Kluci z fíkusu


Ty nejneobyčejnější záběry, a nemyslím tím kvalitou, ale zachyceným obsahem, se mi téměř vždy povedou naprostou náhodou a při těch úplně nejobyčejnějších činnostech. Třeba při takovém přesazování všech mých sedmi pokojových květin :). Jednou z nich je i fikus, který už pár let obývají dva korálkoví kluci, a protože součástí přesazování je i očista (rozuměj květin, ne kluků :)). museli ti dva, chtě nechtě, dolů. Toho, jak jsem je položila, jsem si všimla až tehdy, když jsem seděla na zemi a hrabala se v hlíně. Skoro, jako bych viděla u pusy jednoho z nich komiksovou bublinu a v ní nějaký srdcervoucí nápis :).

36 komentářů:

  1. Tak neviem, ja v tom vidim moju dceru, na jednej fotke sa ešte snazi ze na bruchu to dam, o sekundu neskor hlava na ruku a do tej bubliny si môžeme napisat: Uuuuaaaaaaaaaaaa!!! 😂😂😂

    OdpovědětVymazat
  2. Vystihla jsi moji ranní polemiku s budíkem , v obou polohách se nacházím vždy kolem čtvrté ranní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak teď si pokaždé ve čtyři ráno, když si suším vlasy, vzpomenu na Blodnýnku a její polemiku :D.

      Vymazat
  3. "Jé, hele! My jsme sundaný. Myslíš, že nás zase vrátí nahoru?"

    OdpovědětVymazat
  4. Já je vidím tak, že aspoň tu deku jsi jim mohla dát, aby měli pocit, že se třeba opalují. :D
    Povedené teda, určitě se budou chtít vrátit zpět. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ale sobeček, to mě nenapadlo, že by je mohla ta falešná bílá kůže pod nimi studit :D.
      Už zase visí, neboj :).

      Vymazat
  5. "To jsme teda dopadli, viď? Za ty roky si to nezasloužíme!" Korálkoví kluci jsou moc, ale opravdu moc krásní ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji :). Ještě, že už jsou pověšení zpátky, jinak bych měla z tvého doplnění bubliny výčitky :D.

      Vymazat
  6. To bych rád viděl Meresjeva na tomhle potahu!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Holt si po letech lezení na fikus trochu polebrdi a zalenosi


    OdpovědětVymazat
  8. Bráškovia sú skrátka dezorientovaní... "Kde to sme? Ako sme sa sem dostali?"
    Ešteže si ich už vrátila na ich domácu planétu Fikusiu. Teraz budú tí dvaja splietať konšpiračné teórie o únose mimofikusákmi na nejaké divné pokusy. V hlavách budú mať útržky spomienok na biele prostredie...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A sakra, co jsem to jenom provedla! :D

      Vymazat
    2. Ale neboj sa, oni si to nejako "rozumne" vysvetlia. Napríklad, že si pred spaním sosli trochu viac Fikusdžúsu, ako zvyčajne a pod jej vplyvom sa snívajú veci...

      Vymazat
    3. Jé, tak to mi spadl kámen ze srdce! :) Asi si taky půjdu po dlouhé době taky něčeho sosnout, dnešek byl vážně náročný, zamilovala jsem si váš báječnýTatranský čaj :).

      Vymazat
  9. Jee, to je krásné :) tak vypadám já po náročném dni ��

    OdpovědětVymazat
  10. Mně přijdou, jak kdyby se plazili na poušti a chtěli "vodůůů"... nebo "polez ještě, vidím studnu"

    OdpovědětVymazat
  11. Takhle si představuji rčení: Umlátil se smíchy.

    OdpovědětVymazat
  12. Mě přijdou děsně utahaní. Chvilku si dáchnou a pak hezky zpět...◉‿◉

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Vílo od pařezu, tak mě k tomu napadá:
    Ten čilejší: Pasu, pasu písničky, na trávě zelené...
    Ten unavenější: Večer je mám pod víčky, jsou krásné, ne, že ne...
    :-)

    OdpovědětVymazat
  14. No - a na uvozovky jsem jaksi zapomněla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takovéhle prkotiny tu neřeším, milá doktorko! :D

      Vymazat
  15. Roztomilé a vtipné, ty jejich výmluvné výrazy se skutečně nedají přehlédnout. :)

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).