kdyby takovéhle vztahy byly standardem ve všech rodinách, myslím, že by se nám všem žilo opravdu o poznání lépe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi na tom něco bude, moc děkuji! 😊
      J.

      Vymazat
  13. Skvělé! Není nad pořádné bulvy.

    OdpovědětVymazat
  14. Je to je pekny...hned prvni obraz mne prijrmne uhodil do oci..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bylo v plánu 😁, moc děkuji! 😊
      J.

      Vymazat
  15. To je milé. 🙂 Mamka má taky pár našich výtvorů schovaných.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Nikolko, já, když si je neschovám, tak si je alespoň vyfotím :).

      Vymazat
  16. Krásné dětské kouzlení. 🥰🤩🤩

    OdpovědětVymazat
  17. U vás - nuda´sprosté slovo.Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, my si totiž i flákání se umíme užít :).

      Vymazat
  18. To je moc roztomilé, takové láskyplné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti za kluky, někdy jsou vážně slaďouši 😊❤️.
      J.

      Vymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).