Suchozemský delfín


"Tak ten je jasnej!" ozve se dvojhlasně z gauče při pohledu na nalíčeného baletního mistra v těsném oblečku při rozhovoru v televizi.

Ona: "To je vážně děsivý, jak říkáme v tu samou chvíli stejný slova, jen dneska je to už po několikátý!"

On: "Vždyť je to krásný, jak jsme na sebe napojený! Uvidíš, že to za pár let dopracujeme tak daleko, že na sebe budeme dvě hodiny jenom koukat a pak si řekneme "Téda, to jsme si hezky pokecali, co?". Budou z nás vlastně takoví suchozemský delfíni..."


Stává se vám někdy, že ta samá slova, kterými právě hodláte oblažovat své okolí, se rozhodne v tu samou chvíli pronést i někdo ve vaší blízkosti? Mně ano, mým parťákem při krádežích slov je můj manžel a tuto činnost navzájem praktikujeme častěji, než bych považovala za normální. Z počátečních drobných slovíčkových zlodějinek jsme se před nějakou dobou posunuli na vyšší level a tak si teď drze krademe celé věty. Za tohoto stavu jsem přesvědčená, že se jeho vize se suchozemskými delfíny zcela jistě jednou naplní. Zatím tuto komunikaci trénuji v odlehčené formě s patřičnou mimikou na svých dětech - stačí se jen podívat a hned vědí, na čem jsou... :)

34 komentářů:

  1. Janinko, máme to doma podobně, ale někdy jsem moc ráda, že ostatní nemohou číst myšlenky! Představ si, že by se udělala taková ta bublina nad hlavou a tam byla ta myšlenka napsaná a každý by si ji přečetl!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je nás asi víc, kdo jsou rádi za to, že si lidé neumí číst myšlenky, to by byl teprve masakr! :D

      Vymazat
  2. Krásně napsáno a opravdu ze života, jak to také znám. I ty dvě hodiny případného budoucího mlčení jsou milé, když je to mlčení z porozumění, ne z nudy či otrávenosti. Tak hodně úsměvné nálady při dalších vzájemných zlodějinách (ať už jsou rozsahu kapsářského, kasařského, půdařského či jiného).

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle se mi často stává s Hančou, ale asi to není nic zvláštního, když jsme jednovaječná dvojčata :D. Často pozdravíme ve stejnou chvíli, jedna to pak musí zopakovat, aby si lidi nemysleli, že zdraví jen jedna :D, nebo si v duchu zpíváme stejnou písničku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zpíváte si stejnou písničku v duchu...?! Tak to je fakt pecka...!!! Nikdy by mě nenapadlo, že můžete být tak spojené.

      Vymazat
    2. To je úžasné! Ale ve vašem případě se tomu asi nelze divit, jak jste na sebe napojené :).

      Vymazat
    3. Míšo, taky mě ta písnička překvapila, a to jsem už o dvojčatech a jejich spojení něco načetla a nakoukala :).

      Vymazat
  4. Půvabný příměr :-) Nás na to poprvé upozornili kamarádi a od té doby si toho všímám. A musím říct, že máme k těm delfínům taky docela slušně nakročeno :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám pocit, že asi brzy založíme klub delfínů :D.

      Vymazat
  5. My si si s milostivou nekrademe už ani slova ani věty, my si už dlouho krademe mimiku.
    Ale delfíní ploutve ještě nemáme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je milé :). Ploutve nebrat, blbě se s nimi drží foťák!

      Vymazat
  6. Není to u nás častý jev, ale je :-). Takže vím, o čem je řeč.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Tohoto se mi docílit nepodařilo, ale v práci jsme občas ve shodě s kolegyněmi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslední dobou to mám s kolegyní v práci taky tak :).

      Vymazat
  8. Tohle celkem dobře znám, s jedním člověkem mi to funguje velmi často.

    OdpovědětVymazat
  9. To se stává i u nás celkem často. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maminka vždycky říkala, když jsme se takhle spolu sešly, že přijde někdo falešný. Dotyčný, který jako první vešel do místnosti, pak nechápal naše významné pohledy :D.

      Vymazat
  10. Super že máte mezi sebou takovou komunikaci, nás malej zase přesně ví kdy mámu oblbne :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Stávalo se mi to ale spíš se mi stává, že mi někdo vytane na mysli a on do pár minut zavolá, nebo se ozve na messengeru. To je u mne dost časté....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je hodně zajímavé, tohle se mi moc často nestává.

      Vymazat
  12. S manželom to tak máme rovnako. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Do stavu souznění myšlenek jsme se s chotí ještě nedopracovali a myslím, že je to i dobře :).

    OdpovědětVymazat
  14. V některých věcech máme stejné názory s mužem, ale určitě ne ve všem. Máme to spíš naopak. Začneme spolu o něčem diskutovat a skončíme u nějaké blbosti, na kterou máme rozdílný názor - vzpomínku a už je tu hádka. Poslední dobou víc než v mládí. Není divu, už se známe přes 60 let. A stejně jsem ráda, že mi do hlavy a do myšlenek nevidí a myslím ani neviděl, to by byla nuda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, myslím, že by nebylo ani trochu dobře, kdyby nám muži viděli do našich hlavinek! :D

      Vymazat
  15. Moc často se mi to nestává. Vlastně je to docela vzácná záležitost. S mým mužem skoro vůbec, spíš se svou kamarádkou Zdenčou. Věkem bych mohla být její máma, ale rozumíme si spolu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas se zadaří být na stejné vlně i s jiným člověkem, než rodinným příslušníkem...

      Vymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).