Mechový dort


Moje máma je máma houbová, borůvková, brusinková, medvědo-česneková, šišková, bylinková, zkrátka taková, co les v danou chvíli svým návštěvníkům štědře nabízí. A když zrovna nic v nabídce nemá, je to jen lesní máma, která do něj chodí jen tak pro radost. Téma narozeninového dortu tak měli kluci naservírované jako na stříbrném podnose, a jako každý rok se úkolu dekorování zhostili po svém, ale se ctí :).

P.S: Buď se mi zbláznil mobil, počítač, PhotoScape, nebo já, ale po rozkliknutí článku v mém telefonu působí barvy tak, jako by jim dočista přeskočilo - červená je rudější než stranická knížka a mechově zelená se změnila na brčálovou. Stalo se mi to za celou mou blogovou éru poprvé, doporučuji tedy v zájmu neoslepnutí článek otevírat v počítači :). 

Špenátový nadýchaný piškotový naháček mascarpone-šlehačkovou náplní promazaný, malinami proložený, čerstvým ovocem (a houbami:)) zasypaný.





36 komentářů:

  1. Pěkné tvořeníčko, a aspoň vyniknou ty barvy

    OdpovědětVymazat
  2. Janinko. jako vždy nápadité! Už když vidím mechový(špenátový)dort, tak čekám vůni a chuť česneku, překonám tuto myšlenku a vždy si pochutnám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten česnek se k tomu opravdu nabízí, naštěstí tam ten špenát není vůbec cítit :). A moc děkuji!

      Vymazat
  3. Jani, pravda, že barva dortu vypadá jedovatě, ale výsledek je určitě výborný. V nějakém kuchařském pořadu (a že jich není málo) jsem kdysi viděla, jak na to. Tak všem přeji dobrou chuť. A jen tak mimochodem. Odpoledne jsem se byla projít a cestou domů jsem koupila dva dorty ke kafíčku, jeden za "pouhých" 68,- kaček, no nekup to 😀😅

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to jsem do toho dala o polovinu méně špenátu, než bylo v receptu, nevím, jakou barvu by jinak měl :D. 68 korun za kousek dortíku je fakt mazec!

      Vymazat
  4. Kde je v tuto dobu otevřena cukrárna - help meeeee.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné a miloučké :) I když zelená na první pohled úplně tak moc neláká, věřím, že to je lahoda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti :), taky jsem netušila, co dokáže za barvu vykouzlit špenát :D.

      Vymazat
  6. Moc pěkný lesní dortík, určitě potěšil. Detailní záběry ovoce jsou taky parádní, jak je jemňounce orosené. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc vydařeně omšelý dort. Ani se nedivím, že dort s tolika barvami mají některá zařízení problém správně zobrazit :-).

    OdpovědětVymazat
  8. Půvabně tematické :-) Takový dort jistě potěšil i chutnal a to je naprosto ideální kombinace! A na mém přijímači vypadají barvy prakticky normálně.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je dortík doslova lesní a zcela určitě potěší.
    Pěknou neděli a pohodové dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  10. V mobilu a tabletu se zásadně všechny barvy zobrazují úplně jinak než na monitoru. Tedy mnohem sytější. Občas s tím mám taky problém. Ale na to aby se sežral třetí kosmickou rychlostí si myslím to nevadí!

    OdpovědětVymazat
  11. Nyní koukám do mobilu,ale ani ty sytě zelené barvy by mě neodradily . Mít jen na talíři,tak si smlsnu,nu což slintám 🥰👍

    OdpovědětVymazat
  12. Tak já ho vidím naprosto fantasticky. Nejdřív bych sblajzla toho ježečka.

    OdpovědětVymazat
  13. Je mi to trapné stále dokola opakovat, ale jste strašně moc šikovní! Krásné kontrastní barvy :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Jani, mecháček s houbičkama je kouzelný a určitě byl i výborný! Maminka musela mít radost. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Za brčálovou zeleň mohou hlavně kyselé deště.
    Já dávám přednost zeleni svinibrodské.
    Ale ty maliny, ty maliny bych slupnul barva nebarva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó maliny, ty byly! Sice ze supermarketu, ale byly :). Občas tiše závidím mojí tetě, která má takové menší malinové poličko...

      Vymazat
  16. Krásný a určitě chutný. 🙂

    OdpovědětVymazat
  17. Takovou nabídku nemají ani v nejluxusnějších cukrárnách.
    Nejlepší hříbky jsou z kokosu, čokolády a punče či rumu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti, Miloši :).
      Tebou popsané hříbky bych si nechala hnedle líbit! :)

      Vymazat
  18. Ten je krásny! Naozaj sa ti podaril. :)

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).