Prapodivný pomníček

 
Cesta nahoru na Ještěd, o níž jsem se nedávno zmiňovala, byla ve třiceti stupních slušný kardio zápřah. A protože nejsme sebevrazi a po suťové cestě nahoru jsme byli rádi, že žijeme, jako cestu dolů jsme si zvolili variantu pro lamy. Byla sice o polovinu delší, protože vedla po silnici, ale zato byla náramně pohodlná a téměř celá skrytá ve stínu. Už nahoře se mi chtělo čůrat, a tak jsem celou cestu hledala místo, kam bych mohla u krajnice zaplout, aniž bych musela překonávat šedesátistupňový úhel. No a když už jsem takové místo našla, vyrazilo mi dech a doteď na něj nemůžu zapomenout.

V lese, asi deset metrů od silnice, kam jsem se uvelebila k čůrací pauze, byl v lese ukrytý "pomníček". Asi bych si ho normálně nevšimla, protože nebyl v dobrém stavu a téměř vše z něj bylo rozházené a schované v borůvčí, ale na kameni zůstala ležet postavička Sonica, která mě svou modrou barvou praštila do očí. A nebyla tam sama, dinosauří figurky, autíčka, hřbitovní svíčky a květinové dekorace, to vše doplňovalo tuhle vskutku zvláštní scenérii. Nedalo mi to, trochu jsem to tam porovnala, a od té doby se mi v hlavě rojí otázky, komu asi tohle pietní místo patří, proč je na tak dobře schovaném a odlehlém místě, a co je v tom pytlíčku v autíčku, kterého jsem si všimla až doma na fotkách...

Velice podivný pomníček na ještě podivnějším místě...




Původní vzhled - nepovedená a trochu máznutá fotka, ale snad mi bude prominuto.


Cesta pro lamy...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).