Předsevzetí


Ačkoliv jsem se s novoročními předsevzetími nikdy nekamarádila a s klidnou myslí je celý život ignorovala, letošní rok jsem vstoupila do klubu předsevzeťáků, udělala výjimku a jedno kombinované předsevzetí vzala na milost. Rozhodla jsem se, že "budu mít méně modřin", s čímž velmi úzce souvisí přidružené "nebudu si plést lahvičky".

Úplně jasně slyším "chňá, chňá, chňá, takhle blbý předsevzetí jsem ještě neslyšel/a!". No jo, jenže když má každé ťuknutí do mé tělesné schránky za následek modrofialový flek, který má, páč nejsem žádný troškař, velikost tenisáku, je zaděláno na problémy různých stupňů závažnosti. Třeba v zimě jsou mi modřiny ukradený, protože mi kouká jen nos a ten je mých sebepoškozovacích útoků ušetřen. Zatím. Větší problém nastává při návštěvě lékaře, vysvětlovat gynekologovi modráka na stehně vážně není moc velká zábava. Úplně nejhorší je to ale v létě, kdy musím čelit zděšeným či soucitným pohledům, kterým kontruji tím svým "Nejsem týraná, vážně!".

A jak se na takovém předsevzetí pracuje? Abych měla méně modřin, musím být především méně unavená. Když jsem totiž hodně unavená, narážím rameny do futer. Když jsem unavená ještě víc, přestávám vnímat děti i náš rohatý stůl v kuchyni. Nejvyšším stupněm únavy je "melu z posledního". Když melu z posledního, nevyrábím si modřiny, ale liju dětem místo sirupu do skleničky olej a místo deodorantu na sebe stříkám lak na vlasy. Lepkavá to záležitost! Abych byla méně unavená, musím víc spát. Abych mohla víc spát, musím později vstávat, protože chodit spát dřív znamená v mém případě zabalit to se slepicemi. Abych mohla později vstávat, musím i později chodit do práce. Abych mohla chodit později do práce, musím do ní přestat chodit pěšky.

Na všech kritériích jsem systematicky zamakala a předsevzetí zatím úspěšně plním. Jen s těmi lahvičkami mi to pořád tak nějak nejde. To mi připomíná... Už jsem vám říkala, jak jsem si místo pleťovou vodou vyčistila obličej odlakovačem na nehty? Myslím, že koupě nesmradlavého odlakovače s vůní květin nebyl zase až tak dobrý nápad.

27 komentářů:

  1. Já si předsevzetí klidně dám i během roku. "Zítra už žádný cukr!" Abych potvrdila vážnost svého rozhodnutí, vezmu A4 papír, napíšu na něj "NE Cukr!!!" nalepím na skříň, v níž cukr už čeká, kdy si pro něj přijdu... a ještě týž den škrtám NE a píši JO Cukr!!! a vesele si škodím a porušuji předsevzetí. Takhle je to u mě se vším

    OdpovědětVymazat
  2. Ty mladý lidi dneska prd vydržej a jsou hned unavený.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, se slepicema chodím občas spát taky. Občas mě v noci vzbudí vedle spící kohoutek, který tvrdí, že chrápu, takže každá nadespaná minuta dobrá V kolik ráno vstáváš?         

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já jsem samá modřina a hlavně na nohou a břiše, díky Bobešovi. Když mě ráno budí tím že s rozběhem mi skočí se svými (když je tedy v kondici) 12kg na břicho nebo po mne škrábe a hopsá když upozorňuje že je čas dostat jednu z denních krmných dávek. To pak taky doktorům špatně vysvětluju že to není práce manžela ale psa

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, držím pěsti, ať ti ty modřiny a jiné neplechy vyjdou, teda spíš nevyjdou, prostě ať to je tak, jak si přeješ. A mohu-li tě uklidnit, rozhodně nejsi jediná, kdo se odličoval odlakovačem ... už je to sice pár let, to jsem byla ještě vdaná a můj ex mě tenkrát něčím ráno tak vytočil, že jsem se taky nějak přehmátla. A už to bylo.

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: To je dobrej přístup, toho se drž .

    OdpovědětVymazat
  7. A jak tvůj obličej pak vypadal?

    OdpovědětVymazat
  8. Ježkovy voči! Koukej se nám v tom novém roce opatrovat! Pořiď odlakovač s vůni acetonu nebo kombinaci dva v jednom pleťová voda a odlakovač, určitě se něco takového na trhu objeví!

    OdpovědětVymazat
  9. Taky bych přemýšlela, zda nemám nějakou nemoc vyvolávající modřiny. Jo, únava, tu znám, některé projevy jako Ty mám také.

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, při čtení jsem se pobaveně usmívala. Néééé, nejsem škodolibá. Modřiny mívám dost často na dost neobvyklých místech a pak přemýšlím, kde jsem k nim přišla. Ty na boku si většinou přivodím když ve spěchu narazím na hranu jedné skříňky (a že už jich bylo) rukama občas narazím do kliky... někdy ani nezjistím, kde jsem k modřině přišla.

    OdpovědětVymazat
  11. To jsem ráda Janinko, že nejsem nemehlo jen já. Futra, rohy stolu beru ostošest. Modřiny mívám na opravdu neuvěřitelných místech. Mysl mívám též někdy zatemněnou. Jednou se mi podařilo vyčistit si zuby vaginálním krémem , to jsi ještě určitě nezkoušela. Jeden můj kolega si zase napatlal omylem halabala samoopalovacím krémem obličej a odešel do práce. Někdy je život opravdu zábavný!

    OdpovědětVymazat
  12. Tak tohle naštěstí nemám, ovšem někdy mám den blbec a to pak stojí za to

    OdpovědětVymazat
  13. [14]:[15]: Taky dobrý, tak vás, mé milé dámy, vítám také v klubu modráků a mozkuzatemnění, jsem opravdu velice ráda, že se v tom neplácám sama

    OdpovědětVymazat
  14. Tak teraz som sa vážne dobre zasmiala. Nie, nie, neber to tak, že škodoradostne. To absolútne nie. Ale keď si napríklad predstavím akú sexi vôňu na seba chceš dať a nakoniec sa zalepíš lakom na vlasy, tak to ma ozaj skutočne dostalo do kolien. Chápem však, z čoho to pramení. Tak hlavne veľa oddychuj a neprepínaj sily. Nestojí to za to potom sledovať a pátrať po príčinách - prečo ti zadok hrá vo farbách? :) :) krásne dni bez modrín a krásny víkend Janinka :).

    OdpovědětVymazat
  15. Modřiny žádná sranda, může v tom být špatná srážlivost krve. Ale jestli to máš prošetřené, tak o nic nejde...

    OdpovědětVymazat
  16. [18]: To jsem ráda, že jsi se zasmála, já se tomu směju teď taky .

    OdpovědětVymazat
  17. Předsevzetí jsou prý Janinko od toho, aby se porušovala!

    OdpovědětVymazat
  18. Taky pořád do něčeho vrážím ale hrana stolu bolí asi nejvíc...

    OdpovědětVymazat
  19. [21]: Tak to tě lituju, já vstávala před čtvrtou, teď tedy o hodinku déle a je to sakra znát .

    OdpovědětVymazat
  20. Jestli je to jen únavou, tak se to dá řešit spánkem Já Já nemám čas si podobné zdobení na těle vyrobit, protože 9 hodin strávím v práci a těch zbývajících 15 spím

    OdpovědětVymazat
  21. [24]: Tak to já jsem takový expert, že si to stihnu vyrobit i v práci .

    OdpovědětVymazat
  22. To mi připomnělo, jak jsem se na maturáku po nadměrné konzumaci Tequily zřítila z vysoké barové stoličky a zahanbeně pak nosila celý léto dlouhý sukně a kalhoty, protože jsem měla brutálně modrý nohy!

    OdpovědětVymazat
  23. [26]: Tak to já takhle chodím oblečená v létě normálně, raději courám sukni po zemi, než abych ukázala modřiny .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).