Svítící dýně


V posledním dýňovém článku jsem psala, jak jsme se při tvoření příšerek náramně bavili. Zapomněla jsem ale zmínit, že to nebylo jen tím, jak jsme si pálili prsty lepící pistolí, že jsme vypadali mezi těmi vlákny z tavné tyčinky jako pavoučí oběti a že tato atmosféra, byť tak úplně neplánovaná, byla dokonalým bonusem :). Bylo to také tím, jak tvoření pojal prvorozený. On je prostě originál, na všechno jde vědecky a z úplně jiného konce. A snad se na mě nebudete zlobit, že jsem si jeho výtvor záměrně nechala na samostatný článek, protože by byla škoda, aby se mezi těmi našimi ztratil :).

Na první pohled vypadá dýně jako hezká pomalovaná sklenička, která bude sloužit jako roztomilá svítící dekorace...


Druhý pohled ve vás nejspíš vzbudí pocit, že ten svícen už tak roztomilý není...


U třetího pohledu se možná začnete smát. Tohle se naučil na elektrokroužku, kam chodil od deseti let. Po třech letech přišel s tím, že už ho tam nemají co naučit a stal se z něj samouk, co si teď místo sladkostí kupuje součástky :).


Místo svíčky použil barevné diody, drátek, tunu nábojů do lepící pistole, baterii, krokosvorky (fakt se to tak jmenuje :)) a takový tentononc, kterým se mění odpor. Podle toho, jak moc s ním otočíte, se mění i intenzita světla. Promiňte laikovi jeho vyjadřování, ale jsem ráda, že jsem to alespoň trochu pochopila a naučila se to obsluhovat :).



Stačí ubrat trochu světla a dýně se stává strašidelnější a strašidelnější...


...až je docela úplně děsivá :).

54 komentářů:

  1. Pěkný nápad - tendenční cizí zvyk upravit šikovností nejlíp našich mladých

    OdpovědětVymazat
  2. To mi připomíná dětství mého muže a jeho elektro hokuspokusy. Ty ještě byly vcelku nevinné, horší bylo když začal s chemickými pokusy a zamořoval jejich byt různobarevnými a různě smrdutými čmoudíky! Takže buď ráda za tu elektriku. Pokud ti ovšem Prvorozený nedává elektrošoky pokaždé když sáhneš na kliku....

    OdpovědětVymazat
  3. Dost strašidelná, tu by ocenila Lucirä...

    OdpovědětVymazat
  4. To je pravá halloweenská dýněnka

    OdpovědětVymazat
  5. Vaše děti mají být po kom šikovné, gratuluji- je to šikula!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Tož zkombinovat o ať dýni jako přírodní produkt a moderní tě hniku kolo puk dolu

    OdpovědětVymazat
  7. Ten kluk se ve světě neztratí! To je dokonalý! S touhle dýní bych opravdu sdílet pokoj nechtěla. Promyslel to dokonale. Jen co je pravda. Vyřiď synátorovi, že to stačí vidět jen na fotce a že jsem se až lekla.

    OdpovědětVymazat
  8. Jako můj bráška, te dal světýlko i Ferdovi mravenci, kterého jsme stvořili z káblíků-pinpongového míčku, baterie byla v krabičce na mýdlo. Syn váš to má vymakanější a opravdu to vypadá nakonec hrůzostrašně.

    OdpovědětVymazat
  9. To je úplně technicky kreativní!

    OdpovědětVymazat
  10. [2]: Hokusy pokusy má tendenci tvořit Matěj, tam mám trošku obavy . Míša zatím zůstává jen u elektřiny a máme takové pravidlo - objednej a sestroj si co chceš, jen ať to není atomová bomba .

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Tvůj bráška byl taky šikulka . A moc děkujeme!

    OdpovědětVymazat
  12. [22]: Teleport! A co Hvězdnou bránu? Ta by se taky šikla..

    OdpovědětVymazat
  13. Poslední fotka je fakt dost strašidelná. Prvorozený je vážně šikula, po kom ten kluk asi bude?   

    OdpovědětVymazat
  14. Líbí se mi, že vaše dýně hlavně svítí úsměvem .

    OdpovědětVymazat
  15. Teda ten je šikovný. A dýně fakt strašidelná, i když se nezdá

    OdpovědětVymazat
  16. [28]: To ano, tam si dal Míša obzvláště záležet .

    OdpovědětVymazat
  17. [27]: To je, až jsem se jí sama lekla . A děkuji!

    OdpovědětVymazat
  18. Páni, ten má ale fantazii. Ta strašidelná svítilna mi tak trochu připomíná Hanibala Lectera       

    OdpovědětVymazat
  19. Nedávno jsem četla, že zruší v cirkusech zvířata, okamžitě jsem si položila otázku a co tam budou dělat, už to vím.

    OdpovědětVymazat
  20. Janinko, jak by mohla tvoje krev, tvůj syn použít dýni jen na obyčejné svicení se svíčkou? To snad je jasné, že to bude takový šikula a koumák jako ty, ne?

    OdpovědětVymazat
  21. [33]: Viď? Máš pravdu, takhle ve tmě to není úplná sympatanďa .

    OdpovědětVymazat
  22. [34]: Cirkus Procházka, to nezní vůbec špatně!

    OdpovědětVymazat
  23. [35]: No jo, čemu já se vlastně divím, že jo?

    OdpovědětVymazat
  24. Vždycky a vždycky jsem se vydlabaných dýní s očima a pusou bála. Zůstalo mi to až doteď ...

    OdpovědětVymazat
  25. [39]: Já se jich nebojím, jen z nich mám respekt .

    OdpovědětVymazat
  26. obrázky mizí, kokuni, jestli je máš v galerii, já je tam musel znovu nacpat...

    OdpovědětVymazat
  27. Hezký, prvorozený je dobrý kutil. Taková moje krevní skupina

    OdpovědětVymazat
  28. Pevně věřím že jsou to skvělá díla, hlavně podle článku a komentářů a znám vaše šikovné ručičky. Bohužel nevidím nic!! Pokud jsi smazala obrázky z galerie, zmizí i u článku.

    OdpovědětVymazat
  29. [41]: Děkuji ti, z posledního článku mi zmizely do jednoho i z galerie. Teď už je snad vše v pořádku.

    OdpovědětVymazat
  30. [44]: Jiskří a to velice. Asi všem blogerům zmizely obrázky z posledního článku i z galerie. Zatím největší jobovka tady :(.

    OdpovědětVymazat
  31. Nádhera, myslím, že by se tato dýně hodila do nějakého divadelního hororu. Zářící ve tmě budí hrůzu.

    OdpovědětVymazat
  32. [50]: Díky, myslím, že podobně nepůsobí jen na tebe .

    OdpovědětVymazat
  33. jo tak tomu u nás říkáme něco parádně vytunit!

    OdpovědětVymazat
  34. [53]: Tak tohle se u nás říká taky!

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).