Chlapci v akci...

 
...aneb předprázdninový mikroštěk...


Když mi druhorozený oznámil, že si budou o prázdninách s bratrem vařit sami, vyhrkly mi z očí slzy.

Jen netuším, jestli štěstím, nebo čirou hrůzou...




16 komentářů:

  1. Janinko, moji tři mladší bráchové si také vařili často sami, ale drželi se špaget, sýra a kečupu. Nikdy k požáru nedošlo. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Janinko, můj syn strčil upéct mraženou pizzu na dřevěném prkýnku. Přežila kuchyň, v podstatě i prkýnko a dokonce prý i ta pizza. Takže jsem optimista :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Stáňo, tohle jsem teď nutně potřebovala slyšet! :D

      Vymazat
  3. Jestli chceš, mohu jim sehnat praktickou příručku k flambování...

    OdpovědětVymazat
  4. Tolik štěstí najednou :-))).
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Tak nakoupit hódně mycích a úklidových prostředků a pokud nemáte dobrou pojistku na byt, raději připojistit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mycí prostředky zařízeny. Ale informace o pojistce asi není úplně to, co jsem potřebovala slyšet! :D :D

      Vymazat
  6. Jéje :DD Ale dej jim šanci, můj nejmladší brácha peče a vaří mnohem lépe než já :)) steaky, různé sladké dobroty... furt zkouší něco nového a téměř vždycky je to mňamka :) Tak držím palce :D

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, tvoji kluci to určitě zvládnou. Něco odkoukali od mamky, zkušenosti ze školy mají i s pitváním, to nemůže dopadnout jinak než dobře 😂🤣😂

    OdpovědětVymazat
  8. Jak znám tvoje kluky (z tvého blogu), tak určitě vznikne něco originálního. Jen bych asi občas zasáhla, aby to bylo i k jídlu :-) Přeji dobrou chuť .-) A že zdravím šikuly

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).