Chameleon


Den po Vánocích, balíček na stole v pokojíčku...

"Co to je?"
"To je dárek, pro vás."
"A proč jsi ho nedal včera večer pod stromeček?"
"Protože se mi to nepovedlo..."
"Můžu to rozbalit?"
"Hmmm."
"Jééé, to je krásná... krásnej... to je chameleon?"
"To je kočka."
"Aha, jasně, kočka. No, ale chameleon to je krásnej, fakt, to se ti vážně povedlo!"
"Právě že nepovedlo."
"Já myslím, že jo. A co na to paní učitelka?"
"Prej dobrý. Ona je skvělá, ona vidí umění úplně ve všem!" :)

Víc takových pedagogů. Na základce na prvním stupni by mu za to dala expančelka v tom lepším případě za tři.


Ale tak zase je chytrej, no... :)

40 komentářů:

  1. Náhodou - super chytrý chameleon budoucnosti, co se umí maskovat za kočku, když na to přijde! Šikulín - vážně povedený kousek. Není umění udělat kočku, každý ví, jak vypadá, ale udělat něco, v čem můžeš vidět víc podob? To je teprve výhra! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. ...je to šikula - ono to vůbec není jednoduché pracovat s hlínou a tak, aby se dala vypálit - má můj obdiv a paní učitelka je fajn

    OdpovědětVymazat
  3. Hezkej chameleonek, synek je dost kreativní. Což učitelka zjevně nepochopila. Příště až bude chtít udělat kočku, tak mu musí říci, aby udělal chameleona a bude mít kočku.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Moc ti děkuji , on jí prý dělal podle obrázku. Podle několika obrázků .

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Já ti nevím, jak já ho znám, mám podezření, že kdyby po něm chtěla příště chameleona, tak vyrobí třeba slona. Ale logicky na to jdeš docela dobře .

    OdpovědětVymazat
  6. Super Tělo se mu docela povedlo, a když člověk přimhouří oči, i tu hlavu kočky uvidí. Já bych to nezvládla ani takto, takže tleskám. Hlavně že se manuálně zabavil, ne?

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Synek je zřejmě osobnost a nenechá si od nikoho předepisovat, co má dělat a jak by to mělo vypadat.   

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, já v tom tu kočku docela vidím.

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: To je a mně se strašně líbí, že nejde s davem. Nejlepší je, že ten menší to od něj okoukal a tak bude asi po něm .

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Děkuji . To tělo je v pohodě, u hlavy musím přimhouřit ty oči hodně , ale máš pravdu, hlavně, že se zabavil.

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: Tak to mám asi nějaké prapůvodní polské kořeny, protože mým výpočtům taky nikdo nikdy nerozuměl, byť byl výsledek správný.

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: Děkuji ti! To jsi dobrá! Asi se to taky budu muset začít učit, keramiku mají teď v primě čerstvě. Tak jsem zvědavá, co přinese příště .

    OdpovědětVymazat
  13. Já nevěřím tomu, že se TOBĚ něco nepovedlo, že sis to vymyslela Janinko?

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Jé, to ne já, to prvorozený . Ale myslím, že ten chameleon se mu docela povedl!

    OdpovědětVymazat
  15. Pěkný rozhovor i výrobek! Kluk mi taky chodil do keramiky a nosil výtvory.

    OdpovědětVymazat
  16. Po kom je syn asi tak kreativní? Mě se to moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  17. Proč chameleon ? Jasná kočka!!!!   

    OdpovědětVymazat
  18. Tak tohle je úplně nejlepší krásný báječný skvělý!!! Já bych to nevymodelovala líp!!! Já bych to nevymodelovala vůbec, protože modelovat neumím

    OdpovědětVymazat
  19. A paní učitelka nevidí umění ve všem, ona ho vidí právě v tom umění - je skvělá!

    OdpovědětVymazat
  20. To je typická kočka chameleónovitá! Nebo chameleón kočkovitý?

    OdpovědětVymazat
  21. Synátor je kreativní zkrátka po mamině! Zvířátko je prostě hlavně z lásky a jestli je to chameleon nebo kočka už není tak důležité! (ovšem chameleona takhle krásně zpracovat, klobouk dolů . I když to má být kočka )

    OdpovědětVymazat
  22. Kočka může vypadat jako chamelon, když chce.

    OdpovědětVymazat
  23. [23]: Máš naprostou pravdu, děkujeme! Je šikulka, ani já bych takového chameleona nevyrobila .

    OdpovědětVymazat
  24. Já mám vždycky obrovskou radost, když mi něco Tomášek donese ze školy, nějaký výrobek, hned mi to někde visí, nebo to mám někde postavený.

    OdpovědětVymazat
  25. tak toto je naozaj skvelá práca! Tvojmu drahému sa totiž podaril spraviť výrobok s dvojitým obsahom a takou zvedavosťou, čo na tom výrobku (obrázku) vidíš... :) kebyže nenapíšeš, že to je mačka, tak ja v tom vidím rovnako tiež chameleóna so zajačou hlavičkou zakrslého králika :)... je šikovný a má fantáziu :). Ja by som také niečo napríklad nevyrobila, takže klobúk dole :)

    OdpovědětVymazat
  26. Občas zažívám podobné okamžiky se synem. Moc umělecky nadaný není a když mi něco namaluje, tak nepoznám srdíčko z lásky od vesmírné rakety - zvlášť když kolem toho srdíčka nakreslí modré pozadí s hvězdičkama

    OdpovědětVymazat
  27. Podle mého by stačilo jen trochu stlačit čumáček a je to docela hezká kočka. Ten, kdo udělá obrázek nebo sochu podle toho, jak ji on vidí je pravý umělec, jinak stačí udělat fotografii, ne? Vzpomeň na Piccasa, jak ten namaloval třeba ženu!Chválu si zaslouží.

    OdpovědětVymazat
  28. [26]: Děkuji ti, mám to úplně stejné a když nahrazuji starý výrobek novým, tak si ten starý schovám. Asi to máme v rodině, zrovna nedávno jsem u mojí maminky na návštěvě achala nad pytlem, který ukrýval všechny dárky a přání, které jsme jí se ségrou vyrobily, když jsme byly málé .

    OdpovědětVymazat
  29. To je chameleoní kočka! Nebo kočka nové generace. Nebo kočka, která je výsledkem zpustlého sexu mezi kočkou a chameleonem. Kdoví jak to je! Každopádně dílko pozoruhodné, originální i pěkně vkusně vybarveno. No, je vidět, že tvořivost je v rodině i v genech.Palec nahoru!   

    OdpovědětVymazat
  30. [20]:Tak takové učitelky jsou fakt tragedie. Protože dokážou zadupat sebemenší špetku nadání a vytvořit člověka plného pochybností a nejistoty.

    OdpovědětVymazat
  31. [22]:Zajímavá i zmínka o známkování z hudebky. No, asi by nebylo férové, dát jedničku někomu, kdo neumí zpívat, stejně jako někomu, kdo zpívat umí. Ale zase je fakt, že stírat někoho, že zpívá falešně, je dost špatné, protože hlasové nadání je spíš věc nadání než toho, že se dá naučit. Jednou jsem kdesi četla názor učitelky, že je chyba oddělovat děti, které nerady nebo falešně zpívají, od těch, které zpívají dobře. Samozřejmě, každý učitel hudebky si všimne nadaného dítěte, které má hlasi i sluch. Hudební. Ale je nutné, aby ti hudebně nenadaní nebyli vyčleněni z kolektivu a ty hodiny hudebky spíš neprotrpěli. Takže, tahle učitelka říkala, ať si zpívá falešně, ale hlavně ať zpívá.   

    OdpovědětVymazat
  32. [33]: Hudební, výtvarná i tělesná výchova by měly na základní škole být předměty, které se neznámkují, to je můj názor. Učitel si udělá obrázek, kdo talent má, napíše do osobních listů dítěte, ale nedeptá ostatní tím, že zpívat neumí. A nebo se v těchto předmětech učit teorii a nehrát si na výkony.

    OdpovědětVymazat
  33. Učitelka skvělá, text ještě skvělejší, ovšem "chamkočka" bezkonkurenčně nejlepší. Jak jí/mu říkáte?

    OdpovědětVymazat
  34. [31]: Převeliké díky posílá Janinka, Míša i chameleon!

    OdpovědětVymazat
  35. To je krásný chameleon Tvůj syn je fakt hodně chytrý.

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).