Andělka


Jednou takhle při pondělku
přes tlustou zeď kamennou
zírala jsem na andělku
s tváří šedozelenou.

Co tak civíš, milé dítě?
Budíš tady veselí!
Za barvu zpuchřelé nitě
můžou deště kyselý!

35 komentářů:

  1. Tak původně jsem myslela, že si propadla kouzlu šitých panenek - andělek, což by mne u tebe, zdatné ruční tvořilky nepřekvapilo. Ale tohle je taky dobrý!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Myslíš ty andělky bez obličeje, co vypadají jako mrtvolky v šatech s křídly? Jo, tak těm jsem nepropadla . Já jsem asi moc velkej perfekcionalista, protože mi přijdou tak nějak nedodělaný .

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:Jo, to jsou přesně ony   

    OdpovědětVymazat
  4. Jen vzlétnout... Tyto sochy hřbitovní jsou fascinující...

    OdpovědětVymazat
  5. Mně ty sochy vždycky příjdou smutný

    OdpovědětVymazat
  6. Super básnička Střevo básnické určitě nepostrádáš     

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělá! Máš bezvadný střevo, proč ho nevětráš častěji?   

    OdpovědětVymazat
  8. [11]: Ále, ani ti nevím . Moc děkuji!

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, Ty si úplná studnica inšpirácií, čo sa týka mojich rozdivených asociácií.

    OdpovědětVymazat
  10. [13]: Děkuju, takhle mě ještě nikdo neoznačil, jako studnu inspirací!

    OdpovědětVymazat
  11. Jani, ta fotka se ti povedla a ta básnička..., nu jdu si s těmi svými strčit hlavu do písku..., radši!   

    OdpovědětVymazat
  12. [17]: Moc ti děkuji! A u tvého básnění určitě není třeba strkat hlavu do písku .

    OdpovědětVymazat
  13. Střevo ti funguje bezvadně, pobavila jsi mě   

    OdpovědětVymazat
  14. [14]:Seriál je opravdu skvělý a andělé v něm patří mezi děsivou sortu. Doporučuji!

    OdpovědětVymazat
  15. P.S. chválila jsem seriál Doctora Who, chválila jsem děsivé anděly, chválila jsem i tu fotku, ale zapomněla jsem pochválit básničku. Výborná, sedí, ladí a je výstižná!   

    OdpovědětVymazat
  16. Smutná je ta Andělka, jen co je pravda.

    OdpovědětVymazat
  17. [25]:[24]: Děkuji mockrát za chválu všeho!

    OdpovědětVymazat
  18. mám rada anjelov, všetky anjelské bytosti, ale nemôžem si pomôcť - zakaždým, keď sa na takúto sochu anjela pozriem, mám pocit, že mi vidí až do žalúdka. Nie je to príjemné...    ale pekne si ju vystihla

    OdpovědětVymazat
  19. [32]: Tak teď jsi to trefila, proto mám vždycky takový zvláštní pocit!

    OdpovědětVymazat
  20. Skvělá básnička a ještě skvělejší fotka! Kdepak to je?

    OdpovědětVymazat
  21. [34]: Mockrát děkuji , andělka je na hřbitově v Jablonci.

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).