Čarodějnice a rituál proti škodilům


Moje maminka je, co mi paměť sahá, magnetem na události, které mnozí z nás vnímáme jako nadpřirozené. Měla to tak už od mala a zvykli jsme si v rámci možností všichni, nicméně děkuji vyšší moci, že jsem její schopnosti nepodědila, protože zážitky to bývají v drtivé většině nepříjemné. Kdyby nás někdo poslouchal při našich tradičních telefonních hovorech, kterými si krátím cestu z práce domů, nejspíš by si ťukal do čela. Obzvláště ten poslední, ve kterém mi maminka vyprávěla o rituálu, který se provádí výlučně o filipojakubské noci a který jsem si soukromě pojmenovala "Přestaň mi škodit", stál za to. Máte-li v okolí člověka, který vám úmyslně ubližuje či škodí, stačí prý vystřihnout z černého papíru malou postavičku, napsat na ní jeho iniciály a večer ji nad ohněm spálit se slovy "Přestaň mi škodit". Cílem není člověku jakkoliv ublížit, od toho jsou tu jiné temné praktiky, se kterými není radno si zahrávat. Když jsem popis rituálu slyšela, pobaveně jsem se usmála a po příchodu domů to vyklopila klukům. Zůstala jsem překvapeně zírat, když se dohodli, že to přesně takhle uděláme a že jdou do toho. Ale vlastně se není čemu divit, máme v rodině záškodníka, který vydá za tři, pomlouvá, lže, manipuluje a štve členy rodiny proti sobě. A tak jsme se pustili do díla...

 Nejdřív bylo ale zapotřebí vyrobit odborný dohled, který jsem si vzala na starosti já. Tři roky staré čarodějnice z minula totiž ve sklepě nemůžu najít :).





Pak jsme si vystřihli postavičky a z druhé strany na ně napsali iniciály.


Nad ohýnkem nemusí být jen postavička, může to být cokoliv - třeba koronavirus, na který má pifku Matýsek :).


Díky lepidlu na špejli figurky krásně hořely :D.


Větší kousky jsme hodili přímo do skleničky, což mělo za následek malý kuchyňský táborák :). Trochu mi to připomnělo Matýska, když psal dopis do nebe


Jak to dopadne netuším, v každém případě jsme si to posichrovali a figurku záškodníka tam měli rovnou 4x. A kdyby z toho náhodou nic nebylo, alespoň jsme si to "pálení čarodějnic" netradičně zpestřili :D.

52 komentářů:

  1. Já letos čarodějnice zazdila. Ale vy jste si je krásně užili a ještě jste si jednu moc hezkou vyrobili. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To my taky, buřty a špízy jsme si upekli v troubě :D. A děkujeme! :)

      Vymazat
  2. No panečku, Macbeth by zezelenal závistí - ani jedna z těch jeho nebyla tak přepůvabná...
    A pálení záškodníků ve sklenici - prostě jste se geniálně přizpůsobili současné "minimalistické" a minimalismu přející době.
    Zase krásný výsledek konání soudržné tvůrčí skupinky, nemohu se dočkat, co vymyslíte a vytvoříte dalšího...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme mnohokráte!
      K tomu minimalismu - je to i velice praktické, malá papírová figurka přeci jen nadělá mnohem méně bordelu :).

      Vymazat
  3. Milá Janinko,
    super spojení krásy s něčím užitečným! Mimochodem, ty šištičky, korálky a dokonce i piha na nose jí moc sluší. :-)
    No, a co založit rubriku straši-historek? Mě by to zajímalo. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti! :)
      Strašidelné historky neplánují, děsí mě jen pomyšlení na ně, natož o nich psát :D.

      Vymazat
  4. Jani, je to takové malé woodoo. Třeba to zafunguje a záškodník přestane škodit.
    Ta čarodějnice je super. 👍👍👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Matýsek měl tendenci jednu figurku bodat propiskou, ale zakročila jsem včas s tím, že tohle není vúdú :D. A děkuji! :)

      Vymazat
  5. Člověk se pořád učí.. Janinko, hezký víkend. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď? U mě snad není den, kdy bych se něco nového nenaučila nebo se nedozvěděla nějakou zajímavou informaci :). I tobě hezký víkend, Jiřinko!

      Vymazat
  6. To je zajímavý rituál, tak trochu mi to připomíná panenky voodoo. Jednu mám doma na nočním stolku, před lety jsem si ji svépomocí ušila, ale špendlíky do ní nepíchám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře děláš, jednou jsem viděla fotky, jak takové panenky vypadají, když do nich lidé zapíchají špendlíky. Dost děsivý pohled!

      Vymazat
  7. Asi pořádně zatopím v krbu... :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, čarodějnice jste si užili netradičně, ale skvěle. Třeba opravdu nějaká změna nastane, stát se může cokoli. Chválím čarodějnici, je fakt úžasná. Zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tajně v to doufáme, i když si raději neděláme naděje :). A moc děkuji! :)

      Vymazat
  9. Jéééé, vidím tvou novou fotku:-)))
    Tento rituál mě zaujal. Včera jsme dělali oheň, děcka, co byla u nás, by toto taky hodně bavilo, škoda, že jsem to nevěděla dřív. Jani, příští rok to pár dnů před čarodějnicemi zase připomeň:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, no :D.
      Napíšu si poznámku do kalendáře a příští rok se připomenu! :)

      Vymazat
  10. Cyberštamgast takhle pálíval pivní tácky se jmény výčepáků, co točili pod míru.

    OdpovědětVymazat
  11. O tomto zvyku pálení postaviček jsem neslyšela, ale vypadá to opravdu zajímavě. Funguje to jen 30.4., nebo i jiné dny v roce? :D Trošku jsem to nestihla :D Jinak čarodějnice jsou strašně moc hezké :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti, Leni :). Prý to funguje jen ten den, takže si budeš muset počkat, ale už jsem slíbila v komentáři výše, že se příští rok před čarodějnicemi připomenu :).

      Vymazat
    2. Super, díky moc! Ráda se zúčastním :D
      Leník

      Vymazat
  12. Tak to je boží! To je fakt skvělý a líbí se mi to! Skvělý nápad! :-D Šikovné ručičky.

    OdpovědětVymazat
  13. Jani, líbí se mě Tvoje čarodějnice, hlavně její frňák s bradavicí nemá chybu. Je netradiční celý rok, tak proč nepojmout netradičně i pálení čarodějnic rovnou i se záškodníkem. Já jsem teď byla týden v Praze a když jsme na čarodějnice odvážely s kamarádkou pejska,co měla na hlídání tak jsme v Průhonicích potkaly Babiše. Tak nevím, jestli to není taky nějaké znamení.
    Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím Babišem jsi mě opravdu rozesmála, znamení to být mohlo, otázkou je, jestli dobré, nebo zlé :D.
      A moc děkuji! Už dlouho jsem nic netvořila a měla jsem vážně absťák :).

      Vymazat
  14. Čarodějnice luxusní. Zvyk se záškodníkem neznám, ale líbí se mi.
    Klidné dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti :). Stojí to za to a snad to i funguje, Matýsek druhý den přišel s tím, že spolužák, kterého takhle "upálil", je na něj najednou nějak moc hodný :D.

      Vymazat
  15. Pěkné jste si to udělali, jen co je pravda :-) Teď už jen aby to zafungovalo a bude to na tom světě ještě pěknější! (Mimochodem nějakého toho škodiče má v rodině snad každý. Někdy budou, pravda, asi o něco neškodnější, ale třeba ten náš dovede, když na to přijde, rozložit prakticky úplně všechny ostatní.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím tomu, že to klapne. A kdyby ne, pořád je tu šance přestat se stýkat, někdy to je asi pro duševní pohodu lepší, než na sílu udržované vztahy. Náš škodič je totiž vážně kalibr :D.

      Vymazat
  16. Na příští rok si taky vyrobím panáčky. No, snad abych už začala...:-D

    OdpovědětVymazat
  17. Bezva nápad. Záškodníka v rodině vážně nezávidím a držím palce, ať rituál splní účel :-)

    Ta čarodějnice je rozkošná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také v to doufám. Vlastně my všichni :D. A děkuji ti mnohokrát! :)

      Vymazat
  18. Tak to byl úplný masakr :).
    Maminka to má ale pěkně podložené, jen by mě zajímalo, zda je nutné toho záškodníka pálit každý rok znovu :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy byl 😀. Uvidíme, jestli se záškodníci nepolepší, skončí na hranici příští rok znovu 😀.

      Vymazat
  19. To je výhoda života v zahraničí - když telefonuju s někým v češtině, nikdo nám nerozumí, a tak si můžeme povídat i o sebevětších kravinách. :-D

    OdpovědětVymazat
  20. Krásná čarodějka. Teda čarodějnice a ta korálková bradavice je luxusní. :D
    Doufám, že rituál zabere. ;)

    OdpovědětVymazat
  21. No čarodějky z Eastvicku blednou závisti..😀

    OdpovědětVymazat
  22. Tak to jste měli opravdové pálení čarodějnic :-) S tím coronavirem bych se shodla, tak snad spálení pomohlo .-)

    OdpovědětVymazat
  23. Krásne. My sme čarodejnice a nikdy som si nemyslela že nie. Ale takýto rituál by som potrebovala len ked ani netuším kto mi škodi asi by som iba dala; Hej, ty, prestaň mi škodiť. Ale neviem či by to pomohlo.

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).