Expert přes návody...


...aneb etuda z Procházkovic života po x-té, tentokrát na téma "Sestavujeme slunečník":

On: "Co tam píšou? Ty jsi přes ty návody expert..."

Ona: "To je jednoduchý. Vyslov kouzelnou formuli "Kladivo a klíč", na koberci si sestav pískoviště, a když si nebudeš vědět rady, zavolej do Ikey..." :)

42 komentářů:

  1. To jsem ještě neviděl, návod jako komiks, je vidět, že v IKEE mají smysl pro humor.

    OdpovědětVymazat
  2. Klíč je francouzák, volej tlumočníka.

    OdpovědětVymazat
  3. Janinko, děkuji. Až budu cokoli sestavovat, než zavolám do Ikey, budu se snažit vyloudit radu od Tebe

    OdpovědětVymazat
  4. Já to zkoušela, mají furt obsazeno... to jim asi volají Procházkovi...

    OdpovědětVymazat
  5. Blondýno, ty používáš návod

    OdpovědětVymazat
  6. Ali Čaja z Paláca14. června 2019 v 11:41

    Keď zlyhajú všetky spôsoby prečítaj si návod . Ale ja osobne som totálny antitalent na lego a iné staviteľské pokusy . Ja to dám radšej mužovi, tomu to ide lepšie. A môjmu synovcovi ešte lepšie. A na záver... chcela by som vedieť pre koho robia tie návody ale pre "normálne" ženy ako som ja, určite nie DDDDD

    OdpovědětVymazat
  7. Naprosto jasné. Doufám, že jste nezapomněli koupit i to pískoviště. Jinak ten slunečník nemáte šanci dát dohromady

    OdpovědětVymazat
  8. Pokaždé když sestavují něco z Ikey, zbude mi ppo úspěšném sestavení kus se kterým si nevím rady..

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: Děkuji, směle do toho! Od rekonstrukce bytu mám místo jedné ruky šroubovák a místo druhé kladivo .

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: Když už nevím, kudy kam, tak jo. K tomu se dobrovolně a bez mučení přiznám .

    OdpovědětVymazat
  11. [5]: No to tedy ne, páč já jsem ten machr přes návody, neasi?

    OdpovědětVymazat
  12. [7]: Do té doby, než jsme rekonstruovali byt, jsem netušila, že dokážu sestavit skříň. A hele, ono to náhodou vyšlo, další můj utajený talent .

    OdpovědětVymazat
  13. [8]: No to je právě na tom to divný, to pískoviště v tom balení chybělo. Asi to půjdeme reklamovat .

    OdpovědětVymazat
  14. Můj známý po složení nábytkové stěny zjistil, že má kus - tedy jednu skříňku - navíc. Hm, asi ten návod nepřečetl správně.

    OdpovědětVymazat
  15. Já jsem zjistil, že psaným návodům celkem rozumím, ale když je návod čistě obrázkový, aby mu rozuměl úplně každý, i tříleté dítě, které ještě neumí číst, v takovém případě opakovaně selhávám. Tak se utišuji tím, že jsem výjimečný, protože všichni ostatní nevýjimeční tomu rozumějí .

    OdpovědětVymazat
  16. Hehe a já mám radost, že jsem do Ikey volat nemusela. Ale návod je dobrý. Pro lepší jak psaný.   

    OdpovědětVymazat
  17. [20]: Po zkušenostech se skládáním nábytku ti mohu říct, že to je docela dost dobře možné i přes to, že pracoval s návodem a správně. Stejně tak se ti může stát, že celá skříňka chybí .

    OdpovědětVymazat
  18. [22]: My taky nemuseli, naštěstí .

    OdpovědětVymazat
  19. [21]: Já zase nerozumím návodům psaným, jak u toho není obrázek, jsem téměř vždy ztracená .

    OdpovědětVymazat
  20. Tak to mě pobavilo. IKEA má perfektní návody a humor ji vážně nechybí

    OdpovědětVymazat
  21. Kreslený návod je vtipný, jen by mě zajímalo, jak by nějaký složitější kus než pískoviště sestavovali po telefonu!   

    OdpovědětVymazat
  22. Sestavovat nábytek z IKey (nebo odkudkoliv) je pro mě a přítele vždycky větší zážitek než výlet na druhý konec Evropy.

    OdpovědětVymazat
  23. [30]: Návod je vtipný, obzvláště, pokud nesestavuješ pískoviště . Ale tohle byl takový předvoj, slunečníkový návod byl trochu dál .

    OdpovědětVymazat
  24. [29]: Máš pravdu, humor jí opravdu nechybí, jen si tam dosadit ta správná slůvka .

    OdpovědětVymazat
  25. [31]: Pro nás taky, i když z Ikey toho máme pomálu .

    OdpovědětVymazat
  26. [32]: Přesně, vždycky si říkáme - pro Boha, jen ať tam nic nechybí!

    OdpovědětVymazat
  27. vtipné, poprskala jsem si monitor... neříká se náhodou, že správnou zkouškou vztahu je sestavení čehokoli z Ikey pomocí návodu?

    OdpovědětVymazat
  28. [37]: To jsem ráda, děkuji . Věci z Ikey jsme sestavovali poprvé, zatím dobrý .

    OdpovědětVymazat
  29. Ježíš, já ti musím vyfotit instrukce, co byly u lednice!

    OdpovědětVymazat
  30. Tak to je parádní Achjo, asi ani sami výrobci neví, jak to postavit

    OdpovědětVymazat
  31. [41]: Neboj, na druhé stránce už ten slunečník byl , ale pobavilo nás to!

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).