Andělky


Když jsem se po týdnu nemoci prohrabala skrz hory kapesníků na denní světlo, vylezla z postele a místo pyžama oblékla něco, v čem jsem (při zamhouření obou očí) vypadala alespoň trochu jako civilizovaný člověk, začala jsem mít roupy. Cítila jsem se jako medvědice, která se na jaře probudila ze zimního spánku a plná elánu vylezla z brlohu (na těch pocitech budu muset ještě zapracovat, tenhle byl totiž úplně mimo realitu). Původní záměr napéct si během nuceného pobytu doma cukroví vzal velice rychle za své ve chvíli, kdy jsem přišla o chuť i čich. A tak přišel na řadu předvánoční úklid, který se vleče ve svižném šnečím tempu, protože pořád nějak nemůžu popadnout dech. V návalu euforie občas zapomínám na to, že nejsem ta energií nabitá medvědice, a tak se ve chvílích, kdy zrovna popadám ten dech, hrabu ve své bordeltvořící skříni a kochám se vánočními komponenty, které už dlouho čekají na to, až je někdo poskládá dohromady. A tak jo, dneska by to šlo. Na tohle moc energie vyvinout nemusím a navíc, chuť díky absťáku mám, protože letošní podzim jsem poprvé během své kreativní éry zcela úmyslně, drze a provokativně ignorovala.  

První Andělka, kterou jsem vyráběla tímto stylem do květináče, byla pro babičku a vznikla téměř na chlup přesně před dvěma roky. Bylo to období těžké a bolavé a ačkoliv jsem si tenkrát moc přála, aby nad ní andělka držela ochranná křídla, nepodařilo se. Kdo ví, jak by to bylo, kdyby andělku na babičce nevymámil pracovník LDN, který zneužil jejího špatného duševního stavu. Ale ani tato zkušenost mě neodradila a tak i další dvě andělky budou mít stejný úkol, jako ta první. Jen jsem si v tomto případě stoprocentně jistá, že v rukách, do kterých se dostanou, i zůstanou :).









54 komentářů:

  1. Ať Andělky roznesou mír a pohodu celé společnosti v těchto rozbouřených dobách.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám radost, že už je ti lépe _:) :) Andělky jsou úžasné ♥♥

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná dekorace:-)))
    Jani, ať jste všichni brzy fit.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, andělka je kouzelná. Držím palce ať jste všichni brzy zdraví.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, tvoje andělky jsem obdivovala už v minulých letech, jsou opravdu kouzelné. Přeji hodně zdraví vám všem a věřím, že už bude lépe 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc děkuji, věřím, že už se to zlomilo a bude jen dobře :).

      Vymazat
  6. Velice krásné, miluju ty nafocené detaily, to je jak z vánočního katalogu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katalog? Asi mi narostl hřebínek! :D Moc děkuji, milá Bev :).

      Vymazat
  7. Tomu říkám dobře zužitkovaný čas nemoci :-) Andělky jsou půvabné a určitě svým budoucím majitelům udělají velikou radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím :), ještě mám rozpletenou šálu a hned po ní přijde na řadu čepice, u toho se člověk taky moc nenadře :D. A moc děkuji! :)

      Vymazat
  8. A jak jsou ti, Janinko, podobné: láska, jemnost, něžnost. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, to jsou tak krásná slova, děkuji ti za ně! :)

      Vymazat
  9. Mně by se líbilo, kdyby se každý den ve všech médiích objevoval velkými číslicemi vyvedený celkový počet již existujících a nově vyrobených Andělek :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je báječná a lákavá představa :), jen mám obavy, že drtivá většina národa je lačná po úplně jiných statistikách.

      Vymazat
  10. Je prima, že máš chuť na tvoření, virus nemá šanci :). Ať už ti brzy i dech slouží na 100 %.

    OdpovědětVymazat
  11. Paráda,je vidět, že se ti vrací elán. Pokochala jsem se moc pěkným výsledkem tvoření a ty prosím pomalu s tím úklidem.🍀

    OdpovědětVymazat
  12. Tvoje tvoření je moc krásné - takové milé, hezoučké.
    Klidné dny a hlavně ať seš co nejdříve úplně fit.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti mnohokrát, i tobě klidné předvánoční dny přeji :).

      Vymazat
  13. Jsem moc ráda, že už je ti lépe, Janinko. Můj společník byl dva dny Paralen, teď ty kapesníky, které se mnou ale moc kamarádit nechtějí, potvory. 🙂
    Andělky se mi moc líbí a věřím, že máte doma hezkou předvánoční atmosféru. 🙂 My už jsme taky svátečně naladění, ač jsem letos to zdobení pozorovala z postele. Cukroví mě doufám nemine.
    Pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně, doma moc vánočně naladění nejsme, nějak na to není energie, ale chystáme se příští víkend. A ty se brzy uzdrav, ať si toho krásného předvánočního času můžeš pořádně užít :).

      Vymazat
  14. Jani, zdravím. Andělů není nikdy dost ! Máš je moc hezké, taky je ráda šiju. Přeju Ti hezký začátek adventu a hlavně hodně zdraví, pro celou rodinu. A andělky ať ochraňujou... Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, i já tobě přeji krásnou první adventní neděli 😊.

      Vymazat
  15. Andělka vypadá moc šťastná a spokojená ♥️

    OdpovědětVymazat
  16. Hezký návrat z postele, takový vkusně tvořivý. Andělka je půvabná a věřím, že bude bdít nad štěstím majitelů. Přeji krásné adventní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za milá slova :). I tobě krásný čas adventní!

      Vymazat
  17. Milá Janinko,
    ty andělky jsou léčivé už od pohledu. Jsou to určitě optimistky, protože to z nich září. :-)
    Přeju ti krom celkové vitality a dlouhého dechu i rozvoněný nos a tisícero chutí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dorko, andělky mi tu za zády halekají a předhání se, která z nich ti dřív poděkuje :). A já se k nim přidám a děkuji za přání :).

      Vymazat
  18. Janinko jsem moc ráda že je ti líp! Andělka asi otevřela ochranná křídla 😉 Teď už bude jenom líp 🤞

    OdpovědětVymazat
  19. Janinko jsem moc ráda že je ti líp! Andělka asi otevřela ochranná křídla 😉 Teď už bude jenom líp 🤞

    OdpovědětVymazat
  20. No kéž andelky s případně i andělé prinesou štěstí

    OdpovědětVymazat
  21. Krásné navození vánoční atmosféry <3 takové pracovníky nechápu... Jsem ráda, že je ti lépe <3

    OdpovědětVymazat
  22. Jani, Andělky jsou nádherné a věřím, že ochrání tam, kde mají. Hezká práce.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, i já přeji krásný čas adventní! :)

      Vymazat
  23. Jéé, to je hezké a milé, podle čeho jsi to dělala? Nějaký návod na netu? Mně se moc do zdobení a tvoření nechce, popravdě... vytáhla jsem loňský adventní věnec, babička mi dala na parapet malinký umělý svítící stromeček a koupila mi hvězdu. A to je asi vše. Už se psychicky připravuju na to, že budu muset začít balit vánoční dárky... přeměřit, podle toho nakoupit taštičky nebo balící papír... a tak no :D
    Taky přeju krásnou adventní neděli a ať jsi brzy fit. Nedokážu si vůbec představit, jaké to je, nemít čich a chuť...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Terezko, tyhle má na svědomí moje hlava a fantazie :).
      Nedivím se ti, že se ti nechce, taky mám na dveřích věnec z loňska, ale je laděný podobně, jako tahle andělka a tak není určený na jedno použití.
      Jinak už jsem zdravá, čich mi ještě neslouží tak, jak bych chtěla, občas mám výpadky, ale nic dramatického :D. I tobě krásný adventní čas přeji! :)

      Vymazat
  24. To sú ale rozkošné ozdoby! ♥ Ja som chorá už 4. týždeň a som z toho hrozne smutná, snáď sa to zlepší :/ 🌸

    𝓑𝓵𝓸𝓰 𝓭𝓮 𝓵𝓪 𝓛𝓲𝓬𝓸𝓻𝓷𝓮
    𝒴𝑜𝓊𝓉𝓊𝒷𝑒

    OdpovědětVymazat
  25. Jsem tu poprvé a hned taková krása!
    Kouzelná, vkusná dekorace. Andělů není nikdy dost.
    Jano, přeji krásný adventní večer. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Převeliké díky posílám za milý komentář a přeji krásný čas adventní! :)

      Vymazat
  26. Fredy Kruger

    " Žena ( jsouc u okna ) zařvala : ,, Kruci !!
    Pepýku ! jdou na nás s exekucí ,, !!

    .... rychle mne dovezla v nemocnici,
    ať předstírám, že jsem po mrtwici !!
    Ať exekutor se podělá !!"

    Pepýku oblékli anděla !
    ... jak ,,na míru,, košili ušitou !
    Zadnici vzadu má odkrytou,
    jakmile rozváže provázek !

    ... jí exekutoru ukáže
    a zaskuhrá : " Těžce jsem nemocnej !"

    Exekutor je bezmocnej !!

    OdpovědětVymazat
  27. Fredy Kruger

    .... " Co Pepýk Pšouch " ( ptá se ) " má za nemoc ??"

    řve lékař : " Jdete mu na pomoc ?
    jste v příbuzenském, s ním poměru ??"

    " Nejsem ".....

    " Tak se vám wiseru !!
    co je moc, " ( řve lékař ) " To je moc !!"

    Andělský oblek má zázračnou moc !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mnohokráte děkuji za andělské veršování, Fredy! :)

      Vymazat
  28. Práce, v tomto případě tvoření je lék na nemoc ,, případně i nedobrou náladu. Je to takové roztomilé, moc se mi ty Andělky líbí a dětem ještě víc. Tak se opravdu uzdrav nadobro.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, Růženko, tvoření je neuvěřitelná terapie na nemoci i dušebol. Moc ti děkuji i za přání, už se splnilo, jsem zdravá jako řípa. Skoro :).

      Vymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).