Muzeum filmových legend


Při našich jarních prázdninových a dovolenkových toulkách jsme cestou na Vysočinu narazili na Muzeum filmových legend v Poděbradech. Tedy, my na něj tak úplně zčistajasna nenarazilli, ale to je vlastně jedno, zkrátka jsme se tam po zralé úvaze a chudší o 750 káčé ocitli. No a tuhle návštěvu, která probíhala asi jako v každém podobně laděném muzeu (velká místnost, spousta vitrín a milion otravných světýlek škodících fotografům), jsme si náramně užili, přičemž jsme ji neopomněli okořenit komentáři od "Tak to se jim fakt nepovedlo..." přes "Vraťte mi vstupný!" až po "To chci!" nebo "To je živý?!".

Exemplářů k prvním dvěma zoufalým výkřikům vás v zájmu vaší duševní pohody ušetřím. Za to vám ukážu pár těch, které, podle mého, opravdu stály za to. A když se na oplátku v komentáři zmíníte, která postava na vás nejvíce zapůsobila, budu jen ráda :).


































56 komentářů:

  1. Ze začátku jsem se vůbec nechytala... IT a Travolta jsou si docela podobní...

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný článek, děkuji :) jééé oni tam mají i Spocka, žij dlouho a blaze, Janinko.

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju Harrison Forda, ale za tohoto bych chtěla vrátit vstupný.

    OdpovědětVymazat
  4. Avengers mi moc neříkají a ani a Spiderman nebo ostatní díly Batmana, jedinej kdo mi z nich je sympatickej je ten mýval a pařízek. To Indiana a Pán Prstenů nebo Harry Potter to je jiná....

    OdpovědětVymazat
  5. Nevím, takové trochu podivné vyobrazení. Ještě tak ET a kočičí žena...

    OdpovědětVymazat
  6. Každopádně Robert Downey jako Iron Man.   I když i ti další jsou super

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné, děkuji za zprostředkování

    OdpovědětVymazat
  8. No, já jsem se chytil až u Travolty, v té první půlce mám jednu velkou mezeru, kterou nejspíš už nevyplním. Já bych tedy chtěl vrátit vstupné, kdyby mi neukázali Salieriho .

    OdpovědětVymazat
  9. [1]: Já se zase nevyznám v divadelních hrách, takže je to 1:1 .

    OdpovědětVymazat
  10. [3]: Děkuji ti . Žij dlouho a blaze!

    OdpovědětVymazat
  11. [5]: Tenhle byl docela v pohodě, podobal se, když měl o třicet let méně. Ale ten v životní velikosti - za ten by nám ještě měli platit navíc, to byl děs .

    OdpovědětVymazat
  12. [7]: Růženko, to bude tím, že vesměs všechny figurky jsou z akčních hollywoodských filmů, které ti asi nic moc neříkají .

    OdpovědětVymazat
  13. [9]: V muzeu mu dali poměrně hodně prostoru .

    OdpovědětVymazat
  14. [8]: U pár figurek jsem měla problém rozeznat živého od plastu, ale nejvíc se realitě podobal ten pán s modrým obličejem - Yondu ze Strážců galaxie, vypadá neskutečně živě.

    OdpovědětVymazat
  15. [12]: Matýskovi se taky moc líbil, hlavně ty dvě postavy v životní velikosti .

    OdpovědětVymazat
  16. [11]: Ten je jeden z těch hodně povedených...

    OdpovědětVymazat
  17. [13]: No jo, my, odkojení akčními hollywoodskými bijáky, s tím problém nemáme .

    OdpovědětVymazat
  18. [20]: Říkají, ale leckerý z nich ani vidět nechtěla. To víš, s  lety u mne přibývá odpor proti negativnímu chování ve filmech i v pohádkách. Zatím vidím i u vnoučat, že mají rádi figurky "čitelné" nepříliš  drastické příšery.   

    OdpovědětVymazat
  19. Ali Čaja z Paláca25. května 2019 v 23:25

    Voldemort, Glum a ET podľa mňa super. Indiana Jones teda vôbec nevysiel. Ja osobne rada chodim na taketo vystavy a do muzei voskovych figurin. Chapem ze nie ale stale to vyjde.

    OdpovědětVymazat
  20. Všechny jsou super. Mě se jako fanouškovi LOTR líbí Gandalf a Golum...

    OdpovědětVymazat
  21. [27]: My máme tyhle filmy rádi, ale chápu tě .

    OdpovědětVymazat
  22. [28]: Indiana je docela v pohodě, už jsem to psala výše, byl tam i v životní velikosti a za ten by nám ještě měli připlácet, tak to bylo strašný .

    OdpovědětVymazat
  23. [29]: Díky, v reálu vypadali ještě lépe .

    OdpovědětVymazat
  24. Za mne Pán zla, kromě chrupu vèrně kopíruje svou filmovou podobu

    OdpovědětVymazat
  25. Tak to je něco :) Většinu postaviček znám :) Taky bych se tam ráda podívala :) Třeba takového Groota, Voldemorta a Dobbyho prostě musím vidět :)

    OdpovědětVymazat
  26. [33]: Voldemort se opravdu povedl .

    OdpovědětVymazat
  27. [34]: Hodně figurek je tam opravdu povedených .

    OdpovědětVymazat
  28. Myslím, že na běhání dojde.. Taky mi to netrvalo pár měsíců, ale let

    OdpovědětVymazat
  29. Já jsem dost laxní filmový divák, takže u mne ET

    OdpovědětVymazat
  30. Tyhlety figuríny mě vždycky baví, i když je to občas trochu frustrující, kolik filmových hrdinů neznám. Z těchto u mě nejvíc vede Groot, postavy z LOTR a HP a Mr Bean

    OdpovědětVymazat
  31. [38]: Nejspíš je hodně oblíbený, dávali mu tam dost prostoru .

    OdpovědětVymazat
  32. [37]: Tak to jo, to mě uklidnilo!

    OdpovědětVymazat
  33. [39]: Jakožto jediná žena v mužské smečce jsem znala téměř všechny (je jich tam asi 1300), ono se to ani jinak nedá .

    OdpovědětVymazat
  34. Gandalf a Glum... A také třetí a čtvrtá fotka, i když neví co jsou předně. Ten červený mimozemšťan je mi povědomé. N

    OdpovědětVymazat
  35. Někteří jsou opravdu jak živí (filmoví), někteří méně a někoho neznám vůbec.

    OdpovědětVymazat
  36. Některý neznám, ale co se mi líbí tak  kočičí žena. Malovelkej Groot...on je prostě ropztomilý.   Už si nevzpomenu ve kterém filmu to hrál?

    OdpovědětVymazat
  37. Zatím jsem žádné muzeum voskových figurín nenavštívila. Nicméně těchto fotografiích spíše obdivuji jejich kvalitu než podobu figuríny s nějakou postavou

    OdpovědětVymazat
  38. Děkuji, třetí je Kapitán Amerika a čtvrtý je Spiderman .

    OdpovědětVymazat
  39. [45]: Malovelkej Groot, dobrý! Je ze Strážců galaxie .

    OdpovědětVymazat
  40. [46]: Děkuji, akorát to není muzeum voskové, ale plastové .

    OdpovědětVymazat
  41. ježíš - to je kouzelný místo a taková nálož hrdinů - jaká byla jejich hustota na metr čtvereční? miluju Groota! Pak Iron Mana... a toho mývala, ale neříkejte mu, že jsem ho tak nazvala no a Glum a jeho rybiška? Neskutečný

    OdpovědětVymazat
  42. Některé jsou fakt super ! Ve filmech se bohužel nevyznám, ale ta 1. je parádní

    OdpovědětVymazat
  43. To je česká verze Muzea voskových figurin Madame Tussaud?

    OdpovědětVymazat
  44. [55]: Kdepak, tohle je čistý plast .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).