Jsem delfín?


V životě jsem byla počastovaná mnoha výrazy, ať už libozvučnými, těmi uši trhajícími nebo takovými, při kterých velmi snadno zčervenám jako zadek kápa paviána. Těch krásných, které pohladí, je opravdu hodně, ovšem v poslední době vede maminka Janinka a všechny lichotky mé drahé polovičky. Ano, i po patnácti letech mi zní kouzelně, že jsme jeho lásky největší a srdíčka :). Ježíš, to je tak sladký, nezačaly se vám z toho kazit zuby :)? Neutrální výrazy, které ještě snesu, ale odvařená z nich zrovna dvakrát nejsem, jsou Jaňule, Janina, Janice vopice nebo Janice z papírový ulice. Ovšem při výrazech, kdy jsem byla nazvaná okatým hospodářským zvířetem, ženským pohlavním orgánem na čtyři či lehkou děvou na písmenko k, bych se nejraději vyzmizíkovala.

A když už si myslím, že jsem byla počastovaná snad všemi názvy a že mě nemůže nic překvapit, přijde si jeden frajer a dokonale mě rozhodí. No aby ne, ještě nikdy mě nikdo nenazval HUDBOU! Oním průkopníkem je náš tříleťák, který mě při poslechu oblíbených vypalovaček našeho devítiletého při jedné skladbě přitáhl do pokojíčku a neustále opakoval "To je maminka, to je maminka! Maminka je hudba!" A kdyby jste chtěli vědět, co že jsem za hudbu, můžete si mě poslechnout, já vám to dovolím, protože jsem mírumilovný a laskavý delfín :).

https://www.youtube.com/watch?v=ihZClVGxjf8

16 komentářů:

  1. Váš tříleťák je moje krevní skupina! Enigma je moje slabá stránka,je to tak nádherná hudba, která se líbí i mému AP, takže zřejmě ti naši chlapíci mají dobrý vkus!

    OdpovědětVymazat
  2. Muzika je to krásná V mužích nelze hledat žádnou logiku, takže nepátrej, jak to mohlo to tvoje mužské poupátko napadnout

    OdpovědětVymazat
  3. Ta hudba je opravdu nádherná a tvůj tříleťák je poetická duše! Myslím, že jednou bude oblbovat holky s velkým úspěchem, protože má velkou fantazii (tedy jestli se postupem času nevytratí) - tohle je kouzelný!

    OdpovědětVymazat
  4. Člověk si za život vyslechne spoustu označení směřovaných na svou osobu, a to od nadpřirozených bytostí až po zástupkyně nejstaršího řemesla Píseň je hezká

    OdpovědětVymazat
  5. Jééé, to je hezké Ale trošku mě to rozhodilo - můžu pořád říkat, že miluji hudbu ?

    OdpovědětVymazat
  6. Tedy, nebýt to tak krásně dojemné a miloučké od toho tvého mrňouska, tak ti řeknu, že delfíni zdaleka nejsou tak mírumilovní a laskaví, jak se o nich říká, ale protože je to od toho tvého mrňouska opravdu krásně dojemné a miloučké, říkat ti to nebudu.

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: To jsem ráda, Enigmu milujeme doma snad všichni, u nás jede pořád dokola .

    OdpovědětVymazat
  8. Enigmu mám moc ráda. Takže pokud představuješ tuhle hudbu, musíš být přímo dokonalá

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: Jéé, no to by bylo moc fajn, ale realita asi bude někde jinde .

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezké a milé povídání, ta dětská láska, je přece jen tou nejkrásnější a nejupřímnější, že?

    OdpovědětVymazat
  11. [13]: Děkuji, to tedy ano, na takové věci se hezky vzpomíná .

    OdpovědětVymazat
  12. [15]: Děkuji, snad mu to zůstane :).

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).