Dort Little Big Planet


Od posledního článku do této rubriky už uběhl nějaký ten pátek a tak vám představuji další dva kousky, které se mi podařilo spatlat.

Prvním z nich je dort pro našeho čerstvého čtyřleťáka. Je stylizovaný do naší oblíbené hry LittleBigPlanet - planetka se Sackboyem nahoře. Pán poručil, pán dostal... :) 


Detail...



Druhý dort byl dvojnásobně účelový. Kromě toho, že měl být pro prvorozeného na přivítanou z tábora, měl taky posloužit k tomu, abych na něj spotřebovala veškeré zbytky modelovací hmoty. Od každé barvičky jsem měla malý kousek a bylo mi líto jí vyhodit. Troufám si tvrdit, že z toho, co jsem měla k dispozici, vzešlo opravdu originální dílko, které k mému překvapení, udělalo velikou radost nejen dětem, ale i polovičákovi :).


Detail...


Jako první zmizela tykadla, pak oko, noha a zuby :).

19 komentářů:

  1.    Opět potvrzeno, že improvizace se semo tamo vyplatí, neb ten druhý dortík je naprosto exkluzivní! Ovšem ten první nezůstává ani o krůček pozadu! Smekám před tvou šikovností a zručností již poněkolikáté   

    OdpovědětVymazat
  2. Ježiš to je dokonalý! Ten první dortík je parádní, ale ten flekatý druhý - naprosto úžasný! Nedivím se, že měl takovou odezvu...

    OdpovědětVymazat
  3. SUper!!!! Nemá to chybu! To muselo být doma veselo

    OdpovědětVymazat
  4. Super, hlavně to strašidýlko je luxusní nápad na spotřebu zbytkových barviče

    OdpovědětVymazat
  5. Ten bubák je esteticky zcela dokonalý. Obzvlášť oceňuji propracovaný melír a duhová tykadélka

    OdpovědětVymazat
  6. [1]:[3]:[4]:[5]: Převeliké díky vám, milé dámy, posílám!

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné. Takhle jsem si nikdy nehrála!

    OdpovědětVymazat
  8. Patli patli, a vypatláš úžasné dorty Ten duhový je fakt božíííí!!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkná patlanda, mě se líbí ta "pletená" figurka. Jinak název mi nic neříká, asi proto že tohle jde zatm silně mimo mne.

    OdpovědětVymazat
  10. Ty jo, tvoje patlání je inspirativní, víš to? A je nádherné, moc

    OdpovědětVymazat
  11. Když ty patláš, vždycky z toho vzejde něco skvělého a obdivuhodného :) Oba dortíky se moc povedly :)) Mám takovou otázku, postavička z LittleBigPlanet vlevo je také  výtvor tvého patlání a k jídlu, nebo je opravdu pletená? Vypadá tak realisticky :) "Zbytkový" dortík je vážně originální, veselý a hravý, člověk se při pohledu na něj prostě musí usmát :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tykadla jsou dokonalá.

    OdpovědětVymazat
  13. Toho štrikovaného si robila ako? Alebo ten je originál figúrka?

    OdpovědětVymazat
  14. [7]:[8]:[9]:[10]: Mockrát vám děkuji!

    OdpovědětVymazat
  15. SDuper modelování, taky bych si chtěla zkusit něco podobného vyrobit :)) otátka ovšem je, jestli by mi to pak nebylo líto sníst

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: Děkuji , určitě nebylo. Voní to totiž tak, že ať to vypadá, jak chce, stejně sliny tečou .

    OdpovědětVymazat
  17. [6]: Nesekej s tím, Jani. Taky v posledních měsících nějak nezvládám, i když to je daný tím, že courám po fleru a srdíčkuju

    OdpovědětVymazat
  18. Jani, také jsem se pustila do dortování, ne vždy jsem z toho unešená, ale chci se učit a učit a učit (červený čudlík zdatně pomáhá) . Ale  na rozdíl od Tebe a Tvé kreativity jsem poněkud nudnou "cukrářkou", protože se zatím věnuji klasice. Ovšem maximálně tleskám panu "zbytkáči", ten je dokonalý!!!

    OdpovědětVymazat
  19. [17]: Snažím se, ale slíbit to fakt nemůžu . Ono je to strašně časově náročný a já jsem člověk, který rád dělá věci pořádně - a když najednou zjistím, že nestíhám stoprocentně odpovídat na komentáře a ani komentovat články, natož pak je psát, je to děsivý zjištění .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).