Vánoční tvoření s dětmi - Píchací panenka a quillingový stromeček


Poslední dobou mám podezření, že má někdo doma schovanou malou panenku, čirou náhodou dosti podobnou mé maličkosti, kterou každý večer vytáhne z šuplíku a hraje si s ní na píchanou. Tedy abychom si rozuměli, žádné nepřístojnosti, od toho tu jsou větší panenky, do téhle malé s chutí zapichuje špendlíčky, možná i párátka a někdy to vypadá, že i klacíky alias kůly. Kromě toho do téhle roztomilé panenky, zřejmě jen tak, jako bonus, zapichuje i brčko a cosi z ní vysává, neboť jsem naprosto bez energie a se silami v koncích. A protože mě tahle laškovná hra osudu nebetyčně vytáčí, rozhodla jsem se jí postavit tím, že jí budu pozitivně bojkotovat a pokud to nepůjde, tak alespoň ignorovat. Tu dlouhou řadu, s prominutím, sraček, bojkotovat nejde, ale jednu vlaštovku jsem přeci našla - po dlouhé době konečně dobrá zpráva - můžu se vrátit k relativně normálnímu fungování Mojí mozkovny, za což bych chtěla poděkovat mým ochořelým dítkům, z nichž jedno skončilo nevyhnutelně na ATB a druhé, které díky zánětu v očích vypadá jako malý upírek, se poněkud ostřeji staví k léčbě, tudíž se třikrát denně pereme a udržujeme se tak v dobré kondici :).

Tvoření - na uzdravování mozkovny jako dělané. Dnes je to rádoby vánoční stromeček tvořený technikou quilling :)

28 komentářů:

  1. je krásný,moc se Vám povedl :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je čarokrásný , miluji barevné papíry a ty jsi kouzelnice, umíš čarovat. Přeji dítkám příjemné uzdravování se a tobě, s prominutím, "sračekprosté" dny

    OdpovědětVymazat
  3. zkoušela jsem touto technikou hvězdičky-jsou sice krásné, ale piplačka strašná! Držím palce a ať se vše daří!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahááá, proto jsi Janninko měla nápad zaměnit lžičky za vidličky - kvůli píchání, už je mi to jasné!   

    OdpovědětVymazat
  5. jůůůůů ten stromeček je nádherný....   

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, quilling už jsem jednou zkoušela, ale dopadlo to tak katastrofálně, že jsem se usmyslela "nikdy víc". Po tomhle mám ale chuť tomu dát ještě jednu šanci (ještě jak dlouho mi takové nadšení vydrží, že)...

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem ráda, že se vracíš a svému návratu jsi vytvořila parádní stromeček.

    OdpovědětVymazat
  8. Hezké tvoření z papíru dětem přeji rychlé uzdravení. Také zápasím s nedostatkem energie a marně přemýšlím, jak s tím bojovat. ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  9. nádhera, jako vždy a tvé pocity znám úplně do puntíku. jelikož mi marodí také obě děti, s tou malou se peru také - léky, teploměr, prohlídky - to je týrání batolátek

    OdpovědětVymazat
  10. V Repechách na setkání šikulek byly z tohoto dělané ozdůby. Nádherné! Já si tam koupila tři malé andělíky. To že se to jmenuj quiling jsem zjistila teď když jsem na netu hledala ceny velkého balení špendlíků na patchwork. Pak mi to docvaklo o co se jedná když jsem tam viděla sety na výrobu.....

    OdpovědětVymazat
  11. Janinko.. nestraš nás.. doufám, že se neděje nic vyloženě zlého. Snad jsou to jen věci, které skutečně jdou překonat dobrou náladou a tvorbou.. "Na tragickej život musíme být pes!" :)

    OdpovědětVymazat
  12. Janinko, obdivuji tvou neutuchající tvořivost, i ve chvíli, kdy jsi vyšťavená z nemoci svých ratolestí, čerstvě po stěhování a rekonstrukcích, jen se otřepeš z nejhoršího,už zasedáš ke stolíku a tvoříš...

    OdpovědětVymazat
  13. chmmm.... tuhle techniku jsem ještě nezkoušela - mám já někde barevné papíry? myslím, že mám! :)  no jo, ale do vánoc už to nestihnu, bude nějaká velikonoční inspirace?   

    OdpovědětVymazat
  14. [18]: No to asi nebude, já normálně nestíhám .

    OdpovědětVymazat
  15. [20]: jak jako nestíhám? Velikonoce jsou děsně daleko!!

    OdpovědětVymazat
  16. Dobrý deň, kupila som si polysterenovú sliepku ako by som ju urobila falošnýchm

    OdpovědětVymazat
  17. [23]:Dobrý den, tenhle tvar jsem viděla u nás v galanterii a domnívám se, že na falešný patchwork se příliš nehodí, je velmi složitý a proto jsem ho nikdy nezkoušela. Ale co nejde mně, třeba se podaří vám , koukala jsem i na internet a nic podobného jsem technikou falešný patchwork nenašla. Řekla bych, že tenhle tvar je spíš vhodnější pro decoupage.

    OdpovědětVymazat
  18. Ten je krásný Také jsem si koupila základní potřeby na quilling, ale nějak jsem se k tomu ještě nedostala, anebo snad ani neodvážila Naučila jsem se jen základní tvary, tak myslím, že už je na čase s tím něco udělat

    OdpovědětVymazat
  19. [27]: Děkuji a přeji hodně štěstí pří tvoření!

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).