Masakr v Lidlu


"Mamííí, oni mi zablokovali vozíkama cestu!"

"A to si s tím jako neumíš poradit? Tak si namontuj na svůj košík raketomet a cestu si prostě udělej!"

"Jsi ty vůbec moje máma???"

48 komentářů:

  1. Když cestu zablokujou košíky, tak to ještě jde! Ale co dělat, když ji zablokujou slevychtiví důchodci?

    OdpovědětVymazat
  2. Procházkovic, vy jste fákt mimozemšťani     

    OdpovědětVymazat
  3. Máma, která se nezalekne ničeho! Dokonce ani zácpy z nákupních košíků!!! Radikále!

    OdpovědětVymazat
  4. Janinko, tos mi vykouzlila úsměv na tváři. Můj muž, když přijde domů z Penny, tak mi předvádí báby, jak chodí po krámě a opírají se o vozíky  a zatarasí uličku.

    OdpovědětVymazat
  5. Takhle či podobně byl vychováván i nechvalně proslulý atentátník Omar Mateen.

    OdpovědětVymazat
  6. Vedeš dítě k násilí...?! Takhle bezostyšně...?!

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem zatím začal v případě nouze rozrážet, ale to většinou chce zapůjčením několika melounů krátkodobě zvýšit hybnost

    OdpovědětVymazat
  8. Raketomet?     

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: Tomu prostě nešlo odolat...

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: Info předám druhorozenému, díky .

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: V rodokmenu mám v přímé linii jednoho výrobce dělových koulí a jednoho anarchistu. Myslím, že je zaděláno i beze mě .

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: Co se v mládí naučíš...

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: Ty na to jdeš humánně .

    OdpovědětVymazat
  14. [11]: A co bys chtěla? Atomovku?

    OdpovědětVymazat
  15. [5]: Jsem ráda, že to pobavilo .

    OdpovědětVymazat
  16. Tak to je bezvadné oba jste veselá kupa :)

    OdpovědětVymazat
  17. [26]: Děkujeme ti, to my asi jsme, no .

    OdpovědětVymazat
  18. Ali Čaja z Paláca17. srpna 2019 v 13:20

    Len aby si raz neostala prekvapená ak ti domov dotrepe raketomet a začne si nim prerážat cestu v zápche na ceste 😂😂😂😂

    OdpovědětVymazat
  19. Navíc jsem z nadpisu čekal něco trošku jiného...

    OdpovědětVymazat
  20. To že to není jenom kousek textu, ale vytvořila sis k tomu originální tvůj obrázek chválím. Článek mi nepříjde vtipný, zajimavý, poučný,... příjde mi slabý.

    OdpovědětVymazat
  21. [29]: Mám trénink, vyrábí si je doma z papíru .

    OdpovědětVymazat
  22. [31]: Co jsi čekal? Utrhané nohy a ruce?

    OdpovědětVymazat
  23. [30]: Milý Magicmaxi, nepotřebuji články chválit ani recenzovat, pravděpodobně to bude tím, že jsem tak o generaci starší, než ty. Samozřejmě máš právo na svůj názor, já si zase budu trvat na tom, že článek vtipný je, protože jsem, stejně, jako pravidelní čtenáři, situace znalá .

    OdpovědětVymazat
  24. Díky hodně slabému článku jsem si uvědomila, že mi v Lidlu něco chybí, vaše fotka nad vchodem     

    OdpovědětVymazat
  25. [35]: Ty jsi zběhlá snad úplně ve všem, to nějak zařídíš, já ti věřím! Ráda bych sama, ale jsem ti totiž nějak slabá .

    OdpovědětVymazat
  26. [36]: Není zač, to já děkuji!

    OdpovědětVymazat
  27. Lidl je docela agresivní obchodní řetězec, v Norsku mu prý nechtějí povolit, aby tam zřizoval své prodejny, protože kam přijde, tam likviduje konkurenci.

    OdpovědětVymazat
  28. [41]: Norsku se vůbec nedivím, Lidl má tuším jeden z největších obratů ze všech řetězců u nás.

    OdpovědětVymazat
  29. To jsi zabila Janinko.   

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).