Pracovní momentky II...


...aneb mám novou kancelář.

Mříž

Po přestavbě firmy máme s kolegyní místo malého kamrlíku se zářivkami krásnou novou prostornou kancelář s oknem.

"Ty hele, proč mám na okně mříž?"
"No, to je podle normy, mříž musí být na každém okně..."
"Aha. A co když tu začne hořet?"
"Jani, vždyť tady máš krásný nový protipožární dveře, ty nejmodernější! Neboj, oheň zůstane za dveřma!"
"Aha. No, ale když tu mám ze dvou stran sádrokartonovou stěnu, tak mi to je asi houby platný, co?"

Manuál

V krásné nové kanceláři máme i nový nábytek. A když jsme se tam konečně hezky zabydlely a zaplnily skříně a šuplíky vším potřebným, přišel manuál. A ne jen tak ledajaký! Byl to fotomanuál, který nám dával jasné pokyny, kolik čeho máme kde mít, jak se musí jmenovat šanony a plastové přihrádky, v jakém pořadí za sebou mají jít a kde přesně musí být umístěny. Pro inspiraci přidávám inventář, který by měla obsahovat zásuvka mého stolu. A pozor, budou na to chodit kontroly!


Výzdoba

A jak už to bývá, v novém to chce mít každý hezké a tak jsme přemýšlely, jak to provedeme. Jenže nás někdo neznámý předběhl...


Víte, tak si říkám, že mi v té kanceláři dělá radost už jen ten Josífek. Není to sice žádný krasavec a pořád tak nablble kouká, ale aspoň nevymýšlí ptákoviny.

50 komentářů:

  1. Hezký... prosím tě, jen mi řekni jaký že se píše vlastně rok?

    OdpovědětVymazat
  2. Co vám to tam někdo vymaloval- kancelář nebo to je WC? To tam máte nějaké magory?

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Růženko, to nám někdo udělal korekční páskou na psací podložku na stole...

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Po dnešku už asi ani nevím. Občas si tam připadám jako v jiném století, možná i tisíciletí .

    OdpovědětVymazat
  5. Dvě pravítka, v pořádku, ale proč není uvedena délka...?

    OdpovědětVymazat
  6. Lepicí páska se mi zdá poddimenzovaná...

    OdpovědětVymazat
  7. Ten, kdo psal manuál do šuplíku, by si měl nejprve nastudovat, jak se píše lepicí páska.

    OdpovědětVymazat
  8. [4]: Opravdu tam máte nějakého magora?Mám doporučení na odvetu, až zjistíte, kdo to mohl být, tak mu nenápadně izolepou přilepte kousek tvarůžku pod stůl nebo židli a uvidíš, co to udělá. Nebo je také dobré do kapsy bundy(až bude chladněji) nasypat kolečka z děrovače t zv. žaby. To je moc příjemná věc. Případně přidat větší kamínek do tašky-aktovky a pod. již dávno  vymyšleno.

    OdpovědětVymazat
  9. A běda, když bude něco přebývat!

    OdpovědětVymazat
  10. Josífek vyhlíží krásné dny budoucí, což s manuály na všechno možné je vlastně reálné. Já jednou vytvořila manuál a časový rozvrh návštěv záchodu. Poslala jsem to kromě té nejvyšší všem a pak jsem slyšela z různých kanceláří výbuchy smíchu. Ale vůbec mne nenapadlo, že je dnes potřeba říkat zaměstnancům, co a kolik toho mají mít v zásuvkách, ale je fakt, že tím vzniklo nové pracovní místo pro kontrolora, takže i to je vlastně v pořádku. Dnes takto funguje veškerá politika, uměle vytvořené zákony, hlavně zákazy, a pak vytvořené týmy, které nad nesmysly dohlížejí.

    OdpovědětVymazat
  11. [5]: Až přijde kontrola a zjistí, že jsem se jim na to vys...kašlala a že to mám uspořádáno podle svých potřeb, zdůvodním to tím, že manuál je nedokonalý a nedotažený a že ho budu respektovat, až to opraví, viz. tvá poznámka o pravítku .

    OdpovědětVymazat
  12. [6]: Kdyby místo mě seděly moje děti, tak zcela jistě, spotřebu izolepy mají obrovskou .

    OdpovědětVymazat
  13. [7]: Obávám se, že ten, kdo psal manuál, nestudoval nikdy nic .

    OdpovědětVymazat
  14. [8]: Růženko, magory tam asi máme, ale kdo to měl na svědomí, to už, bohužel, nezjistíme .

    OdpovědětVymazat
  15. [9]: Tak u skládání nábytku manuál opravdu vítám .

    OdpovědětVymazat
  16. [10]: Nebo chybět! Vzhledem k mému rebelskému postoji k manuálu je tato situace více, než pravděpodobná .

    OdpovědětVymazat
  17. [11]: Josífek je můj hrdina a miláček .

    OdpovědětVymazat
  18. Ty soupisy vybavení mě vždycky baví třeba někde v nějaké chatce nebo penzionu. Nikdy si nejsem úplně jistá, že tam ty věci opravdu jsou.

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: To mi připomíná, jak jel prvorozený na výlet. Říkal, že tam 3/4 věcí ze seznamu vyvěšeného v chatce opravdu nebylo .

    OdpovědětVymazat
  20. Já si vzpomínám, jak ve SME začali dělat snímky pracovního dne. Museli jsme přesně na minuty zapisovat, co jsme dělali, aby  bylo vidět využití pracovní doby. Nějak to nedopadlo, kuřáci prý nezapisovali přestávku na kouření, kouřili v místnosti, my  nekuřačky jsme remcaly, tak to nakonec  ukončili.  Někdo jim tam psal hrozné voloviny a protože byl "chráněný", vedoucí to odvolal. Nebo to bylo jen jeden den, už ani nevím. My jsme to měli stejně neměřitelné, protože na našem oddělení se vyřizovaly reklamace vyúčtování proudu a záviselo to na počtu návštěv lidí, telefonátech a pod.

    OdpovědětVymazat
  21. Josífek to zachraňuje, nechápu, že tu "výzdobu" mohl někdo vytvořit. Snad se v nové kanceláři nakonec zabydlíte

    OdpovědětVymazat
  22. Tak nevím ty holka jedna culíkatá,

    OdpovědětVymazat
  23. [21]: No, koukám, že blbosti se ze strany zaměstnavatelů vymýšlely vždycky .

    OdpovědětVymazat
  24. [22]: Tak to bude plýtvání a klepnou tě přes prsty . Já tam mám jen jednu, čekám, jestli na to někdy někdo přijde .

    OdpovědětVymazat
  25. [23]: Ó ano, chlapci jsou téhož názoru. Naposledy si s ní druhorozený zalepil pusu. A předevčírem s ní omotal lampičku, na kterou připevnil červený kus PET láhve, aby měl večer barevný světýlko .

    OdpovědětVymazat
  26. [24]: Děkuji ti, myslím, že to časem půjde .

    OdpovědětVymazat
  27. [26]: Doufám, že jen obrazně, my potřebujeme, aby ses vzpružila!

    OdpovědětVymazat
  28. [25]: Sugr moje milá, neboj se o culíkatou, ona to nějak zvládne .

    OdpovědětVymazat
  29. A kdy už z tebe konečně bude socka?:) Tam je stav propisek mínus dvě :)

    OdpovědětVymazat
  30. [33]: Asi až vyrostou kluci, v našem kraji nejsou socky na jednu směnu vítány .

    OdpovědětVymazat
  31. Tam u vás v práci je to kapku Kocourkov

    OdpovědětVymazat
  32. Manuál na obsah šuplíků? No kam jsme se to dostali? Tohle mě fakt dostalo asi ze všeho nejvíc...

    OdpovědětVymazat
  33. [39]: Mě taky, manuál je opravdu jobovka...

    OdpovědětVymazat
  34. [18]: Jé, my taky měli určený čas, takže, kdo nestihl, musel dát písemnou žádost a vyměnit si prostor s tím, kdo ochotně mísu přenechal Vyblbla jsem se s tím.

    OdpovědětVymazat
  35. [41]: No, tak hlavně že si z toho dokážeme udělat ještě srandu, kdyby ne, asi bychom to nebyly my .

    OdpovědětVymazat
  36. Chybí mi tam upřesnění, zda mají být tužky nabroušené, nebo mohou být i tupé, zda může být korektor poloprázdný, nebo dokonce i prázdný, zda je možná výměna přesně kus za kus, nebo si můžete objednat další korektor ještě dřív, než dojde ten první, ovšem to byste měli v šuplíku korektory dva, což se dá ale ošetřit, že se ten druhý korektor dá do druhého šuplíku nebo se prostě šoupne někam do skříně a pak se vítězně vyloví, až jej bude potřeba.

    OdpovědětVymazat
  37. Ještě mě zaujaly ty mříže - vidím v tom logiku. Ve vyšším patře proto, abyste nespáchaly sebevraždu, v přízemí proto, aby se tam někdo nevloupal

    OdpovědětVymazat
  38. [43]: Hele, ty by ses na místo toho, kdo ten manuál vymýšlel, dokonale hodila! Ty bys to tak vypilovala k dokonalosti!

    OdpovědětVymazat
  39. [48]: Mně se toho zdá málo povícero .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).