Poloviční ochutnávka a prosba


Nastává den B - bordel, blázinec, Bohnice, mírnější formou řečeno den S - stěhování. Musela jsem si sem neplánovaně akutně na chvíli odskočit od krabic, pytlů a popelnic, nebo by mi předčasně hráblo. Na to, že se máme zítra stěhovat a ještě včera nebylo v koupelně umyvadlo, sprchový kout, v kuchyni kachličky, v bytě odpady a správně zapojená elektřina a na podlahách lišty, je má panika zatím podezřele v mírné fázi. Ale když se nebudu ozývat déle jak měsíc, vězte, že jsem to nejspíš neustála a opravdu to byl den B. Dost remcání, je to jenom párkrát za život, pevně věřím, že mě z "nového doma" dostanou, bude-li mi přáno, až za pár desítek let už jenom nohama napřed :).

Falešný patchwork jsem musela jako uklidňovací metodu na nějakou dobu hodit za hlavu, nebo spíše do krabice, protože bych v tom bordelu stejně nic nenašla, v době předstěhovací mi ale přišlo do cesty nemocné dítko a já, protože jsem nemohla do práce, tak měla čas na ilustrace do druhého dílu Pohádek pro kulíšky. Snad se prckům budou líbit, těm našim tedy moc, Matýsek mi komentoval každý obrázek :). A tak vám přináším poloviční ochutnávku...


...a zároveň mám na vás prosbu - na vydání terapeutických pohádek pro miminka a jejich rodiče chybí už jen necelé tři tisíce a do konce sbírky zbývá pár dní. Můžete-li pomoci, bude vám spousta lidí nesmírně vděčná, není-li to ve vašich silách, velmi pomůže i sdílení tohoto odkazu :


Vřelé díky všem! :)

25 komentářů:

  1. Přeji zejména pevné nervy při stěhování (ono se říká, že je jednodušší vyhořet, než se stěhovat).

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si jistá, že se to poddá, bude to krásný nový začátek...držím palce...    Moc hezky maluješ...

    OdpovědětVymazat
  3. S pohádkama ti bohužel nepomůžu, ale přeju ti, aby stěhování proběhlo bez nějakých větších problémů.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: S tím vyhořením se to sice říká, ale asi tak úplně pravda to nebude.

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: No já nevím, když si to tak vezmu, tak to stěhování se mi jeví přijatelnější, než ten ohýnek. Je to masakr, ale věci mi alespoň zůstanou, oheň sežere všechno .

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: To znamená, že cikány z nemocnice vozí na hřbitov okolo vašeho baráku?

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Pokud není nemocnice spojená se hřbitovem tajným tunelem, tak asi jo . To už mi ale vůbec nevadí .

    OdpovědětVymazat
  8. složenku už jsem vypsala,ráda přispěji alespoň 500,-Kč! Zdravím a držím palce

    OdpovědětVymazat
  9. Stěhování neminulo naší kliniku v nemocnici. Bohužel mě se dotklo nejhůř, ale snad se to během pár měsíců trošku vylepší, tedy doufám... Každá změna byť takováto mi už nějak netěší.

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Páni, moc za všechny děkuji a díky i za ty palce!

    OdpovědětVymazat
  11. Tak ať všechno klapne, stěhováci dorazí a záchod splachuje.

    OdpovědětVymazat
  12. [7]: No, po smrti snad už takový bordel nedělají.

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Děkuji, záchod stále není .

    OdpovědětVymazat
  14. Obrázky jsou půvabné, umíš krásně kreslit. Jak si někdo dokáže najít svůj styl? Ty máš svůj styl, Lucerna má svůj styl, každá kresbička má své kouzlo.

    OdpovědětVymazat
  15. Přeji dostatek trpělivosti při stěhování. Já se naposled stěhovala před 3 roky. Obrázky jsou milé, hladící.

    OdpovědětVymazat
  16. Hlavně ty věci na "pičvork" neztrať, abys pak neměla nervíky.....i když, aspoň by ty pak bylo více kuchťáckých výtvorů.

    OdpovědětVymazat
  17. Sdíleno, přispěno  a dál držím  pěsti, abys to ve zdraví přežila :) naše rezervovaná polstrovaná cela to jistí   

    OdpovědětVymazat
  18. [14]: Děkuji ti, Vendy :), jsem ráda, že jsou obrázky na světě.

    OdpovědětVymazat
  19. Ilustrace pro Kulíšky (jak pro ty tvé, tak pro ty, kterým se do ruky dostane druhá kulíškovská knížka) jsou moc povedené, máš kouzelný, takový hravý styl kreslení, víš to?

    OdpovědětVymazat
  20. A jinak, stejně jako ostatní přeji pevné nervy při stěhování Pamatuji se, žes o tom, jak by ses ráda stěhovala, jednou před rokem, dvěma psala...

    OdpovědětVymazat
  21. Janinko, ani nevíš, jak moc ti rozumím. Z čistého nebe na mne přilétla podobná pohroma. Tys na to alespoň byla připravená, já se tu hrůzu dozvěděla jen tak jaksi mimochodem u večeře. Medvěd se rozhodl mě zcela nenápadně zabít

    OdpovědětVymazat
  22. [20]: Moc ti děkuji, pevně věřím, že se budou líbit i ostatním .

    OdpovědětVymazat
  23. [19]: To je maglajz, co jste tam měli za kopyta? Dnes by se dalo věřit, že když se lidi živí sami, tak že budou dělat pořádně. A jak vidno, pořád to neplatí...

    OdpovědětVymazat
  24. [24]: Kopyta jsou slabý odvar, už jsem napsala o naší rekonstrukci článek .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).