Vychytávky à la Janinka


Leden je pro mnohé ve znamení očekávání, co na ně ten nový rok asi tak přichystal. Pro mě, protože jsem kůže líná, která má na všechno moře času, je to doba, kdy dodělávám resty z roku předchozího. Jedním z těch největších je třídění a přetahování fotek za celý uplynulý rok na disk, což je na jednu stranu činnost nebetyčně prudící, na stranu druhou se při tom ale dá dobře pobavit. A protože nejsem nepřející, o něco z toho se s vámi ráda podělím. Dnešní obrázky bych zařadila do kategorie vychytávek. A ano, to zrcadlo mám vážně ráda :).

Jak si po ránu vyčistit hlavu (a večer zrcadlo)


Jak si zpříjemnit uklízení


Jak vyžehlit klobouk


Jak ze starých semišek vyčarovat nablejskaná bagančata


Jak zpříjemnit rodině den


Jak zklidnit dítě


A poslední tip, na který jsem nejvíce pyšná - jak nevycintat pití :)

29 komentářů:

  1. Jako vždy- vtipné,vždycky se bavím a obdivuji Vaši kreativitu.

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám, že si hraješ i při úklidu

    OdpovědětVymazat
  3. Na tomhle druhu fotek ujíždím. To dětské šlápátko ještě bez otlaků, nádhera. Jelikož miluju šimrání na šlápatech a vůbec na nohách, mám nutkání tam nějak tu nohu vpasovat, aby dostala tu správnou péči, protože já jsem ale opravdu neklidná Taky ráda mačkám šlápátka dětí, jsou taková měkká, takové ducánky.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné, pobavila jsi mne po ránu.

    OdpovědětVymazat
  5. Ale to jsou mi parádní kousky! Samá lepší vychytávka! Musím se poučit a také tento rok s něčím přijít. Ty jsi vážně koumák!   

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Děkuji, to jsem opravdu moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  7. Ať žije pátek ve všech fomách.

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Tak to ne dál to radši rozvádět nebudu

    OdpovědětVymazat
  9. Kam se na tebe hrabe Láďa Hruška, Jani!!!

    OdpovědětVymazat
  10. To jsou tipy, panečku. Mohla bych to poslat odkazem mamce, třeba by se inspirovala.

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: Třeba volný pátek, jako je dnes .

    OdpovědětVymazat
  12. I já jsem strašný lenoch   ale super tipy!

    OdpovědětVymazat
  13. [8]: Aha, tak to mráz udělal z pitiva nanuka! Jinak jsou to příjemné podšprajcy dobré nálady

    OdpovědětVymazat
  14. Parádní vychytávky Ten čajík mě pobavil. Já jednou chladila v mrazáku pivo také poněkud déle - tedy potud, dokud si lahev neřekla, že toho má už dost a praskla.

    OdpovědětVymazat
  15. Mě by zajímalo, jak jsi vyfotila zrcadlo  a povedlo se ti v něm neodrazit.

    OdpovědětVymazat
  16. Nezapřeš, že jsi hračička. Když ne patlámo patlámo, tak je to kreslíto kreslíto. A vtipné obrázky!

    OdpovědětVymazat
  17. Ta zrcadla jsou parádní, ale sklenice hore nohama je boží     

    OdpovědětVymazat
  18. opäť raz som sa dobre pobavila!      pre náročnosť posledných dní som neskutočne rada, že som otvorila tvoj blog a tento článoček... :) spravila si mi lepšiu náladu . Dostali ma zrkadla samozrejme, dobre som sa pobavila na tých "semiškách" a nakoniec to skvelé pobavenie na záver s nanuk z malinovky :) :) ďakujem!

    OdpovědětVymazat
  19. "Rady ptáka Loskutáka" po Janinkovsku...a Cimrmanovsku.

    OdpovědětVymazat
  20. [17]: Děkuji, pivo je taky dobrý!

    OdpovědětVymazat
  21. Janinko ty masíruješ i velkýmu?

    OdpovědětVymazat
  22. [24]: Nebudeš tomu věřit, Sugr, ale NOHY!

    OdpovědětVymazat
  23. Malý dětský nožičky jsou fakt nádherný, o poznání horší je to s nohama dospělců chodících v rákosnických ponožkách  uzavřené obuvi...    Já kdybych něco napsala na zrcadlo, tak si toho u nás nikdo ani nevšimne...

    OdpovědětVymazat
  24. [27]: No to mi nepovídej. Minimálně Číča by si toho určitě všiml!

    OdpovědětVymazat
  25. [29]: Děkuji, ale musím přiznat, že ne vždycky to zabere .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).