LEGO dort


Hrůza mě jímá, jsem lemra líná. Dortíkopatlací rubrika byla nakrmena naposledy v září a od té doby chuděra strádá hlady. Na svojí malou obhajobu mohu snad jen říct, že obvyklý únorový dort pro polovičáka byl odložen na neurčito (rozuměj na příští rok), neb se kvůli řádícím bacilům žádná oslava nekonala. A březnový dort či pididortíky pro alergickou tchyni už nějaký ten pátek nevyrábím a ani tak činit v nejbližší době nehodlám.

Ale zpět k rubrice - dnes její trápení končí, protože jí nakrmím dalším dortem, který byl tentokrát s láskou spatlán pro druhorozeného, dnes šestileťáka. Jako vždycky, dort není podle mých prvotních představ a mé kritické oko zaplakalo, ale troufám si říci, že Matějovi byly nedostatky úplně šumák :-).

Z důvodu výšky dortu bylo nutno přeorganizovat a přestavět vnitřek lednice. Manžel si tento postoj pojmenoval jako
"Panáček na hanbě" :).






48 komentářů:

  1. Povedl se ti zase parádní kousek. A že sem tam není úplně dokonalý nebo podle představ? Tomu se říká ruční práce a byl tvořen s láskou, což jsou dvě nejpodstatnější věci. A já si jdu utřít tu slinu!   

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem ho viděla na Facebooku a musím říct, že je to fakt bomba!

    OdpovědětVymazat
  3. No tak to teda! A teď mi Janinko pověz, kde jsou jaké nedokonalosti Já vidím perfektní dortík, který by mi bylo líto jenom olíznout, natož nakousnout!!! Pokud lemra líná svede tohle, co jsem potom já, která se leda tak drbu na/v zadku a pak v nose (ano, v tomto pořadí)? Chci být stejně líná lemrovitá jako Ty! :)

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Moc ti děkuji , beru to prostě tak, že nejsem profík a tak to i zůstane. Hlavně, že je to spatláno s láskou .

    OdpovědětVymazat
  5. Janinko, než jsem si rozklikla "celý článek", tak jsem si říkala: "ha, u Janinky trucuje panáček v lednici, copak mu provedla?"

    OdpovědětVymazat
  6. Ten nápis LEGO je přímo od firmy, nebo je to povolená copy? Bacha, aby ho nechtěli zpět!

    OdpovědětVymazat
  7. Luxusní dort!!!! Takový ani nesmím doma ukázat na obrázku, by jej omladina chtěla taky, a to bych teda fakt nedala))

    OdpovědětVymazat
  8. Panáček v ledničce mi nepřipadá jako na hanbě, spíš asi mlsně kouká. Dort se ti moc povedl, klobouk dolů, lego jako živé. Syn měl určitě velkou radost.

    OdpovědětVymazat
  9. Tchýně blog nečte nebo jsi statečná žena a je ti to šumák? Kdyby můj nečetla celá rodina, tak taky občas napíšu něco jináč... ale o tchýni neee, tu já mám zlatou

    OdpovědětVymazat
  10. Já mít takovou snachu nebudu ani trochu remcat a prudit. Na štěstí mám svoje tři a jsou všechny šikovné i na pečení. Proto jsem na ně hodná, hlavně jim nelezu domů pokud nejsem pozvaná.

    OdpovědětVymazat
  11. Náhodou je to fešák    A taky si říkám - kdo má odvahu to rozkrojit?

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Já vím, Růženko, ty by jsi byla úplně jiný šálek kávy, tedy tchyně . Ani bych ti nemohla říkat tchyně, protože se mi to slovo vůbec nelíbí, asi proto na tu mojí tak skvěle pasuje.

    OdpovědětVymazat
  13. Chtělo by to ještě přizdobit nosními nebo ušními kuličkami, které měl tak rád dokonce mnohokrát ve sněmovně za televizního přenosu Silvio Berlusconi...

    OdpovědětVymazat
  14. Jani, tleskám a chválím. Je to naprosto dokonalé dílko, včetně legopanáčka a jednotlivých kousků stavebnice. Kdyby takovýhle dort dostala naše nejstarší vnučka, milovnice lega, skákala by radostí a nedovolila by nikomu, aby se přiblížil s nožem. Prostě umíš a já jen zase koukám.

    OdpovědětVymazat
  15. Myslím, že máš moc kritické oko! Mně to přijde esteticky naprosto dokonalé! Pasáž o tchýni je velmi originální!

    OdpovědětVymazat
  16. Nenadýmají ty anilinové barvy po konzumaci příliš trávicí trakt ? Možná že to ani nepude z nočníčku...

    OdpovědětVymazat
  17. Stejně bych toho Igráčka koncipoval spíše jako figurku v bílém plášti s niklovanou pinzetou nebo injekcí v kapsičce, než vnucovat mládežníkovi od šesti let žlutou helmu, modráky a francouzák. Matka jedné mé spolužačky jí odmalička říkala: Tanči, čti anglickou literaturu, a nebo maluj obrazy, ale jak tě uvidím u dřezu, tak ti zlámu ruce...

    OdpovědětVymazat
  18. To je krása! (a to lego nemám ráda ) já bych to ani nesnědla... možná jen jednu kostičku

    OdpovědětVymazat
  19. [20]: Asi jsem slepá, ale nevidím tam ani Igráčka, ani francouzák a dokonce ani tu žlutou helmu

    OdpovědětVymazat
  20. Velmi povedený! Takový bych nezvládla - nejen na to nemám šikovnost, ba ani tu trpělivost.

    OdpovědětVymazat
  21. Tak ten je suprový !!! Opravdu se povedl !!! Ještě... omlouvám se za spam a za reklamu. Rozjíždím blog týkající se kosmetiky. Píšu na něj recenze a články v podobném duchu. Kdyby jste některá měla zájem koukněte se a popřípadě zanechte komentář. A ještě jednou se omlouvám za reklamu.

    OdpovědětVymazat
  22. Nemám zkušenosti s dobýváním dětských nebo pánských srdcí, ale na ta dámská vždy chodily vepřové, hovězí a nebo drůbeží škvarky, ledový domácí jogurt s meruňkami a rumem, a nebo belgické pralinky vlastní výroby s rumem, becherovkou a nebo rumem a becherovkou dohromady. Vezme se piškot, zabodne se do něj špendlík, nasákne se rumem, a ponoří na okamžik do roztavené čokolády, a pak se nechá vystydnout zavěšen na papundelku ve vystřižené drážce. Nakonec se vychladí na talíři v lednici. Po talíři se jen zakouří, a po takových dvaceti kusech toho posledního dáma neodejde po svých.

    OdpovědětVymazat
  23. Janinko, obdivuju tvou trpělivost. Ty kostičky musely dát práce! Nádherný dort jsi spatlala

    OdpovědětVymazat
  24. [25]: Mockrát ti děkuji, ty zase umíš skvěle fotit dobroty .

    OdpovědětVymazat
  25. [29]: Jani, jenže ty dobroty musí někdo uvařit nebo upéct!

    OdpovědětVymazat
  26. [30]: No to jo, ale kdybys je nevyfotila, tak zase my pak nemůžeme slintat!

    OdpovědětVymazat
  27. Už tvoje lemří líné veršování mě pobavilo a co se patlání týče - skvěle upatláno. Jaké nedostatky v tom prosím tě nacházíš? Ten dortík je dokonalej! A ty jsi jedna z nejšikovnějších psaček, píchaček (patchworkovejch, pravda!) a pekaček. Nebo pekařek? I když tady bych měla spíš užít slovo cukrářek. Zkrátka, máš zlatý ručičky a fantazii!   

    OdpovědětVymazat
  28. [27]: Rumově-becherové pralinky v tomto podání vypadají velmi přitažlivě!   

    OdpovědětVymazat
  29. [32]: Mockrát ti děkuji, jsem ráda, že jsi se pobavila .

    OdpovědětVymazat
  30. U takového lega by nám ke hře brzy chyběly "součástky"

    OdpovědětVymazat
  31. Teda já smekám, tohle se mi nikdy nepodaří. Hlavně ty postavičky

    OdpovědětVymazat
  32. [37]: Možná lepší na hrachu, než celou noc potmě .

    OdpovědětVymazat
  33. No nádhera, škoda ho sníst ale marcipán prostě miluji

    OdpovědětVymazat
  34. /34/ Jo, pralinky, je to rychlý, velmi dobrý, nikdo neodolá, ale ty konce...

    OdpovědětVymazat
  35. [41]: Moc děkuji, jen tohle není marcipán, ale mandlová potahová hmota .

    OdpovědětVymazat
  36. Supeer, už se mi po náplni rubriky stýskalo

    OdpovědětVymazat
  37. Kde vidíš nedokonalosti prosím ťa?! Ja vidím umelecké dielo a ty? :) A navyše, čo je vážne nepekné, je vážne na zjedenie... a vieš čo to so mnou robí v takúto nekresťanskú hodinu? :) Priberám aj z obrazovky, čo slintám!

    OdpovědětVymazat
  38. Jani, s křížkem po funuse nebo s kostičkou po dortu, to je jedno, ovšem ten aplaus, slyšíš Slyšíš, jak ti plácám, jak jsi to krásně uplácala Jsi borka, vtipná, zrušná, nejlepší! Fakt že jo!

    OdpovědětVymazat
  39. [47]: Renuško, tak já taky s křížkem po funuse, skoro dvouletým , ti moc děkuji!

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).