Podzimní svícny


Letos poprvé chytil Matěje do svých spárů bacil, který ho na téměř dva týdny zbavil školních povinností (což ho podle jeho šťastného výrazu evidentně neskonale zamrzelo :)). Naštěstí pro mě, ehm, chci říct, pro něj, byl průběh bez horeček, takže náš nucený pobyt doma se dal považovat spíše za předčasně zahájenou dovolenou. Nicméně prkotina to nebyla a přísný léčebný režim nám nedovoloval courat venku. A tak abychom nebyli stále přilepení k žroutům duše (rozuměj elektronice), trochu jsme i vyráběli. Tentokrát si vzalo tvoření na povel dítko, vymyslelo téma "svícen", vytahalo všechny krabice z mé tvořící bordel skříně, hodinu se v nich rochnilo a pak nanosilo na stůl věci, co by se mohly hodit. Intuitivně jsme v těch šílených vedrech sáhli po podzimních barvách. Matěj si vzal do parády klubka vlny a já převzala jeho nápad s klacíky, jejichž hromada nám zbyla z posledního ježibabího tvoření ("Míšo, přines prosím z venku DVA klacíky na ruce a koště...") a jejichž část jsem, jen tak mimochodem, použila v posledním článku jako surovinu pro ohýnek pod špekáček :).

Když jsme do svícnů vložili svíčky, byli jsme mile překvapení, obzvláště proto...



...že na denním světle to zase takoví krasavci nejsou :)


Tak mě dnes napadlo, jestli jsme tím podzimním tvořením to ochlazení na osm stupňů náhodou nepřivolali. V tom případě mám obavy, aby nám ten sněhulák, kterého si pak Matěj vyrobil jako bonus (přísahám, že ty klacíky prostě spotřebujeme!), nepřinesl třeba sníh :).

36 komentářů:

  1. Ten s větvičkami je úchvatný. Ale nejvíc se mi libí letní sněhulák

    OdpovědětVymazat
  2. Jste obdivuhodní, moc se mně to líbí a držím palce na další tvoření- už bez bacilů!!!

    OdpovědětVymazat
  3. No prosím! Už tedy vím kdo může za tu hnusnou zimu!! Takže vyhlašuju zákaz jakékoli nemoci u Procházků!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Sakra, teprve začlo léto a Ty už přivoláváš podzim a zimu. Já si říkala, kdo může za to nynější velký ochlazení...

    OdpovědětVymazat
  5. To je ipravdu zajímavé, jaky efekt vytvoří ten jednoduchy svicen, když hoří potmě...holt tma dělá vše romantictejsi

    OdpovědětVymazat
  6. Tak jako jsou ženy v tlumeném světle krásnější, tak i ty svícinky, no. Asi jste spolu opravdu ochlazení přivolali, ale ono se to spraví, aspoň se tak potit nebudeme a pokud ještě naprší, tavička se zazelená, bude to dobré.Jste opravdu kreativní. Jsem zvědavá na další výmysly krásných výrobků.

    OdpovědětVymazat
  7. Máš to ale šikovné kluky. Jenom s tím sněhulákem bych se trochu bála změny. U nás byla včera na chatě taková zima, že jsme navečer museli trochu zatopit, sníh ráno na zahradě neležel, ale bacha   

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné kousky! Sněhuláka jsem sice zatím letos v létě nestavěl, ale moc do toho nechybělo .

    OdpovědětVymazat
  9. " Opakuji vám znovu :

    OdpovědětVymazat
  10. [3]: Já to taky vyhlásila, ale ty bacily ze mě mají normálně srandu!

    OdpovědětVymazat
  11. [2]: Děkujeme, snad se nás to už pustí .

    OdpovědětVymazat
  12. [6]: Krásně jsi to napsala, Růženko, opravdu světlo svíček dokáže někdy kouzlit . A moc ti děkujeme!

    OdpovědětVymazat
  13. [5]: Světlo svíčky dokáže opravdu hodně .

    OdpovědětVymazat
  14. [8]: Do včerejška jsem vážně měla obavy, v noci pět stupňů, takže žádná hitparáda to taky nebyla . Ale začalo sluníčko nabírat na síle, takže to snad bude v pohodě .

    OdpovědětVymazat
  15. [10]: Aha! Tak teď už asi vím, kam se nám v práci ztratila lopata!

    OdpovědětVymazat
  16. Rozsvícené jsou naprosto boží, vaše tvoření mám ráda, ale kromě sladkých lahůdek právě ty svícny u mne vyhrají.

    OdpovědětVymazat
  17. Zajímavé a krásné tvořeníčko! Svícen krásně svíti!

    OdpovědětVymazat
  18. [22]: Děkuji i za Matýska, Ježurko .

    OdpovědětVymazat
  19. Janinko máš šikovné klučiny a Matýskovi se vše povedlo,ten sněhulák mě rozesmál,Matýsek si poradil.Ty svícny krásně vypadají večer.

    OdpovědětVymazat
  20. Já na podobné věci moc nejsem, ale jsou moc moc krásné

    OdpovědětVymazat
  21. [25]: Miluško, moc ti děkujeme! Matýsek mi ty koule na sněhuláka ukradl a měl ho spíchnutého během minuty, ani jsem se nestihla otočit .

    OdpovědětVymazat
  22. Rozsvícené jsou opravdu krásné - takové podzimní Při 8 stupních bych tady pletla šály

    OdpovědětVymazat
  23. [29]: Tak my tady pleteme šály tak při nule . A moc děkujeme!

    OdpovědětVymazat
  24. Krásné tvoření, líbil se mi zejména svícen s klacíky, přes to světlo to kapku vypadalo jako runy.

    OdpovědětVymazat
  25. Někdo má šuplík plný kapesníků, někdo skříň plnou nesmyslů - Janinka plnou užitečných věcí, i když se tak na první pohled nemusí jevit, které v nouzi nejvyšší zachrání zdravý rozum a nechají vzniknout parádním kouskům u nás je zatím vrchol tvoření boření báboviček z písku, ale doufám, že jednou se všechen ten polystyren, stužky, korálky a fimo zase budou šiknout

    OdpovědětVymazat
  26. [33]: Tvoření báboviček je náhodou velice kreativní a uklidňující činnost. Někdy .

    OdpovědětVymazat
  27. Potmě vypadají strašidelně, takové osvětlení si představuji v ulicích, kde řádil Jack Rozparovač :).

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).