Jak nakrmit mravence...


...aneb meruňkovou zmrzlinu on tuze rád... :)

44 komentářů:

  1. To je pěkné! Fotka boží! Jsi tvořilka s nápadem

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní foto! Mravenec slavil narozeniny?!

    OdpovědětVymazat
  3. A doma nebude jíst večeři! Fotka je úžasná <3

    OdpovědětVymazat
  4. "No, ty zase dneska vypadáš! Ta meruňková z tebe táhne ode dveří až do obýváku!"

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Docela mě překvapilo, kolik toho za tu chvíli vycucal .

    OdpovědětVymazat
  6. [2]: Asi ne, venku bylo docela horko .

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Děkuji , spíš zabloudil a zrovna natrefil na nás .

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Škoda, že sem nejde dát vychechtaný a válející se po zádech smajlík, přesně by teď vystihl moje pocity .

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Ani ti nevím, kam to dával, ale nevypadalo to, že by se nějak zvětšil .

    OdpovědětVymazat
  10. Fjú, ten sosá! To je tedy tah...

    OdpovědětVymazat
  11. Dotaz. To je nový domácí mazlíček?

    OdpovědětVymazat
  12. [18]: Kdepak, nacpal si břicho a zdrhl .

    OdpovědětVymazat
  13. Nevděčník! To byl určitě TEN mravenec. Nažrat se a vzít roha, jak u mužského pokolení všeho druhu je zcela klasika   

    OdpovědětVymazat
  14. [20]: Tak takového mravence jsem ještě nepotkala. Znám jen dva typy - nacpat si břicho a jít do hajánkoveho království nebo si narazit na uši sluchátka .

    OdpovědětVymazat
  15. [16]: Přesně na to jsem na fotce zírala , když jsme se na něj totiž koukali v reálu, neviděla jsem to nebo si toho nevšimla.

    OdpovědětVymazat
  16. Šup s fotkama někam na výstavu!! Zrovna včera jsem se dívala, že v jednom z našich obchodních center nabízejí prostor k výstavám. Bych se nad tím zamyslela - na Fugnerku to nemáš  daleko!!

    OdpovědětVymazat
  17. Meruňkovou! Ty ho tedy rozmazluješ.

    OdpovědětVymazat
  18. [23]: Jé, děkuju . Akorát tahle fotka se moc nepovedla, má malé rozlišení a ještě k tomu je focená mobilem .

    OdpovědětVymazat
  19. Meruňkovou zmrzlinu víc než miluju,

    OdpovědětVymazat
  20. Jani, tak ta fotka se opravdu povedla, paráda     

    OdpovědětVymazat
  21. [29]: Já taky, nejlepší mají u našeho bazénu, meruňkovou dřeňovou točenou .

    OdpovědětVymazat
  22. Jee to je až roztomile 🤗😂😂

    OdpovědětVymazat
  23. Brr, ošklivák. Ale krásně vyfocený!

    OdpovědětVymazat
  24. [36]: Ti sežerou asi všechno .

    OdpovědětVymazat
  25. [35]: Ale jdi ty, takovej drobeček malej to je...

    OdpovědětVymazat
  26. říkám si, jak asi? Normálně! a představila jsem si mravence s kostkou cukru- no - skoro

    OdpovědětVymazat
  27. [39]: Kostku mu zkusím předhodit příště .

    OdpovědětVymazat
  28. [40]: bych si cvrnkla smíchy, kdyby ji popadl a prostě suverénně odnesl

    OdpovědětVymazat
  29. [41]: Jsem si cvrnkla smíchy, když jsem si to představila!

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).