Autozadek


V létě, při cestě z Petřína,
svádět chtěla mě mašina,
zadeček na mě špulila,
k tomu se divně culila...

"Děvče, jsi krapet ojetá
a možná trochu popleta,
mě víc, než holky okatý,
berou spíš chlapi svalnatý!"

"Pardon, voči moc neslouží
dík soli v zimě, vod louží.
Jsem jenom blbá reklama
s vypuštěnýma gumama...

Já tady na svou půlkáru
zvu kolemjdoucí do báru,
mý vočiska jsou majáky
pro štamgasty a pijáky...

Tak jednu na mě, paninko!
A usmějte se malinko,
nemusíte se o mě bát.
Přijďte se zjara podívat!"


16 komentářů:

  1. Koukám, že bar na zadním sedadle je už vypitý.

    OdpovědětVymazat
  2. Vyloudila jsi na mé tváři úsměv a okamžitě sypu na Petřín . Tedy - ne, že bych šel do báru U vyskleného hyondé, ale když to dobře dopadne, snad trochu za kulturou.

    OdpovědětVymazat
  3. To bude asi nějaký bar na stojáka, když tam je nápis "postávat a chlastat". Já jsem u toho vždycky raději seděl. Nicméně mi taková upoutávka připadá vtipná a nápaditá.

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Já si zpočátku spíš myslela, že to je takové varování pro návštěvníky baru, aby nesedali opilí za volant a objednali si taxíka, který má s tou reklamou taky co dočinění. Mám v tom docela bordel, budu tam muset zajít a trochu se v tom zorientovat .

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní básnička a bezva fotografický úlovek. Co lidi nevymyslí...

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Nevadí, pro dobrý nápad jsem ochoten jít světa kraj. Když vyrazím ráno o páté...

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Děkuji , myslím, že jako reklama půlauťák poslouží dobře .

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: Taky mě to napadlo Možná v tom je skrytý dvojsmysl

    OdpovědětVymazat
  9. Tvůj Autozadek mě naprosto nadchnul a nejsem sama, Máťa se ho dokonce snažil vyrvat z monitoru   .

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Děkuji ti, myslím, že ty díly jsou tak dokonale pochroumané, že by to snad nebylo nikomu k ničemu .

    OdpovědětVymazat
  11. Hezká básnička a povedené fotky   

    OdpovědětVymazat
  12. Kdysi jsem viděla podobný nápad, jen místo části osobního automobilu, ze zdi vyčnívala přední část starého autobusu, která byla využívána jako vchod do hospody.

    OdpovědětVymazat
  13. [15]: Autobus je rozhodně mnohem více efektní, než zadek auta .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).