Žabí žranice


Tento týden mě postihla malá blogová pohroma ve formě spamové laviny u mých článků. Byla jsem z toho opravdu hodně rozčarovaná a otrávená, ale po hodině blokování autorů nevhodných komentářů jsem zjistila, že ty spamy přeci jen k něčemu dobré jsou. Občas totiž díky nim zabořím nos do staršího článku, tentokrát jsem natrefila na "Šarlotu Šklíbovou" z rubriky "Povídky na písmenko". Jak já se u něj bavila! A když jsem zjistila, že "nejnovější" článek v této rubrice je starý téměř sedm let (rodičovská dovolená byl opravdu ráj :)), zastesklo se mi po písmenkovém patlání a vzala jsem si na paškál písmenko Ž. Představuji vám tedy nejnovější dílko nazvané "Žabí žranice".

Žamberk, žlutozelený žabinec, žabí žranice Žabožraní...

"Žůžo!" žvatlají žabí žáčci, žabičky a žabáčci, žužlající živiny - žížalí žemlovku.
Žabák Želimír, železničář žabí železnice, žvýká ždibec železnatého žabince.
Žabí žurnalistka, Žofinka, žena Želimíra, žere žebříčkovo-ženšenové žervé.
Žabí žoldáci žvýkají žok žraločích žebírek.
Žízniví žabí žebráci žebrají: "Žejdlík žaludovo-žitného životabudiče... Živijó!"
Žabka Žanetka žužlá žluťáskovou žemli.
Živnostník železářstvím, žabák Žitomír, ženich Žanetky, žvýká žužužvejku.

Žakelína, žabí žlutooká žínka, žhaví žíhaný žerzejový živůtek župánku. Žel, žabáci žoviálně žertují, žbrblají, že žabí ženy (Žofka, Žanetka) žádoucnější...
Žakelínu žabáčí žinantní žertování žere. Žabaři! Žádná žranice, žíravina!"

Žabí žrouti žloutnou, žalostně žehrají, žabodrátem žadoní: "Živěno: Žaludek! Žáha! Žábry! Žlučník! Žlázy! Žíly!"
Žabka Živěna žhaví žabí žihadlo, žene žigulíka, životodárné želví žloutkové želé žáby žíznivě žbrundají. Žijí.

Žalobce: "Žakelíno, ženštino žárlivá! Želíš?"
Žakelína: "Žblechty, žlučosere!"
Žáby/žabáci: "Žárlivko! Žumpo! Živle!"
Žalobce žasne: "Žandáre - želízka, žádám žamberský žabí žalář!"
Žakelína: "Žvásty, žvanile žalobnickej! Žádný žalář! Žolík!

Žbluňk! Žínka žuchla, žabinec žbluňká... Želbohu, žamberská žahavka žahla Žakelínu. Žahnutou žabí žínku (žvanec) žužlá žlutá žluva, Žakelíninými žmolky živí žluvičky.

Žabí žactvo žehná Žakelíně žalozpěvem...

44 komentářů:

  1. Ty máš fakt nekonečnou fantazii...

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Slabej odvárek, právě jsem se zakuckala kafem nad svou písmenkovou Pomatenou pohádkou pro plnoleté . Ale dík!

    OdpovědětVymazat
  3. Jakýpak odvárek. Dát dohromady povídku na jedno písmenko není zase tak lehké. Dobré...

    OdpovědětVymazat
  4. No vida, a pak že nejsou spamy k ničemu dobré .

    OdpovědětVymazat
  5. Žabí žrouti žloutnou, že by žloutenka zkosila jejich žábry? Či žlutá zimnice?!

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Technická poznámka pro rejpaly: vím, že dospělé žáby už žábry nemají.

    OdpovědětVymazat
  7. Žamberečtí žehrají, že žena žvanivá Žamberk .... no a dál to prostě nedám. Pomlouvá    Pobavila si mne při nedělním dopoledni opravdu skvěle. Spíš jsem si to ještě měla nechat, stejně jako Miniglosy na pondělí, aby ten začátek týdne nebyl smutný.

    OdpovědětVymazat
  8. Smekám a klaním se až k zemi. Jsi dooooost dobrá

    OdpovědětVymazat
  9. Předpovídám ti dlouhověkost, tvoje dítě uvnitř je nesmrtelné, hravé

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: Přesně! I když bych raději, aby nebyly, nebo alespoň ne tolik .

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: Kdepak, žíravinu jim do žrádýlka přimíchala Žakelína .

    OdpovědětVymazat
  12. [7]: To je fakt. Snad mi čtenáři prominou, že jsem nechala otrávit všechny včetně žabích žáčků, co žábry ještě měli .

    OdpovědětVymazat
  13. [8]: Děkuji ti, Vendy . Přeji, ať máš začátek týdne co nejpříjemnější.

    OdpovědětVymazat
  14. [10]: Kéž by se mi tvá věštba splnila . Děkuji ti!

    OdpovědětVymazat
  15. Žížalí žranice   Žel !!

    OdpovědětVymazat
  16. Už jsem ve svých hrátkách s češtinou vyzkoušela dost písmenek, ale Ž mezi nimi není, to je dost složité, jseš dobrá, paráda     

    OdpovědětVymazat
  17. Janinko, studnice Tvých talentů je, zdá se, bezedná - díky bohu. Jsi úžasná... A říkáš, že není dobré u toho popíjet kávu?

    OdpovědětVymazat
  18. [24]: Moc ti děkuji , těžší písmenka jsou pro mě takovou výzvou, pamatuji si, jak jsem se potila u CH, C a Š, ale nejvíc asi u G .

    OdpovědětVymazat
  19. [25]: , moc ti děkuji . Já mám takový pocit, že brzy na to dno narazím, ale snažím se to co nejvíc oddalovat .

    OdpovědětVymazat
  20. To je skvělé Až budu mít víc času, asi si projdu i tvé staré články. Jinak ty spamy na blogu mám bohužel taky, už jsem všechny zablokovala a smazala a stejně se objevují pořád -.-

    OdpovědětVymazat
  21. Spamy jsou na prd, ale někdy mohou být očividně užitečné. Moc pěkný článek, zasmála jsem se!

    OdpovědětVymazat
  22. To si musím vytisknout a budu to číst Káje!      úplně vidím, jak se mi u toho bude motat jazyk!

    OdpovědětVymazat
  23. [39]: Chudák malá, aby jí z toho nebrněla hlava .

    OdpovědětVymazat
  24. živůtek župánku je žůžo :)

    OdpovědětVymazat
  25. Tak to je pecka :-) Mimo jiné, i slušný jazykolam :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti! S tím jazykolamem máš asi pravdu, ale došlo mi to až dnes, když jsem si to po sobě po letech četla :D.

      Vymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).