Jednohubky Monsters - Kuliočko aneb nekulím oči s Kuliočkem


Okolo zelené krasavice alias Goudy Wasabi jsem chodila několik týdnů, než jsem se k její koupi odhodlala. Tedy spíše k jejímu plátku, lépe řečeno plátu, který se paní za pultem jaksi nevyvedl dle mých představ, ale co už s tím nadělám. Rozdělit na tenčí nešel a tak místo plánovaných jednohubek á la Kuliočko, ke kterým mě evokovala krásně zelená barva Goudy, vznikly spíše "jednohuby"...


Po pozření jednohuby se očekávaný drastický wasabi efekt nedostavil a tak vzal za své i původně zamýšlený název článku "Kulím oči s Kuliočkem". Zklamání se ale také nekonalo, neboť chuť Goudy byla velmi příjemná a po křenu pálivá jen malinko. Původně jsem myslela, že pro děti vytvořím speciální Kulioččí jednohubky se salátovou okurkou, ale nakonec nebylo třeba :).

Modelem při patlání mi seděl tento fešák. Sice je trochu křiklavější a má na rozdíl od mých jednohub nohy a ruce, ale to mi snad odpustíte... :)

19 komentářů:

  1. Odpustíme.. moc se Ti povedli.. ;) A oči rozhodně kulí moc pěkně.. Kuliočko se nezapře..

    OdpovědětVymazat
  2. Komu se nelení, tomu se ...:) Tobě se to tu zelení krásně. Nevím, nevím, jestli bych si s tím hrála tak hezky jako Ty. Určitě vydržely jen to focení a pak se po nich zaprášilo

    OdpovědětVymazat
  3. Zase krásná věc díky za tip

    OdpovědětVymazat
  4. Kuliočko je můj optimistickej vzor. Najde pozitiva i v úplně negativní chvíli.

    OdpovědětVymazat
  5. Jak jinak - opět dokonalý nápad a dokonalé provedení Ty jsi opravdu převelice nadaná dáma s nádhernou fantazií.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsou stvořené jak pro pohádku!

    OdpovědětVymazat
  7. Ho ho ho hooo... wasabi gouda? no páni... tu musím v krámě vyslídit! Jsem zvědavá, jestli i u nás bude "nepálivá" protože jinak si ji budu muset sníst sama   

    OdpovědětVymazat
  8. A jà si hned říkal, že to je podobný tomu kulaťákovi z příšerek S.R.O. , takže to účel očividně splnilo.

    OdpovědětVymazat
  9. [15]: Určitě bude nepálivá, dělají ji totiž jen jednu. Leda, že by někomu s křenem ujela ruka .

    OdpovědětVymazat
  10. Co dodat, jestli mě někdo skutečně dokáže inspirovat, pak jsi to ty!

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).