Haha virus


Možná to znáte. Jarní prázdniny nevybíravě zatřískají v tu nejnevhodnější chvíli na dveře, vy nedostanete v práci dovolenou a nemáte ani hlídací babičky a dědečky, ani žádnou krví nespřízněnou tetu v dosahu. Nu což, prvorozenému to nevadí, i když chvíli cintal něco o tom, že ho nechci pustit samotného ven a že musí čekat, až přijdu z práce. Moc dlouho mu to ale nevydrželo, stačilo mi k tomu barvitě vylíčit pár krimi historek z nedávné minulosti. Jeho to zastrašilo a mně pobavilo, protože jsem si přitom vzpomněla, jak mě za mého mládí ze stejného důvodu strašili černou sanitkou :).
Je fakt, že chvílemi se během těch pár dnů nudil, jako jasný důkaz mi posloužily noty na klavíru, po němž by za normálních okolností ani nevzdechnul. Ovšem ve chvílích, kdy se nenudil, tvořil. Ne, ne tak, jak si myslíte, on se sice v tom patlání všeho druhu trochu pomamil, tvoření, které mám ale na mysli, je trochu jiného rázu. To si totiž takhle přijdete domů, po nezbytnostech hodíte kopýtka nahoru, položíte si hrnek s kafem na břicho, zapnete noťas a tam na vás zírá ikona, kterou jste v životě neviděli. Hahavirus. Docela mě to pobavilo a tak jsem svého trilionkrát šikovnějšího potomka poprosila, jestli bychom to nemohli natočit, abych se o to s vámi mohla podělit.

A tady je výsledek...:) - https://www.youtube.com/watch?v=ZvBhFjpK2O8

26 komentářů:

  1. Potomok je šikovný, ale mňa by asi trafilo

    OdpovědětVymazat
  2. Bezvadné!!! Jsem se tu strašně nasmála))) Hned jsem to musela ukázat i manželovi Máš velmi šikovného synka)))

    OdpovědětVymazat
  3. Pustila jsem si to na youtube a musím uznat, že máš šikovného potomka.

    OdpovědětVymazat
  4. Když tak sleduji to tvé "tvoření" tvou "šikovnost" prostě Tvůj Blog., vůbec se nedivím, že jablko nepadlo daleko od stromu!   

    OdpovědětVymazat
  5. Tomu říkám tvůrčí přístup! Jako legrace dobré, ale kdyby se objevila hláška: "Opravdu chcete vymazat celý svůj blog?", asi bych zaváhal

    OdpovědětVymazat
  6. Šikovný kluk, má smysl pro humor. Tyhle legrácky jsou neškodné, počkej, čím tě bude překvapovat za pár let. Ještě budeš vzpomínat na haha virus.

    OdpovědětVymazat
  7. Movie maker   - level 999

    OdpovědětVymazat
  8. Šikovný! Jako maminka - akorát jiným směrem!

    OdpovědětVymazat
  9. [1]: Děkuji . Tohle už je několikátá verze, málem mě kleplo při té první .

    OdpovědětVymazat
  10. Teď jsem se probrala a čtu, že to vytvořilo tvoje dítko. Jani, je dobreeej! Nechápu, jak na to příšel, ale je dobrej. No, kreativní po tobě! Jak už tady padlo v komentářích, jablíčko nespadlo daleko od stromu.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojky krasny blog a clanek taky chteli bychom te pozvat na nas blog http://prettycute1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Ještěže ti nepřipravil nějaké horší překvapení.

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Díky, on je dobrej, ale někdy mi to děsně leze na nervy, protože je moc dobrej .

    OdpovědětVymazat
  14. Páni! :) To mě naprosto dostalo. :) Kamarád programuje lodě a je z toho totálně zničenej :) a tvůj syn si takhle hraje... :) Jednou se o něj svět bude prát :)

    OdpovědětVymazat
  15. Šikovný synek , toto jde zcela mimo moje chápání, jen obdivně koukám

    OdpovědětVymazat
  16. [18]: Moc děkuji, doufám, že z toho praní se o něj bude alespoň něco mít .

    OdpovědětVymazat
  17. Chvilku jsem si seděla na vedení. Zato potom jsem se smála jako blázen

    OdpovědětVymazat
  18. [21]: No, nic se neděje, já se smála taky. A na vedení si občas sedím taky .

    OdpovědětVymazat
  19. Jelikož máme omezený internet, video si pustím, až u Milunky. Jsem totiž zvědavá, co klučina vymyslel...

    OdpovědětVymazat
  20. [25]: No, jsem zvědavá na tvůj názor .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).