Co dělám blbě?


Ještě dnes ráno jsem si říkala, jak se skvěle cítím po fyzické stránce, jak mě nic nebolí, netrápí, jak jsem relativně zdravá. To bych ale nesměla dostat pozvánku na preventivní prohlídku k lékaři. Ráno jsem sbalila obě děti, protože starší má podzimní prázdniny, nasadila s kočárkem tempo hodné vrcholového sportovce, popoháněla staršího, ať mákne, že to musíme stihnout a ať nefrfňá, že bude mít dobrý pocit, že udělá něco pro své zdraví. Ke konci jsme zvolnili, měli jsme ještě chvíli čas a uživali si, i přes to hnusné počasí, barev podzimu a záplavy listí na zemi. Sice už to není, co bývalo na fotografiích před týdnem či dvěma...




...ale i tak to stálo za to. No a tím končí dnes to hezké. U lékařky jsem se dozvěděla, že mám slabý tep a nízký tlak, cholesterol pro změnu vyšší, o polovinu méně bílých krvinek, než obvykle mívám a jako bonus nějakou zanedbanou infekci. Tak nevím. Co dělám blbě? Vypadám zdravě, cítím se zdravě, ale nejsem? Možná by to chtělo ignorovat preventivní prohlídky... :)

Fotografie, krom potěšení vašich očí, jsou také splněním druhého zadání (téma Podzim) Netradiční soutěže, která potrvá až do Vánoc a kterou pro své čtenáře připravila blogerka Lucerna :).

26 komentářů:

  1. Ty fotky jsou nádherné, úplně mi spadla brada.

    OdpovědětVymazat
  2. Tie fotky sú naozaj nádherné. Moja lekárka je... svojská. Ak som chorá, nepredpíše mi lieky, ale nasadí diétu, kedy mám jesť len ryžu a suché rožky alebo podobnú sprostrosť. Občas ani tých lekárov netreba brať vážne

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem ba preventivce zjistila kolik měřím a vážím.haha

    OdpovědětVymazat
  4. Ježiš, a já jdu v pondělí na prohlídku a EKG. Klídek skončil. Janinko ta třetí fotka je nejúžasnější. Škoda, že za pár dní tuhle barevnou nádheru vystřídají....sr(ážky)samozřejmě. !

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, výsledky ber s rezervou, důležitý je, že se cítíš fajn ty...a rozhodně lepší nízký tlak (obzvlášt když ti nepůsobí potíže), než naopak hypertenze. Fotky nádherný!

    OdpovědětVymazat
  6. S nízkým tlakem toho moc neuděláš, Jani a slabý tep s tím možná souvisí. Úbytek bílých krvinek? Nevím, čím to může být způsobeno, možná ti chybí nějaký vitamín na krvetvorbu, mám dojem, že je obsažen v nějakém béčku.

    OdpovědětVymazat
  7. P.S. a hlavně ti chci pochválit ty nádherné, barvami hýřící fotky! První a poslední podzimní jsou přímo ukázkové. Ta poslední se mi snad líbí nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  8. Po  Dé  jedničce  Bill Prdtt rychle pílí !

    OdpovědětVymazat
  9. Buď ráda, že máš nízký tlak, aspoň ti ho v pozdějším věku nebudou muset snižovat pomocí prášků. Já jsem byl v mládí taky nízkotlakej a teď mám tlak akorát. A mí vrstevníci všichni musí brát prášky na snížení.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Právě proto k doktorům nechodím a dělám si diagnózy sám. A jsem zdravej jako řípa.

    OdpovědětVymazat
  11. Jani, mala by si pit cierny caj. Lieky maju vedlejsia ucinky najdi si nieco co ti tlak narovna aby si nemusela tu chemiu. Teda ak nie je nutna, to uz vie najlepsie doktor. Mas merac tlaku? Je to dobra investicia.

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: Děkuji ti , s nízkým tlakem si hlavu nelámu, slyšela jsem to včera prvně, že ho mám .

    OdpovědětVymazat
  13. Fotky jsou naprosto kouzelné. Obdivuju je a ani nadýchám. A to jsem prosím člověk, který nesnáší podzim.

    OdpovědětVymazat
  14. [17]: Děkuji ti , nemusíš říkat nic, já se cítím zdravě !

    OdpovědětVymazat
  15. První fotka mě naprosto okouzlila. Tolik barev na jednom stromě

    OdpovědětVymazat
  16. [21]: Děkuji ti , to se všechno spraví, neboj .

    OdpovědětVymazat
  17. Teda Janinko, klobouk dolů. Fotky jsou úžasné a stejně tak Tvůj pohled na život. Jsi třída. Na tenhle blog jsem přišel náhodou a dost mě zaujal. Budu se sem vracet a to Tvoje písmenkování si užiju A doktoři? Mám podobné zkušenosti. Prostě mají potřebu dělat ze zdravých lidí pacienty Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  18. [23]: Děkuji za milý komentář, jsem moc ráda, že se blog líbí a případně i pobaví .

    OdpovědětVymazat
  19. Jsou hezké Vidím, že konkurence v této soutěži bude velká, ha ha

    OdpovědětVymazat
  20. [25]: Děkuji, já to ani tak jako soutěž neberu, spíš se bavím .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).