Jack Sparrow a špekáček


To jsem se vám jednou při nedělním lebedění zakoukala na filmovou figurku vystavenou v obýváku na poličce. K smůle mého drahého polovičáka mé tvořivé já odpolední siestu ignorovalo a vnuklo mi úžasný nápad...

"Ty, hele, to by byla boží fotka, kdybych mu na ten mečík nabodla jakože špekáček a dala ho nad svíčku..."
"Opovaž se mi na tu figurku někdy sáhnout!"
"Ale..."
"Ani na to nemysli!!!"
"Chjo..."

Za normálních okolností bych milého polovičáka poslechla, ale... on zapomněl na naše výročí svatby... Takže teď jsme si fifty fifty :). Je fakt, že mečík jsem raději vyměnila za klacík, protože by za prvé špekáček neudržel a za druhé by se nad ohýnkem roztavil. Ale pocit zadostiučinění jsem měla i tak. To zase jo :).




Nezbytná příprava rekvizit... :)



Teď už zase stojí na svém místě, jakoby nic. Trochu zavání kouřem, ale to snad do doby, kdy ho bude ometat polovičák od prachu, vyprchá :).


Ještě, že nemůže mluvit...

38 komentářů:

  1. Ženská pomsta. Hlavně že jsi si to užila. A taky oblafla majitele figurky. Stejně je pěkná... snad mu to někdo nedonese, co jsi s ním prováděla a dala na blog

    OdpovědětVymazat
  2. Život s Tebou musí být naprosto úžasný...

    OdpovědětVymazat
  3. Neslavné konce penzionovaných pirátů .

    OdpovědětVymazat
  4. Jakmile vidím, že máš nový článek, těším se, co zase vymyslíš. Tak to bylo parádní, myslím, že se to ten tvůj stejně doví a bude rád, že ten jeho miláček nedošel újmy.   

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tahle pointa viděná mne hodně rozesmála!

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se zdá, že má ten pirát mastné vousy. Že on ochutnával?

    OdpovědětVymazat
  7. Hm, opekl si krásný buřtík, hned bych zakousla. Ještě by mi ho musel chviličku "chytit", mám ráda trochu spálenej, a mohli bychom s Jackem hodovat... Ach, jsem se zasnila. Buřta jsem měla nedávno, ale z pánvičky

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: A křupavá, voňavá a masová.

    OdpovědětVymazat
  9. Jo, kdyby meče slouzili jenom k opekani spekacju a raznici...nebo by vojaci na to mohli nisto mečů a kveru nafasovat rovnou klacky...

    OdpovědětVymazat
  10. [1]: Děkuji ti . Doufám, že se to nedozví, no a kdyby náhodou jo, já to nějak ukecám .

    OdpovědětVymazat
  11. [3]: Chudák, jako slepej k houslím k tomu přišel .

    OdpovědětVymazat
  12. [2]: No někdo u nás doma si to ale evidentně nemyslí , ale děkuju!

    OdpovědětVymazat
  13. [5]: Moc ti děkuji, jsem ráda, když moje voloviny baví . Já se zase vždycky moc těším na to, jak mě oslovíš, já ty tvoje broučky prostě miluju!

    OdpovědětVymazat
  14. [7]: Spíš špekáčková a fakt mi chutnala!

    OdpovědětVymazat
  15. [6]: A nejen jich! V záloze mám ještě pár figurek, které dělají pirátovi společnost, ale čekám, jak se situace vyvine .

    OdpovědětVymazat
  16. [8]: Děkuji ti, Růženko, mám radost, když se na mé články někdo těší .

    OdpovědětVymazat
  17. [10]: Za zlé mu to mít nemůžu, alespoň nějakou odměnu měl za to moje šaškování .

    OdpovědětVymazat
  18. [11]: Já je mám taky ráda karcinogenní, nikdo pro to nemá moc pochopení . A tenhle byl černej taky, ale jen z jedné strany a tu jsem dala raději při focení dospodu .

    OdpovědětVymazat
  19. [12]: To tedy ano . A upečený nad svíčkou chutnal překvapivě úplně stejně, jako venku na ohni .

    OdpovědětVymazat
  20. [15]: No, to už je jeho individuální problém...

    OdpovědětVymazat
  21. Na fotkách ta figurka vypadá hrozně velká, zajímalo by mě, jak velká je ve skutečnosti. Doufám, že manžel pak nějak napravil svou chybu a donesl aspoň kytku!

    OdpovědětVymazat
  22. A i kdyby mohl mluvit, prostě by řekl, že měl neskutečný hlad a taky mu byla zima od nohou

    OdpovědětVymazat
  23. [30]: To si budu pamatovat, až na to jednou přijde .

    OdpovědětVymazat
  24. [29]: Fotky klamou, figurka má kolem patnácti centimetrů .

    OdpovědětVymazat
  25. " Nechoď s nimi !  jsou prasata !!"

    OdpovědětVymazat
  26. to je super fotka! A tvůj manžel si to zasloužil! Zapomenout na výročí? Super pomsta…   ;)

    OdpovědětVymazat
  27. [35]: Děkuji . Na manželovu omluvu musím podotknout, že v tu dobu byl opravdu velice pracovně vytížený...

    OdpovědětVymazat
  28. Špekáček byl probodnut skrz naskrz a ještě k tomu zaživa opečen .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).