Neveselo, truchlivo


Kdysi jsme bývala vysmátá pracovní tlupa, které nebylo téměř nic svaté. Z prima party nás zbyla třetina a důvodů k úsměvům máme čím dál méně, hojnou měrou k tomu přispívají události, které nejsou veselé ani trochu. Těžké nemoci našich kolegů a kolegyň, z nichž někteří stále bojují, někteří boj vzdali a některé již diagnóza připravila o život, drtící šílené pracovní tempo a požadavky, kdy firma zkouší, co vydržíme, to vše přispělo k tomu, že si každého okamžiku hodného úsměvu vážíme jako toho nejvzácnějšího pokladu. Všichni se snažíme o to, aby těch pokladů bylo co nejvíce, a i když je to někdy hodně těžké, přispívám svou malou troškou do mlýna i já :).

Jestli něco dokáže spolehlivě příchozím vyloudit úsměv na tváři, tak jsou to za mě zaskakující pracovníci...



...prase Pepa, které už z okna nevyhlíží samo...


...nebo vtipné "vzkazy"...


I ostatní přidávají ruce k dílu...


...i když u některých z děl netušíme, co vlastně mají znamenat :).


A protože vím, že ani pracovníci na centrále to nemají leckdy jednoduché, občas v komunikaci s nimi použiji poněkud barvitější popis problému... :)


Tuhle uměleckou kompozici opravdu nemám výjimečně na svědomí já :).

Jako by i zákazníci věděli... Díky za každého takového!

46 komentářů:

  1. U nás tak veselo není, ale taky za sebou nemáme takový úbytek pracovního týmu a důvodů k tomu se nesmát. Držte se.

    OdpovědětVymazat
  2. Jooo holka bejvávalo dobře. Dík, že jsi mi vyloudila úsměv na tváři.   Ta podprda nemá chybu, co to asi znamená.... nepovolaným vstup zakázán?

    OdpovědětVymazat
  3. Jakýkoli důvod k úsměvu či zasmání se hodí vždy a jsou dny, kdy by to člověk potřeboval měrou vrchovatou, protože když se to začne srát, tak to neví, kdy přestat... děkuji za tenhle veselý článeček - vážně bodl♥

    OdpovědětVymazat
  4. Janinko, ty máš zástupců, to v práci nemusíš moc vysedávat? Ta podprsenka je toho medvěda nebo té opice?

    OdpovědětVymazat
  5. Ono to je asi ve větších kolektivech stejné. Ale hlavně že máte pořád smysl pro humor.... A zákaznická opička je taky super.

    OdpovědětVymazat
  6. Je pěkné, že se ten smutek snažíte zahnat, líbí se mi ta rukavice

    OdpovědětVymazat
  7. Mě tak napadá, jestli jsi, ještě, když jste spadali pod Wincor, nekomunikovala taky s Hanbalánkem... Pokud jste hlásili problémy...

    OdpovědětVymazat
  8. Ty vlastně už sama vůbec nepracuješ, jen řídíš své asistenty, je to tak?

    OdpovědětVymazat
  9. Buď ráda, že máš tak milou společnost. Ono se říká, že z každé bryndy pomůže hlavně humor - aspoň trochu. Kdybys viděla ten náš prořídlý seznam, kam píši přihlášené na setkání spolužáků, ten smutek a vzpomínky za každým a přitom stále milejší chování spolužáků při setkání, jako by si nechtěli kazit  poslední vzpomínky na mládí... a lepší to už nebude.  Vy, ještě pracující máte život před sebou, tak se držte.   

    OdpovědětVymazat
  10. Tví zaskakující kolegové jsou fešní, jsou zadaní nebo  volní?

    OdpovědětVymazat
  11. Pracuji v ženském kolektivu, nesmírně by mne parta takových chlupáčů potěšila

    OdpovědětVymazat
  12. [1]: Děkuji, přeji ti, aby u vás bylo trochu veseleji .

    OdpovědětVymazat
  13. [2]: Není zač . Máš pravdu, vždycky se někdo najde, kdo nás srazí. Ale naštěstí jsme se vždycky zvedli .

    OdpovědětVymazat
  14. [3]: To máš jako s deštěm, když už milostivě začne pršet, neví, kdy přestat .

    OdpovědětVymazat
  15. [7]: Děkuji, my se jen tak nedáme .

    OdpovědětVymazat
  16. [4]: No jo, Jiřinko, na vysedávání nemám čas, tak si tam občas dám náhradníka, to aby mi nevystydla židle, víš?

    OdpovědětVymazat
  17. Prý se ve vyšších manažerských funkcích často uplatňují nečitelné psychopatu.. Prakticky také nikde nefungují místní odbory které by se zaměstnanců zastaly...

    OdpovědětVymazat
  18. [8]: Možné to je, ale to ještě když jsem seděla v jiné kanceláři a bylo to vážně hodně dávno, pak jsem přesedlala a teď komunikujeme s Hotline.

    OdpovědětVymazat
  19. [9]: No, vlastně oni jsou docela líní a jenom dělají, že něco dělají. Ale jsou tak roztomilí, že se na ně nemůžu zlobit, tak mi alespoň zahřívají židli .

    OdpovědětVymazat
  20. [11]: Jsou volní, má milá Chudobko. A neuvěřitelně přítulní!

    OdpovědětVymazat
  21. [10]: Děkuji ti, Růženko, snažíme se držet se, jak to jen půjde. Ale dnešní doba je náročná - nároky jsou daleko vyšší na všechno a na všechny, včetně pracujících...

    OdpovědětVymazat
  22. [12]: Moje rada - na Vánoce je prodávají v každém větším obchodním centru .

    OdpovědětVymazat
  23. [20]: Jane, je to tak. Pokud firma šlape jako hodinky, je vše v pořádku a i manažeři to mají v hlavě docela v pohodě. Pokud je ale firma v háji a neplní představy majitelů, můžeš jít do té funkce se sebelepšími úmysly, jak všechno změníš, ale po nějaké době tě to semele. Pokud na to člověk nemá povahu, raději odejde a oželí těch pár set tisíc měsíčně, pokud ano, začne se projevovat zákon padajícího hovna a skutečná povaha se pak rychle odhalí...

    OdpovědětVymazat
  24. Ale máte tam prima sestavu a okouzlující kolegy. Aspoň trocha legrace brání syndromu vyhoření a otázek: stojí to za to?     

    OdpovědětVymazat
  25. Ali Čaja z Paláca31. května 2019 v 18:28

    Bohuzial, toto je realita vacsiny zamestnaní 21. storočia. System z nas robí robotov, chodime domov unavení a nahnevani na seba a nasich blizkych nemame cas ani chuť a v konečnom dosledku nás drvia diagnozy.

    OdpovědětVymazat
  26. [26]: Syndrom vyhoření se blíží a otázky, jestli to stojí za to, jsem si položila snad tisíckrát. Ti okouzlující kolegové prostě drze využívají svou roztomilost, abych zůstala!

    OdpovědětVymazat
  27. [28]: Taky mi připadá, že poslední pár desítek let je všechno postavené na hlavu, jako robot si opravdu někdy připadám, jen musím chodit čůrat .

    OdpovědětVymazat
  28. Ten poslední opičák mi udělal radost, evidentně ví, co je dobré... Vary zdraví Jablonec.

    OdpovědětVymazat
  29. Já řeším odchod z prosperující firmy, protože nám majitelka chce snížit platy...tak po šesti letech místo navýšení snížení. To je fakt pecka...

    OdpovědětVymazat
  30. [12]: My máme půlku chlapů, je to skvělý...jen nám to paní majitelka teď kazí...

    OdpovědětVymazat
  31. [31]: Opičák má vkus, taky mám Becherovku ráda . Prosluněný Jablonec zdraví do Varů .

    OdpovědětVymazat
  32. [32]: Nedivím se ti. U nás jsme platově v pohodě, na zdejší kraj až luxusně, ale začínám cítit pocity marnosti a vyhoření. Minulý rok nám opravdu hodně přidali, ale jsem tam skoro dvacet let a mám stejně, jako paní uklízečka a o něco málo víc, než nově příchozí. Všichni jsou si rovní, všichni dělají všechno, akorát to platí jen pro někoho. Já můžu zaskočit za kohokoliv, ale za mě nikdo, protože to neumí... A to je náramná motivace, když se v tom člověk musí vymáchat sám .

    OdpovědětVymazat
  33. [33]: My jich tam taky několik máme, ale převážně je to babinec .

    OdpovědětVymazat
  34. Moje kolegyně/vedoucí v práci mi říká: "Bude hůř". Snad to nebude platit i u takové veselé party jako jsou u Janinky.

    OdpovědětVymazat
  35. [29]: Jestli tě baví práce a nádavkem kolegové, tak s nimi drž ještě partu.

    OdpovědětVymazat
  36. Naprosto mě šokovalo, jak máš kolem kompu naklizeno Já patřím na opačnou stranu kancelářského spektra. Ráno musím rozhrnout buldozerem papíry a šanony a když se zadaří, tak najdu mezi tím vším bincem i noťas. Pokud někdy zcela výjimečně dostanu uklízecí záchvat, trpce toho lituju. Několik týdnů nic nemůžu najít.

    OdpovědětVymazat
  37. [37]: Moje milá Sugr, ono to už tak vypadá. Když bývalo zle, vždycky jsem říkala, že může být hůř. Teď už si nejsem moc jistá, jestli to vlastně vůbec jde...

    OdpovědětVymazat
  38. [38]: Děkuji ti, práci mám ráda a kolegy taky, tak ještě držím, i když nevím, jak dlouho .

    OdpovědětVymazat
  39. [39]: Tak u mě je to docela logický, protože nemám ráda bordel. A pak je to taky praktický, protože na moje místo sedávají občas i ostatní kolegové a to bych pak žádný z těch papírů už nemusela nikdy najít .

    OdpovědětVymazat
  40. Každá práce má asi své klady a zápory. Ale dostatek humoru je asi důležitý úplně všude.

    OdpovědětVymazat
  41. Takoví pomocníci odzbrojí i nejnerudnějšího zákazníka :).

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).