Dort - dýně

Na ten svátek Halloweena
připíjím si láhví vína.

Pak vytáhnu ze skříně
kostlivce a dvě dýně.

Taky jednu z lednice.
Byla chutná, velice!


22 komentářů:

  1. Haleween nemusím, ale takovou dýni bych docela brala. Je to marcipán a ten mám ráda.   

    OdpovědětVymazat
  2. je úžasný, moc se ti povedl a ten verš nemá chybu....     

    OdpovědětVymazat
  3. Taky bych si dala. I když se snažím přijít na chuť Hokkaidu a vaření z něho nějak mi to nejde.....

    OdpovědětVymazat
  4. Ale ten je! Přímo k sežrání!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ta je mnohem lepší než vyrostlá na záhoně. Úplně po všech směrech. Hned bych jí zblajzla aspoň jednu nohu...   

    OdpovědětVymazat
  6. Povedená! Ta se musela líbit! Tolik marcipánu!

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, tu bych si dala! (i když ona ani opravdová dýně by nebyla k zahození. )

    OdpovědětVymazat
  8. Halloween nedržíme, ale tuhle dýni bych držela v rukách strašně ráda. Mńam. Je nádherná.     

    OdpovědětVymazat
  9. Všem vám posílám veliké díky!

    OdpovědětVymazat
  10. Tak kvůli tomuhle dortu bych ten Halloween snad začal i slavit. A na rozdíl od té skutečné dýně, by mi tahle i chutnala.

    OdpovědětVymazat
  11. [13]: Děkuji ti . Koukám, že nechutenstvím k dýním netrpím sama, to mě opravdu těší!

    OdpovědětVymazat
  12. Jé, no tak to je povedený! Veršovánka s dortem, skvělá kombinace!

    OdpovědětVymazat
  13. Mě by zajímalo jestli se ti Jani někdy něco taky nepovedlo?

    OdpovědětVymazat
  14. Parádní, jen se přiznám, že mi k ní nějak nejdou ty nožičky

    OdpovědětVymazat
  15. joooj, tá vyzerá chutne. Hneď by som si aj ja dala kúsok z nej... ale inak, ono ten halloween nie je taký zlý. Dušičky sú iné, nesú inú tajomnosť, ale prečo sa sem-tam trošku nevyblázniť. No nie? :) Moc sa ti podarila... šikovná si! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Děkuji, moje řeč, proč si trochu nezařádit .

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).