Dort z "pičvorku" :)


To vám takhle jeden oblíbený bloger Malkiel frfňal, že to je na mém blogu furt samý "pičvork" a nic, co by dráždilo chuťové buňky. A to vám na to takhle jedna neméně oblíbená blogerka Mengano vtipně reagovala, že mám těm žroutům udělat dort z "pičvorku". A tak těm dvěma vděčím za to, že tenhle šílený slepenec vznikl, nebýt jich, nikdy by světlo světa nespatřil. Obzvláště ale děkuji fantazii Mengano, protože mě napadne ledasco, ale na tohle bych nepřišla ani v nejdivočejších snech :).

No a teď to, co se mi píše už hůře. S hotovým výsledkem nejsem spokojená ani trochu, marcipán, kterého jsem se potřebovala před stěhováním zbavit, se po rozmrazení nechoval úplně kamarádsky a naprosto odmítal spolupracovat. Nebo je tu ještě varianta, že jsem prostě střevo a neměla jsem svůj den. Abych to tedy shrnula, raději se vrátím k tomu "opravdovému" falešnému patchworku, kde se místo neposlušného marcipánu a krému používají neméně neposlušné stuhy a špendlíky. Mno, alespoň, že chutnalo.

Dortík vánoční koule á la falešný patchwork :)

33 komentářů:

  1. Tak to seš frajerka! Pičvorkový dort, no to je opravdu nápad....

    OdpovědětVymazat
  2. "A z piva něco neumíš?" Ptá se zvídavě Cyberštamgast.

    OdpovědětVymazat
  3. (Taky mám s marcipánem jen ty nejhorší zkušenosti... )

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádhera. Já ještě nenašla odvahu na práci z marcipánem a tohle je opravdu vyšší dívčí

    OdpovědětVymazat
  5. Panečku, čeho jsou lidé schopní, když se do nich trochu dloubne.

    OdpovědětVymazat
  6. Nemám slov,fakt skvělý nápad.

    OdpovědětVymazat
  7. Ještě, že někdo nechtěl hodinky s vodotryskem Ten dortík se ti moc povedl, je prostě k sežrání . Můj štrůdl se může jít klouzat

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: Nevěš hlavu a pošli mi ten štrůdl. U mne bude klouzat do krku.

    OdpovědětVymazat
  9. No vida, jak je "blogová komunita" inspirující. Výsledek za to opravdu stojí!

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkné pěkné.....ale chybí mi tam maso.

    OdpovědětVymazat
  11. Mě náhodou ten marcipán přijde hodně kamarádský, takový poslušně úhledný.. je to krása...

    OdpovědětVymazat
  12. Ráda bych marcipánek ochutnala. Musela to být mravenčí práce.

    OdpovědětVymazat
  13. [1]: Děkuji ti, nápad ano, ale ne můj .

    OdpovědětVymazat
  14. Víš co? Jsi úžasná. Je to hezké a zajímavé. Má to ale jednu velikánskou chybu!Mám na to chuť         

    OdpovědětVymazat
  15. Tomu říkám motivace! nemá ještě někdo další podobně praštěný nápad? protože Janinka je šikula a je jí fantazie nezná mezí, u čehož já smekám! A tos mi nedávno u jednoho komentu psala, že už nic dalšího vymýšlet nebudeš - nakouknu sem a co nevidím, další svícnověnec a dortovou pičvorkkouli!   

    OdpovědětVymazat
  16. Tak si tak přemýšlím, jestli existuje něco, co by tvé zázračné tlapky nepřeměnily v úžasnost Nic mě nenapadá.

    OdpovědětVymazat
  17. Není nad to, když se spřáhnou blogoví kamarádi a podpíchnou tu třetí k akci. A víš, že je to parádní akce? Takový "pičvorkový dort" bys určitě udala v leckteré cukrárně, protože už tady bylo všechno možné (myslím v dortové oblasti), ale dort patchworkový jsem zatím nikde neviděla.

    OdpovědětVymazat
  18. Pičvorkový dort se povedl a doufám jen, že chutnal tak báječně, jak vypadal.

    OdpovědětVymazat
  19. Teda Janinko nechtěla bych být v tvé rodině - zákonitě bych za týden buď praskla, nebo bych umřela na přežrání!     

    OdpovědětVymazat
  20. Janinko, na dorty jsi prostě machr. Hned bych si kousek dala.

    OdpovědětVymazat
  21. Týýý brďo.... ten by mohl na výstavu!

    OdpovědětVymazat
  22. Viděla jsem ho v rubrice Gurmánka, vážně povedený a originální nápad!

    OdpovědětVymazat
  23. [30]: Moc ti děkuji, o kvalitě téhle patlaniny bych se klidně hádala , ale už jsem od Červeného čudlíka vyzvěděla, z jaké hmoty vyrábí ty svoje úžasné dortíky a tak už mi snad moje dílka takhle téct nebudou .

    OdpovědětVymazat
  24. Tedy dortíček je k nakousnutí mňam

    OdpovědětVymazat
  25. [32]: Sice nejsem podobného názoru, považuji to za patlaninu, ale i tak děkuji .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).