Když vzhlížím vzhůru...


Když jsem byla malá, šlapala jsem si na špičky a zakopávala o ně i na rovině. Maminka mi vždycky říkala, ať nečučím, kde co lítá a raději dávám pozor, kam (na co) šlapu. Moc jsem si z jejích mouder nevzala, zakopávám pořád a pod nohy se většinou taky nekoukám (výjimkami jsou jarní tání spojené s akcí "odkrývání psích pokladů" a koberec posetý kostičkami LEGO v dětském pokojíčku). No a hlavně pořád čučím, kde co lítá :).







33 komentářů:

  1. Kličkování mezi psími exkrementy je tradiční pražská zábava.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky. Přemýšlím, co je na té třetí, dinosaurus?

    OdpovědětVymazat
  3. [5]: Také mi připomíná letícího draka. Hezké  fotky...

    OdpovědětVymazat
  4. Nevím, jestli jsi ho fotila včera, ale já ano

    OdpovědětVymazat
  5. Je moc dobře, že jsi věrná svému čučení - na obrázcích je jasně vidět, že se čučet prostě vyplatí!

    OdpovědětVymazat
  6. Čučet se má. Kdo nečučí, nevidí dál. Přeji pěkný víkend a zase někdy pár pohledů dopředu nebo nahoru

    OdpovědětVymazat
  7. Chodit s hlavou v oblacích každý neumí a když už jo, pak se mu povedou takové krásné fotečky

    OdpovědětVymazat
  8. Ty fotečky jsou strašně krásný

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Ne ne, ten je zvěčněn asi dva měsíce zpátky . A děkuju!

    OdpovědětVymazat
  10. Překrásné a svým způsobem neobvyklé

    OdpovědětVymazat
  11. Kvůli psím "pokladům" se člověk musí dívat pod nohy celoročně.

    OdpovědětVymazat
  12. Moje reakce na tu třetí fotku od zdola byla: Iééé! To je dinosaurus! Supperr! Ié, to je super. A to že se, sem dostal!! Suproví. Jinak hned jak jsem uviděl váš měsíc, tak jsem si řekl, že pod takovou krásou nesmím nezanechat komentář. :) Ale bezesporu nejvíce krásnou fotkou z těch vašich povedených fotek je ta vaše předposlední. :) Ta je vášně mistrovská. ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc hezké fotky, čučet se vyplatí   

    OdpovědětVymazat
  14. To jsou naproto nádherné fotografie.. Opravdu fascinující.. Velmi originální a neobvyklé.. Hodno nějaké výstavy.. Paráda.

    OdpovědětVymazat
  15. Jani, čučíš krásně, tak klidně pokračuj   

    OdpovědětVymazat
  16. Tyhle fotky fotím nejraději. Krása!

    OdpovědětVymazat
  17. Moc hezky jsi to nafotila. Nevím kam s očima. Asi nejvíc se mi líbí ten poslední měsíc

    OdpovědětVymazat
  18. [25]: Moc ti děkuji, Chudobko. Mně se ten měsíc taky líbí, moc mě oslovilo to, že byl sice večer, ale ještě modrá obloha a byl tak krásně vidět .

    OdpovědětVymazat
  19. a čučíš vážně moc krásně!

    OdpovědětVymazat
  20. Do toho obchoďáku bych se bál chodit, dinousarus vypadá strašidelně :).

    OdpovědětVymazat
  21. Tentokrát se nezmůžu na slovo a jenom áchám. Moc se mi líbila fotka zpoza toho korytnactce. Měsíc ve větvích, úžasné. A ten ohnivý západ slunce! Jop, zmohla jsem se na slovo.   

    OdpovědětVymazat
  22. [29]: Ve skutečnosti je to takovej ňuňánek roztomilej .

    OdpovědětVymazat
  23. Vznášíš se v oblacích a duchovních sférách a od přízemních problémů abstrahuješ :).

    OdpovědětVymazat
  24. [32]: No, někdy i jo, když zrovna tedy neryju nosem v té hlíně .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).