Ukaž roušku!


Ahoj lidi,

poslední dobou se toho v té naší malé zemičce dost semlelo. Média nás až nezdravě drtí a zahlcují informacemi, živnostníci jsou na dně, pracující rodiče si přibrali profese učitelů a kuchařů a z lidí, kteří o jehle a niti slyšeli poprvé v životě, se stali profíci a roušky vyrábí rychleji, než japonský robot součástky do převodovek :).

Dokážete zvolnit, zasmát se, pobavit a inspirovat ostatní? Máte roušku, kterou byste se chtěli pochlubit? Veselou, vtipnou, strašidelnou, smutnou, romantickou, vnitřně rozervanou? Sem s ní! :)

Za to všechno může jedna malá milá soutěž mého zaměstnavatele, která mě inspirovala a já se rozhodla zkusit z něčeho malého vytvořit něco většího. Chcete být součástí? Tak vítejte! :)






51 komentářů:

  1. To je upgrade:-))) Nebude se blbě vyvařovat?:-))) Rouškám zdar, viru zmar. Žádnou vtipnou bohužel nemám, takže se nepřipojím, ale ráda se pokochám dalšími kousky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude :D, je to jen taková sranda a nemíním v tom nikde moc chodit :D.

      Vymazat
  2. Já se dovolím nepřipojit. Nefotím se ani normálně, natožpak v roušce.

    OdpovědětVymazat
  3. Procházkovic, já bych s tím neměla žádného problému, ale nemám žádné atraktivní jako ty.
    Mám jich celkem sedm, protože si je musím za den často měnit, barevné, ale ničím výjimečné.
    A obávám se, že mnoho lidí se svým obličejem neprezentuje, živí v obličejové anonymitě, do toho nepůjdou, aby se konečně neproflákli. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No co už s tím nadělám, že jo, za zkoušku nic nedám :).
      Děkuji ti za milý komentář :).

      Vymazat
  4. Samozřejmě žes zase nezklamala svou kreativitou! Mám barevné, ale nad upgradem stále přemýšlím. Jenže došel materiál....a do města se mi nějak nechce. Vzhledem k tomu, že je tam otevřená právě jen ta galenterie a do drogerie bych vzhledem k časovému vymezení pro důchodce nesměla, čekala bych na spoj zpátky skoro hodinu a to se mi nechce...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, blbiny, to je moje. A až uvidíš "roušku" druhorozeného, tedy až ji dodělá, to bude teprve upgrade! :D

      Vymazat
  5. Módní trend - rouška! 😁 Nemám stroj, ale zkouším ušít něco v ruce. Jenže mám málo materiálu a zbyly mi hlavně látky s vánočním motivem, mohla bych ti dělat konkurenci.
    Jen doufám že na Vánoce jich už nebude potřeba.🤞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to by mohlo být hodně originální, vánoční tématika na Velikonoce, to nikdo nemá! :D
      Také v to doufám, moc na tebe myslím!

      Vymazat
    2. Skvělý nápad: jestli je na látce stromeček a dárky, stačí k nim vyšít zajíčky, housátka, jehňátka, vajíčka a jiné atributy Velikonoc a rouška bude aspirovat na 1.místo v soutěži.
      Janince patří medaile za veselou náladu. Jiřina z N:

      Vymazat
    3. Díky ti, Jiřinko! Přeji klidné jarní dny! :)

      Vymazat
  6. Máš moc hezkou roušku :-) já mám jednu šitou a pak dvě lékařské, od babičky (byla dětská doktorka)

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, rouška je parádní. Vy mladé holky jste prostě kreativní. Moje dcera vytvořila opravdu parádní roušky, na rozdíl ode mně, která ušila jen takové obyčejné. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na blbosti nás užije, já vím :D. Ale každá rouška se počítá a je úplně jedno, jestli je obyčejná, originální nebo z podprsenky :D.

      Vymazat
  8. No, jako MUDr. se mi samozřejmě NELÍBÍ (i když vizuálně super), z důvodu, že je tam plast - a na plastu se ten nový koronavirus drží min. 3 dny... To se nedá vyvařit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá doktorko, plně tě chápu a snad tě uklidní, že tuhle nikam nenosím, je to jen taková sranda akce :D.

      Vymazat
  9. Mě se líbí, jak jsme kreativní a šikovní. Myslím, že žádný jiný národ se tak nedal do šití. A ty různě barevné látky nám aspoň trošku zvedají náladu v téhle době.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář, vidím to úplně stejně. Umíme si ušít roušky, udělat domácí droždí, jen ten Paralen ještě neumím vyrábět :).

      Vymazat
  10. Ta kdeeee ak by to bolo na mne nevychadzame z domu lebo ja a sitie... skoro ako varenie. Ale nastastie mam sikovne kamaratky, a svokru, a vdaka nim mozeme na prechadzku. Ale su obycajne, biele. Nie take šik ako tvoja. No ucel splnia a to je hlavne n

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, jestli ti to nějak pomůže, tuhle jsem fakt nešila, jen ustřihla z trička :D. Kdyžtak tady je návod :) - https://www.televizeseznam.cz/video/zajimava-videa-1244931/rouska-bez-siti-postaci-pouze-tricko-a-nuzky-radi-navrharka-iva-burkertova-64037481?dop_ab=323011&dop_source_zone_id=1&dop_req_id=inE5xQjCMmI-202003171650&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=_var

      Vymazat
  11. Šiju roušky ze starých lichních polštářů a po pravdě, i když ty vzory mám ráda, snad ze zvyku, že je doma vídám už dlouho, není to zrovna nic moc extravagantního, dokonce ani v kombinaci s mým obličejem. :D Ale nápad máš skvělý a moc pěknou roušku, sluší ti to. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za milý komentář :). Já žádné povlečení navíc doma nemám, většinou je máme až do roztrhání :D a pak kupuji rovnou nové, jak by se teď hodilo!

      Vymazat
  12. Jsem tam, zatím jen fotkou roušky, ale už mu schnou další. Obávám se, že bude foto...
    (。♡‿♡。)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát, vůbec se neobávej, já se na to moc těším! Mě Matýsek vyrábí speciální rouškou, takže tam budu brzy znovu taky! :D

      Vymazat
  13. Jani, krásná rouška, ty tu svou kreativitu prostě nezapřeš. Máme respirátor i roušky, ale nejsou vlastnoručně vyrobené. Možná využiju i tvůj výše uvedený návod, díky ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji, je to spíš taková recese :D. Ale jinak tu červenou roušku podle návodu z trička mám ještě jednu, prázdnou, a nosím ji normálně do práce. Můžu si jí nastavit tak, jak chci já, žádné škrcení u nosu a za ušima, délku si můžu taky zvolit jakou chci, má to dost výhod na to, že jsem ji vyrobila za pět minut :D.

      Vymazat
  14. Já vypadám blbě i bez roušky - viz http://tlustjoch.blog.cz/1004/c20-autoportret

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikdy není tak blbě, aby nemohlo být ještě hůř :), já zase momentálně vypadám líp s rouškou.

      Vymazat
  15. Když už, tak bych chtěl mít roušku s kocourama...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S kocourama nemám, ale kdybych rozstříhala polštáře, měla bych se sovama.
      Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Někde jsem je při hledání inspirace viděla, bílý obrys kocoura na černé roušce, vypadalo to hezky :).

      Vymazat
    3. Koucůři vždycky vypadají báječně, neasi?

      Vymazat
    4. To je opravdu povedená rouška i když s tím plastem asi ne zrovna na nošení ven. Fantazie prostě nemá meze...

      Vymazat
    5. Děkuji, je to jen taková sranda, ven ji nenosím :).

      Vymazat
    6. Já už ušila cca 35 roušek, ale žádné vtipné materiály na to jsem nekupovala. Šila jsem z domácích zásob a zbytků, pro celou rodinu i pro sousedy. Vlastně stále pokračuji a budu ráda, až to nebude třeba.

      Vymazat
    7. Jakákoliv rouška je dobrá rouška :).

      Vymazat
  16. Janinko ty nikdy nezklameš, co se týká kreativity. Luxusní rouška. :-)
    Sice jsem taky šila, ale takové krásné mě nenapadli. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti moc! :) Ona je to jen taková srandička, přeci jen ty plasty na tom moc vyvářet nejdou, že jo :D.

      Vymazat
  17. Taková mrkavá! :D
    A tvoje kreativita opět nezklamala!

    OdpovědětVymazat
  18. Moc ti sluší.
    V parafrázi na jeden výrok by se dalo říct: "Řekni mi, jakou máš roušku a já to řeknu, jaký jsi člověk."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti :), s kolegyněmi jsme se shodly, že jsme se nikdy necítily krásnější, než teď, kdy musíme nosit roušku a není toho tolik vidět :D.

      Vymazat
  19. To je škoda nikam ji nenosit...ale vyvářet fakt nepůjde.

    OdpovědětVymazat
  20. A co vy? Kupujete si na internetu respitátory a nebo dáváte přednost rouškám? Já totiž na ten coviďák teda moc nevěřím, podle mě si to někdo jen vymyslel aby nás mohl ve strachu ovládat. Ale já se nikoho nebojím a něčeho ze vzduchu už vůbec ne. Prostě kdyby to existovalo, určitě bych to dávno chytla..

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).