Rajčatový mužíček


To rajčátko leželo v bedýnce už od rána a i když až do odpoledne vykukovalo, seč mohlo (a že mělo čím :)), nikdo ho pro jeho jinakost (já tomu říkám přednost) nechtěl.

"Jani, vem si ho, ono tu na tebe stejně čeká. A jak tě znám, ty s ním určitě něco provedeš!" povídá kolegyně.
"Myslíš? No tak jo!" :)




36 komentářů:

  1. Můj děda vždycky říkával: Hračička sračička...

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Spojení hračička-sračička znám, je to hrubá urážka a já budu dělat, že jsem to nečetla .

    OdpovědětVymazat
  3. Tvoje fantazie by se měla někde zúročit Janinko, je úúúžasnááá.

    OdpovědětVymazat
  4. Taková rajčátka mi máme nejraději A že se ti povedlo jej vytunit, ani ho nebudete chtít sníst))

    OdpovědětVymazat
  5. Povedl se ti model, který nemá nikdo! Príma a děkuji za záchranu rajčete, mělo štěstí na kupující

    OdpovědětVymazat
  6. Jaképak štěstí, jen chvíli se šprajcovalo, vychloubalo jak je krásné a stejně jste ho sežrali. No, bylo to lepší než kdyby někde shnilo.   

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Moc ti děkuji, i když je fakt, že tak úplně štěstí to nebylo, když už je po něm .

    OdpovědětVymazat
  8. [4]: My taky . Už je sežranej .

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: Přesně tak, Růženko, krásně a bez kudrlinek jsi to shrnula .

    OdpovědětVymazat
  10. Opravdu, já už pro tebe nemám slov    tedy spíš pro tvou invenci a nápady!

    OdpovědětVymazat
  11. Jak je vidět, kolegyňka tě Jani docela dobře zná. Je úžasný

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: No, to asi jo . A děkuji, Chudobko!

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Já pro sebe taky někdy nemám slov , děkuju!

    OdpovědětVymazat
  14. Fešák! Ale spíš mi to rajče připomíná něco jiného!

    OdpovědětVymazat
  15. Smekám, máš to v krvi

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: Já to tam vidím taky, ale to by ten rajčatový mužíček vypadal po dozdobení asi trochu jinak .

    OdpovědětVymazat
  17. Ještě že to není figurka ze salámu, takzvaný salámista

    OdpovědětVymazat
  18. Pěkný muzicek, doslova k sežrání..moc se mi líbí hlavně na te fotce s cibulkou...

    OdpovědětVymazat
  19. [22]: Já salám moc nerada, to u mě nehrozí .

    OdpovědětVymazat
  20. Už jsem sem delší dobu nezabloudil, nějak ten blog flákám...

    OdpovědětVymazat
  21. [30]: No nene! Kdo se to ke mně zatoulal?

    OdpovědětVymazat
  22. Vtipné, teď vypadá jak rozverné figurky popletů Pata a Mata.

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).