Podzimní tvoření s dětmi - Prsatý Pinocchio, náhradní nohy a jiné obludnosti


Miluju podzim, obzvláště dny, které vypadají přesně, jako ten dnešní. Ani horko, ani zima, všude spousta barev a... kaštanů. A tak si tohle počasí snažíme užít, dokud to jde a vytěžit z něj maximum. No ano, zase jsme řádili, tentokrát jsme píchali do kaštánků :).

Prvorozený se nadchnul a vyráběl "ženskou". Nohy a ruce jsem však přidělávala já, protože s výrobou dámy praštil, když mu nešlo připíchnout prso. Nos doladil v nestřežené chvíli náš dvouletý...


Míšův "asi zombie ježek" :)


Pět milionů dikobrazů od Matýska, kteří mu šli nejlépe


Vyráběl tatínek...


...a já.


Ode mne pro kocůromil(k)y :)


No a nakonec dárek od Míši - náhradní nohy pro tatínka...:)

15 komentářů:

  1. Mně kaštánkování nikdy nešlo, špejle vždycky vypadly, nebo tam udělaly moc velkou díru

    OdpovědětVymazat
  2. Hele, vy jste taková píchací rodina. Když nic jiného, tak pícháte aspoň do kaštanů.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak Janinko měním názor, nejen Ty bez toho píchání nemůžeš existovat, jak jsem si mylně myslela,  ale vy to máte jako rodinné zatížení..    To nepřipíchnutelné prso mě tedy dostalo   

    OdpovědětVymazat
  4. To ma tatinek, ale stastie. Nahradne nohy nedostane hocikto. Mnau

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Se to asi nějak šíří vzduchem, nebo co...

    OdpovědětVymazat
  6. Janinko, koukám, že se doma řídíte heslem "kdo si hraje, nezlobí" a je u vás jeden hodnej vedle druhýho. Zapojí se i tatínek, zkrátka celá rodinka. A všichni jste zatížení na to píchání co?

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Někdy si děsně lezeme na nervy, ale kupodivu se jim tohle společné tvoření líbilo a prý mám na víkend zase něco vymyslet .

    OdpovědětVymazat
  8. A já myslela, že to poslední byly jednohubky.

    OdpovědětVymazat
  9. To jste se pěkně zabavili celá rodina Myslím, že náš taťka by se na takovéhle tvoření nalákat nenechal, škoda, možná by také z kaštánků vylezly zajímavé patvary

    OdpovědětVymazat
  10. Něco takového jsem zkoušela jednou- špejle se zlomily, nešly udělat díry a jenom s pomocí prasestřenice se mi aspoň něco povedlo Od té doby už do kaštanů nepíchám- dovolím si propůjčit Tvůj dvojsmyslný název

    OdpovědětVymazat
  11. [13]: A no jo, náš tatínek se taky nejdřív ošklíbal a jak ho to bavilo .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).