Opelichaní oškubánci potřetí...


...a doufám, že na dlouhou dobu naposledy :).

V předminulém článku o opelichaných oškubáncích jsem si posteskla nad maminčiným ulítlým nápadem pověsit věnec, který byl aranžovaný pro postavení na stůl, na dveře. Nakonec uznala, že opelichánci čučící do rohožky vážně nevypadají moc dobře (z mého pohledu jsem viděla dva blinkající tvorečky... :D), postavila opelichánky na botník a celou epizodu považovala za uzavřenou. Ne tak já, protože jsem viděla, že jí to bylo tak trochu líto a protože mámu miluju. Jo, já vím, je to tady s tím falešným patchworkem poslední dobou omílačka pořád dokola, ale nebojte, brzy bude po Velikonocích a Vánoce jsou ještě daleko :). Navíc, krom všeho krásného, co mi falešný patchwork dal, mu primárně vděčím za "profláknutí" a propagaci mého blogu, takže...

...opelichaní oškubánci potřetí, na falešném patchworku podruhé. 
Zdá se mi to, nebo to zní jako recept na jídlo? :D

Krásné a sluníčkové svátky jara vám přeje Janinka :).





A takhle nějak to dopadá, když se snažím fotit věnec naležato.
Je to stejná pitomost, jako chtít pověsit na dveře věnec, který má ležet.
Jestli my s mámou nemáme stejný geny :D.


Pro příznivce falešného patchworku přidávám na TUTO stránku všechny mé návody a inspirace na toto téma :).

44 komentářů:

  1. Tak tohle je boží!!!!! Hned bych si dala na dveře:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Hele, to naprosto podtrhlo tu krásu těch 2 bobánků! :-) Ať žijou čulibrci! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně velikonoční! Falešný patchwork je vděčný i když občas si od něj musím odpočinout 😉 Já se ho ale podle tvého návodu naučila nejlíp
    Hezké Velikonoce !🤗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jů, moc děkuju! :) A vidíš, já to mám naopak, mně se po něm zase stýskalo, protože jsem na něj několik let nesáhla, asi jsem měla absťák :D.

      Vymazat
  4. Jsou věci, které se neohrají, ani neojí.
    Navíc, když je to tak krásně barevné a hravé. Neurazí to, naopak, nadchne.
    Já vždycky, když o vás něco čtu, cítím tam tu obrovskou lásku k mamince, je to neskutečně krásné.
    / a vždycky se jako plačka dojmu /
    Milí a drazí Procházkovic, přeji vám do okresu na severu hodně pohody, slunce a zdraví.
    Kouzelné svátky jara.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti, Blondýnko, za krásný komentář :), i tobě přeji krásné a sluníčkové svátky.

      Vymazat
  5. Mně se to taky neomrzí - naopak. Moc pěkný věnec, krásně barevný. Povedl se ti.
    Hezké Velikonoce i tobě. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadají štěbetavě. Jarně. Slenečně.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný, na dveře jako dělaný :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné sluníčkové barvičky! Moc se ti to povedlo... a oškubánci jsou náhodou roztomilí tvorečkové...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti, Vendy :). Původně měl být věneček jen žluto-červený, kdovíproč jsem se té oranžové bála. A nakonec se ukázalo, že úplně zbytečně :D.

      Vymazat
  9. V takových barvách se mi věnec líbí nejvíc. Je to opravdu moc povedené :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nějak jim jdou oči šejdrem, nepoužili náhodou? (✷‿✷)(✷‿✷)(✷‿✷)

    OdpovědětVymazat
  11. Hle ! jedna lokna... tu druhá lokna...
    nějaká osoba vykoukla z okna !!

    ... obrovská prsa má v předku,
    řve : " Opelíchaný dědku !!!"

    ... kdos´ válí se pod oknem ( ve přízemí)
    zdá se, že hrubě byl vyhozený !
    chlápek si prohrábnul řídké vlasy
    a rozčileně tam povídá si :

    ... " Jááá... půl roku bydlel u jedné báby,
    teď dokonale jsem oškubaný !!
    Vlasy mi vyrvala ve vášni !!"

    ... kdos´ z chodců hovoří : " Ukaž mi !"

    Muž sundal kulicha...... a lidé jdou blíž tu...
    křičejí všichni : " Holou má šišku !!"

    ... " A prachy mi vybrala ze konta !!"

    radí mu lidé : " Už nechoď tam !!
    je blbé být bez prachů !!"
    ... kdos´ zařval " " Věru !!"

    " Ani se na ní už newiseru !!
    peníze budou ! je hlavní být zdravý !

    ... půl roku bydlet, u takové kráwy !
    ... rozdrbané a nafouklé !!!"
    ¨
    ... koukají všichni, zda vykoukne ???

    Jen slina vylítla obloukem
    a dopadla před Ludwou Prokoukem !!

    ... všicky řvou ,,ať hlavu nevěší,,
    i strážníci muže konejší !

    OdpovědětVymazat
  12. Fredy Kruger

    Baba na Ludwu Prokouka
    přece jen z okna vykoukla ,
    řve : " Wemeno ! jenom se neposer !!"
    ... co na to Prokouk ? ten sehnul se .....

    hovoří : " Já, že jsem wemenem ???"

    a do okna hodil kamenem !!!
    ... dle toho jak baba řve, diví se,

    je vidět, že do baby strefil se !

    to už se nelíbí strážníkům !

    však... muž z místa uprchl ve mžiku !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fredy, děkuji, hned se opelichánci cítí lépe! :D

      Vymazat
  13. Kani, jsou opět úžasní. :-D I když se k nim dostávám až po velikonocích, obdivuji tvou kreativitu a šikovnost. :-D

    OdpovědětVymazat
  14. Ti jsou boží! A tak roztomilí! :D I když, té poslední fotky bych se asi trochu lekla :D

    OdpovědětVymazat
  15. Jsou velice milí, dovedu si představit jejich štěbetání.

    OdpovědětVymazat
  16. Ta kuřátka jsou nádherná. Já už jsem tak zpitomělá, že u toho věnce jsem si myslela, že jsou to roušky ve velikonočních barvách. 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, doba roušková nám leze na mozek asi všem :D. A moc děkuji! :)

      Vymazat
  17. Tak moment, jsou to krasavci, ale jedno je kuřátko, druhé kačátko- podle zobáčků.
    Očička mají ale nádherně vykulená. Na dveřích mohl ten krásný věnec viset.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, jsi asi jediná, kdo si toho všiml :D. A moc děkuji! :)

      Vymazat
  18. Jani, opět nádhera. Na dveřích by se mi líbil moooc ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  19. Ten věnec je naprosto dokonalý :)
    Krásně barevně se to k sobě hodí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti mnohokrát! :)

      Vymazat
    2. Chtěla jsem ti dnes okomentovat článek, ale hlásí mi to, že uživatel tohoto blogu mi zakázal vkládat komentáře... Kontakt na tebe není, tak píšu sem...

      Vymazat
  20. Na zjedenie kuriatka 😋😋 ale mozes mi prosím ťa vysvetliť prečo je to falošny patchwork a aký je rozdiel medzi normálnym a falošným?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti moc :).

      K tomu patchworku - normální patchwork se šije, jsou to různé geometrické tvary sešité k sobě, většinou jsou to deky. No a falešný patchwork má trochu podobný vzhled, jen se nešije, ale stuhy se připichují špendlíky. Takže to s normálním patchworkem nemá vůbec nic společného, ale prostě se tomu tak říká, no :D.

      Vymazat
  21. Cha! Jen počkej, až najdu tu krabici se stuhami a špendlíky! Akutně tedy hledám úplně jiné předměty, ale to je po stěhování jev poměrně častý, takže nepropadám skepsi či beznaději - však já si zase brzy zapíchám. Ne, vůbec to nezní... ale co už! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, to mi připomnělo, jak jsem po přestěhování hledala spoustu důležitých věcí :D. Ve tvém případě by mě stuhy a špendlíky asi pálily ze všeho nejméně :D.

      Vymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).