Divácká lama


Nemyslím si o sobě, že bych byla kdovíjak náročný filmový a televizní divák. K této myšlence mě dovedlo hned několik indicií, obzvláště pak ty, které souvisí se zavedením vysílání DVB-T2. 

V první řadě se mé hodnocení filmů zásadně neshoduje s hodnocením Mirky Spáčilové a intelektuálních filmových gurmánů na ČSFD. Také jsem se vcelku lehce přenesla přes to, že naše relativně nová televize je vlastně stará a nepřijímá signál DVB-T2. Nevadí mi ani měsíční platba za televizi, byť se na ní nedívám, neboť jediný kulturní program, který nabízí, jsou hitovky na Šlágru, nervy drásající prodej šperků na Klenot TV a regionální vysílání z Ostravy. Nic proti Ostravě, ale přece jen bych uvítala víc regionální zpravodajství z Jablonce. Sledování oblíbených pořadů jsem tedy směřovala na i-vysílání a smířila se s trhaným zvukem a zasekávajícím se obrazem.

Televizní producenti by ze mě měli radost, tak nenáročná divácká lama jsem. Ale přiznám se, že i mě občas něco zaskočí. Zřídka, ale přece...

Škoda, že prvorozený ještě nevynalezl ten stroj času. 
Myslím, že by se mi teď docela hodil :).

48 komentářů:

  1. Páni, jak to mám zkouknout, vždyť jako začínají manželé nemáme ještě televizi..Janinko, a co www.rtmplus.cz? Zdravím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ještě v tu dobu nebyla na světě 😀.
      RTM nám taky nefunguje, asi máme jako bonus špatný signál 🙂.

      Vymazat
  2. Měli bychom jít s dobou a ve 21. století aspirovat na i-lamy :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Prostě jsi tehdy nevyužila možnosti, no! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Já už od začátku korony televizi moc nesleduju - stejně je tam prd. :D Jediné, co sleduju pravidelně - co si nenechám ujít - Labyrint. A koukala jsem i na Viktorii na ČT 2. Jinak večery řeším čtením, nebo muzikou. A přechod na nové vysílání, tak to nám jistí O²

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře děláš 🙂. Já když mám čas jenom pro sebe, sedím většinou u blogu a píšu, televize mi fakt nechybí.

      Vymazat
  5. Škoda, že se nedozvím, jaké že to byly ty bonusy ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti klidně řeknu - Poslední případ Hercula Poirota. Ale ten taky nejde přehrát! 😂

      Vymazat
  6. To by mě zajímalo, co to bylo za pořad, že se dal shlédnout jen do 1.1.1970! :D :D :D Já na telku také moc nekoukám, maximálně mě zaujme nějaký starý český film :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to Vražda v Mezopotámii, která ale byla natočená až v roce 2000 😀.

      Vymazat
  7. Zkalibruj si přehrávač na 60tá léta. Ta byla pohodová.

    OdpovědětVymazat
  8. Pořád lepší, než když psala Oby, že vedení jim nařídilo návrat do práce po letošních svátcích 2/1/2020 - zrovna tento rok vy si nikdo asi dobrovolně zopakovat nechtěl :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky dobrý! 😁
      A máš naprostou pravdu, tenhle rok byl skutečně strašný.

      Vymazat
  9. Televizi k životu vůbec nepotřebuji, na letní chalupě se ale osvědčila jako prostředek k usínání. Stačilo ji tak ve 23 hod pustit, naladit ČT nebo TV Barrandov a do 10 minut jsem spal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To asi není pro ČT ani TV Barrandov moc dobrá vizitka! 😀

      Vymazat
  10. Zkus se zeptat na tom i-vysílání. Očividně stroj času mají!

    OdpovědětVymazat
  11. Pokud jsem doma sama tak televize nikdy zapnutá není. Vadí mi reklama. Pokud se chci podívat na film tak na notesu. Když je doma rytíř tak televize běží, ale on naštěstí sleduje jen zoom a reklamy tlumí tak se často i něco zajímavého dozvím. A stroj času by se hodil věděla bych jak ho použít :) .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dvacet let zpátky jsem se na reklamy v televizi těšila, to byla jedna perla za druhou, člověk se u nich hodně pobavil. Dnes jsou opravdu k pláči.

      Vymazat
  12. My máme Lepší.TV přes internet. Vyberu na co se chci podívat, nahraju a mám skoro měsíc, abych to zkoukla...

    OdpovědětVymazat
  13. :D :D :D asi chyba matrixu nebo co. :D Jsem dostala televizi od kamaráda, prý by ji jinak vyhodil. Mám ji přes internetový UPC, a to je ti bomba jako. Ne že bych se na televizi koukala, ale třeba rádio si pustím. Ovšem ty výpadky od UPC jsou šílené, takže jsem to vzdala. Televizi jsem kupodivu ještě nevyhodila. Asi mám přece jen nějakou tu trpělivost. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, to jsem zapomněla, jedna rádiová stanice nám tam taky běží, nějaké náboženské zpěvy. Nic proti, ale můj šálek kávy to fakt není :D.

      Vymazat
  14. Nevím, zda je to na pováženou, ale na dvou filmech jsme se s paní Spáčilovou shodly.
    Bojím se, jestli to nevyzní špatně s mým vkusem :)
    V roce 1970 jsem přesedlala z kačera na koloběžku a přesně si pamatuji, že mne tato oblast zábavy naplňovala. Kdepak televize, kdepak internet, ale pohádky Boženy Němcové, které mám ještě dnes ve své knihovně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V pohodě, možná, kdybych hodně hluboko v paměti zapátrala, tak u jednoho nebo dvou filmů jsme se s kritičkou shodly :D.

      Vymazat
  15. A copak jsi dělala v roce 1969, že jsi pořad nestihla :-) :-) Pobavilo.

    OdpovědětVymazat
  16. Tak to mě vážně rozesmálo! :-D A byl to alespoň nějaký dobový kousek, že by to šlo brát jako povedený interní vtip? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší! :)
      Jednalo se o film z roku 2000, takže to bohužel byla jenom nudná technická chyba :D.

      Vymazat
  17. Mirka stále ovládá veřejné mínění!

    OdpovědětVymazat
  18. 1970? To nezní špatně :D Je to už nějaká chvilka, co jsem se přestala dívat na televizi a v době, kdy jsem se ještě dívala, to bylo s babičkou většinou šeherezáda a šlágr. Na šlágr jen tak nezapomenu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, je pravda, že Šlágr mi z hlavy taky jen tak nikdo nevymaže :D.

      Vymazat
  19. Hodnocení filmu diváky se zcela důsledně rozchází s hodnocením filmové kritiky...

    OdpovědětVymazat
  20. Přítel (odborník :D) reaguje: 1.1.1970 je první datum v programovacím jazyce Java, takže je spíš pravděpodobnost, že tam nikdo žádné datum nenastavil a proto tam skočilo tohle. :D A prý by to nahlásil jako bug. :-D Ale kde by pak byla ta legrace, že? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prvorozený mi říkal, že je to první počítačové datum a že to prostě takhle občas naskočí. A máš pravdu, bug hlásit nebudu, vždyť díky němu mohl vzniknout můj článek, tak i ten bud by nějaké to privilegium mít mohl, že jo? :D

      Vymazat
  21. My sme dva roky telku nepozerali ale za dva týždne sme sa jej nakukali až až. Aj keď popravde, ani netuším čo v nej išlo... Iba ako kulisa k umieračiku 🙈🙈. Ale tie regionálne telky málokedy pozerám, väčšinou v nej nejde nič. Ale rádio Košice nám hučí často. Tam je toho viac.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já taky, teď jsem byla dva týdny doma a musím říct, že jsem za televizi byla ráda, nemohla jsem vůbec nic a jako kulisa byla super :D.

      Vymazat
  22. Tak hlavně, že jsou k dispozici bonusy :D to je výhra :D

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).