Tvoření s dětmi - Melfoun


Někdo v tomhle krásném - stále ještě letním - počasí pilně dlabe dýně, někdo zase melouny. Já na dýně dlabu a radši dlabu ty melouny. A tak vznikl meloun ne nepodobný ufounovi, pracovně nazvaný Melfoun... :)


A dokonce to byl Melfoun s překvapením. Dvojitým. Kluci si užili to sladké uvnitř a mě výtvor podkopal rozbujelé sebevědomí. Ačkoliv jsem byla vybavená úžasným tvořícím nožíčkem, který se hodil přesně pro tuto záležitost, melounová lady ze mě nikdy nebude. Zůstanu radši u toho, co mi jde :).

22 komentářů:

  1. Mně se náhodou tvůj Mefloun moc líbí

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný nápad. :) Připomíná mi jednookou příšerku z animované pohádky Příšerky s. r. o. Jak se jen ta příšerka jmenovala, mám to na jazyku.

    OdpovědětVymazat
  3. Už podle názvu jsem tušil, že to bude nějaká blbina.   

    OdpovědětVymazat
  4. Znám v Praze restauraci "U Dlabače", ale melouny tam nemají.

    OdpovědětVymazat
  5. Náhodou je to pěkný ufounek. Je možné, že se jím nechám inspirovat o helodýňu, protože moje dýně jaksi nechce růst.

    OdpovědětVymazat
  6. Při pohledu do oka Melfouna šilhám

    OdpovědětVymazat
  7. Janinko, ty zvíře! Takovou jsem dostala chuť na melouna!

    OdpovědětVymazat
  8. No a Vendy mi to vzala z klávsnice....taky jsem chtěla říct ať žijou Příšerky s.r.o.!

    OdpovědětVymazat
  9. Šmarjá panno, při pohledu na ten odříznutý vršek se mi vybalil Hannibal ve scéně, jak smažil ten mozek....Ale jinak je to pěkný kolozubáč....

    OdpovědětVymazat
  10. 10 jsem já Janinko, omylem jsem psala ze svého zkoušecího blogu

    OdpovědětVymazat
  11. mňami... dala bych si melfouna, kde se dají ulovit?

    OdpovědětVymazat
  12. [1]:[5]: Děkuji vám :), neříkám, že není hezký, jen jsem si dělala zálusk na trochu pracnější vyřezávání a s tím je tak nějak utrum .

    OdpovědětVymazat
  13. To je skvělé. Asi by mě to ani nenapadlo A melouna bych si teď dala :)

    OdpovědětVymazat
  14. Teda, ten je nádherný, někoho mi docela připomíná, jen si vzpomenout,aha, už vííím!!!     

    OdpovědětVymazat
  15. tak to u nás bys neměla na něco takového šanci - jak dorazí meloun domů, už je po něm

    OdpovědětVymazat
  16. Téch prázdných láhví  od  rumu, vína !

    OdpovědětVymazat
  17. Když ne melounová lady, tak třeba nakonec budeš dlabat na melouny a pustíš se do dlabání dýní. Dobře, sranda....meloun se mi mooc líbí i tak. :)

    OdpovědětVymazat
  18. [19]: Děkuji ti, budu dlabat na oboje .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).