Potravinový inspektor...


...aneb "Víte o tom, že podobný idiot teď řádí na další TV stanici?" Při těchto slovech jsem na jednom školení zbystřila a při těch dalších se už nestačila divit...

V prostředí obchodu se pohybuji dobře přes patnáct let a tak vím, jaké nástrahy a problémy se tu vyskytují. A i když se permanentně řeší tak, aby všechno šlapalo jako hodinový strojek, stejně se někdy něco po.... tento :). To samozřejmě nikoho neomlouvá a ani to nemám v úmyslu, nicméně bych chtěla nastínit, jak pán z oné "další TV stanice" hodlal firmu, ve které pracuji, naprosto znemožnit. Což by za normálních okolností asi nebyl takový problém, kdyby si k tomu pod vidinou trháku a ohromné sledovanosti nechtěl pomoci podvodem, za který bych, třeba já, svým dětem zmalovala zadel, že by se nestačily divit...

To si takhle ten pán přijde na informace a povídá, že v regále našel prošlou plechovku Pikaa. Inu, výjimečně se stane, a tak se odpovídající pracovník jde podívat, zda jich tam třeba není víc. A ejhle! Regál s Pikaem je narvaný jako odpolední autobus a žádná plechovka se z něj od doplnění nevzala. Což znamená... že tu někdo pěkně kecá. Při následném rozboru bylo zjištěno, že číslo šarže, které je vytisknuté na plechovce, naší firmě nikdy nebylo dodáno. Ano, i takové věci si umíme zjistit :).

Aha, když to nepůjde s Pikaem, zkusím to se sýrem, řekl si pán a přiklusal s baleným sýrem z pultů.

"Jak je možné, že tu prodáváte prošlý sýr?"

Pán měl asi ten den hodně špatnou karmu, neboť nemohl v nejmenším tušit, že když si přinese sýr z jiné naší prodejny, který nechá mezitím projít a přijde s ním zrovna do této, udělá ze sebe akorát šaška. Právě této prodejně totiž byly, jako jediné, omylem dodány jiné váhy, které tam nakonec byly ponechány, což laicky znamená, že tyto váhy tisknou naprosto odlišné etikety pultového zboží, než jaká byla ta, kterou si přinesl i se svým smradlavým sýrem...

Ani nevím, jestli nakonec byla reportáž vysílaná, i když by mne finální podoba opravdu velmi zajímala... :)

18 komentářů:

  1. Proč si nezvednout podvodem sledovanost? Vždyť lidi přímo hltají všemožné šou a  reportáže z restaurací, kuchyní, obchodů. Těžko se bránit podobným praktikám, každý si řekne, že na každém šprochu je pravdy trochu.

    OdpovědětVymazat
  2. Janinko, docela by mě zajímal výraz toho "šikulky", když se mu dokázalo, že nosí "cizí" zboží a vydává ho za to co koupil? Jaký měl výraz v tom jeho lživém obličeji?

    OdpovědětVymazat
  3. Mně bohatě stačilo, jak mi na gymplu popisovali, kterak náš gympl navštívila TV Nova, aby mezi studenty natočila dříve tradiční anketu 'děti jsou blbci a netuší, kdy byla bitva u.../kdo byl.../proč se...'. Samozřejmě to probíhalo tak, že redaktor přišel a hledal někoho, kdo by byl ochotnej na kameru odříkat redaktorem předloženou špatnou/stupidní odpověď. Jo, takhle se na to musí...

    OdpovědětVymazat
  4. Lži většinou vynášejí víc než pravda, ale zato mají směšně krátké nohy

    OdpovědětVymazat
  5. To je opravdu na facku. Kterápak to asi byla ta "jiná TV"?

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: To je pravda, i já jsem kdysi rčení "Na každém šprochu" používala dost často, nicméně jsem od něj musela ustoupit, dnešní doba úplně jiná, plná zloby, závisti, chamtivosti...

    OdpovědětVymazat
  7. No jo no, ta špína okolo je vážně hrozná... můj kamarád si tuhle v jedné sámošce koupil prošlý nápoj aloe vera do školy a jelikož jsem si zapomněla pití, taky jsem si lokla. Zbytek dne jsme strávili se stejnou barvou obličeje, jakou má ona rostlina

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Tak to musela být vážně mňamina...

    OdpovědětVymazat
  9. Typický příklad člověka, který o tom ví hov**, ale protože z něj bude "pan chytrý, slavný a vážený", tak to vezme, a bude přeříkávat naučené texty okopčené například od pana Vaňka. Ach jo.....

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Máš pravdu, pan Vaněk je úžasný, na jeho pořady se dívám moc ráda, ten všechno umí tak hezky podat .

    OdpovědětVymazat
  11. Takovéhle šméčko mě vůbec nenapadlo. Fakt jsem věřila tomu, že když  někde napíšou, že tam prodávají prošlý zboží (nebo plesnivým, zkažený), že je tam prodávají. Notabene sama jsem párkrát viděla ovoce a zeleninu, kterou bych nekoupila ani s 90% slevou a měli to vesele za původní cenu. Ale tohle je sprostota, že jste toho chlapa nevyfotili a nevyvěsili na prodejně, podobně jako se vyvěšujou jména lidí, kteří kradli (někde to tak dělají). Ale chápu, že v ten moment jste měli jiný starosti, než shánět foťák nebo kameru...

    OdpovědětVymazat
  12. [3]: Pak věř televizi, kruci, věk informací a vlastně jsou k ničemu, protože jsou překroucené.

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: Tak s tou zeleninou máš pravdu, i já občas takový exemplář najdu .

    OdpovědětVymazat
  14. chtít senzaci za každou cenu je teda pěkná sviňárna... jsem docela ráda, že na zprávy nekoukám... protože kdo ví, kolik věcí je takhle "krásně" vykonstruovaných   

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: To jsme dvě, já už dávno na zprávy taky nekoukám, páč jak pravil jeden politik, na nich je pravdivé snad jen datum .

    OdpovědětVymazat
  16. Tak jo, teď už aby v obchodech nejen hlídali jestli jim tam někdo nekrade, ale i jestli jim tam někdo něco prozměnu nenosí.

    OdpovědětVymazat
  17. No, taky nechci nikoho omlouvat. Ale když jsem viděla Hrušku i na úvodní straně blogu, chtěla jsem velmi rychle reagovat. Naštěstí nebyl čas a teď už jsem vychladla...

    OdpovědětVymazat
  18. [16]: Tak mě napadá, že až se mi nebude chtít pracovat, můžu si u nás ve Zverimexu koupit nějakého pěkného hada nebo pavoučka a nenápadně ho vypustit...

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).