TADY RÁDA ČMUCHÁM :)

Krásný den


Další příhoda do rubriky "Zákaznické špeky" je tu a já ji raději zapisuji hned, abych náhodou nezapomněla. I když... v tomto případě bych možná zapomněla i ráda. Takový neprávem nas...upený zákazník se objevuje celkem často, většinou ale za pomoci diplomacie a vstřícného jednání problém společně se zákazníkem zlehčíme, pohřbíme a nakonec se loučíme s chacha úsměvem jako dva staří dobří známí. Tentokrát se to ale trochu nepovedlo. No, nepovedlo se to trochu víc. Skoro bych řekla, že se to i podělalo.

Krásný den

Situace: rozzuřený zákazník (jež se v tu chvíli stal zaslouženým králem všech křupanů z Křupanova v mé dosavadní kariéře), který si nenechal vysvětlit, že v tomto případě jeho požadavku skutečně vyhovět nelze, spustil extrémně hlasitou kulometnou palbu slovíček, za která by se nemusel stydět ani bývalý soused cikán Ferenc. A kterou zakončil, oproti předchozí samomluvě, už celkem mírnými slovy:

"Ty vole, běžte tady už všichni do prdele!"

"Děkuji, také vám přeji krásný den!"

"Já vám taky! Ale v PRDELI!!!"

48 komentářů:

  1. Janinko, kdyby to nebylo tak smutné, tak docela vtipné- tedy jenom vaše reakce na toho balvana!

    OdpovědětVymazat
  2. S nadcházejícím mlhavým a deštivým počasím bude asi takových dacanů ještě přibývat. Chce to pevné nervy, ale , kde je pořád brát, co?

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsi zareagovat: Tam se nám nechce, je tam tma a smrdí to tam. Jedině, že byste tam šel s námi.

    OdpovědětVymazat
  4. Někdy si člověk zákazníky nevybírá.

    OdpovědětVymazat
  5. I tasemnice určitě občas prožívají krásný den.

    OdpovědětVymazat
  6. Na tohle se snad ani nedá odpovědět. Buď se musíš pořád mile usmívat, abys ho naštvala, nebo si ho přestat všímat.

    OdpovědětVymazat
  7. Boží ilustrace, která celou situaci pozvedla na jinou úroveň A zákazníka raději rychle vypusť z hlavy. /řece si jím nebudeš zapráskávat mozkovnu

    OdpovědětVymazat
  8. Tento zákazník zdáti se býti poněkud rozhořčený životem. Ale pokud se to událo včera, tak se nedivím. Byl jaksi agresivní den

    OdpovědětVymazat
  9. Pán se opravdu neumí chovat, má to asi v životě díky tomu pěkně těžké

    OdpovědětVymazat
  10. [1]: Děkuji, paní Hanko, stálo mě to hodně sil udržet vážnou tvář, ale přeci mu to hulvátství nedám zadarmo!

    OdpovědětVymazat
  11. [2]: Co už s tím naděláme, že jo . Někdy si říkám, kde se ve mně to sebeovládání bere .

    OdpovědětVymazat
  12. [5]: To je pravda, zákazníci si vybírají nás .

    OdpovědětVymazat
  13. [3]: Růženko, já bych mu nejraději třískla hlavou o pultík, ale moje profese mi to prostě nedovoluje .

    OdpovědětVymazat
  14. [6]: Takový mejdan s tasemnicemi, to je představa!

    OdpovědětVymazat
  15. [7]: Problém je v tom, že si nemohu dovolit přestat si ho všímat. Takže se usmívám a myslím si něco o zadeli .

    OdpovědětVymazat
  16. [9]: Ten zákazník byl hlavně rozhořčen mnou . Stalo se to už dřív, ale včera jsem si na to vzpomněla .

    OdpovědětVymazat
  17. [8]: Dííík, snažila jsem se!

    OdpovědětVymazat
  18. Včera kolegyně zavolaly policii na klienta, který nechtěl opustit pobočku, chtěl si vybrat peníze 4 minuty před koncem zavírací doby...

    OdpovědětVymazat
  19. Jani, ty musíš mít svatou trpělivost

    OdpovědětVymazat
  20. Hodin,ky s vodotryskem na skladě nemáme..No to je slendrian, že to svět nevidel....

    OdpovědětVymazat
  21. [21]: Asi nějaké erupce na Slunci či co .

    OdpovědětVymazat
  22. [23]: Pár po hubě by stačilo, ale nesmím .

    OdpovědětVymazat
  23. Palba nadávek je vždy nepříjemná, dokonce když nejsi terčem.

    OdpovědětVymazat
  24. V neděli jsem si zažila takovýho křupana

    OdpovědětVymazat
  25. ajaj.. to je nejhorší.. ještě když se člověk snaží mu vyhovět..

    OdpovědětVymazat
  26. Nás na hotelové škole učili:

    OdpovědětVymazat
  27. Neskutečně milý zákazník.

    OdpovědětVymazat
  28. [28]: Ta první věta je boží!

    OdpovědětVymazat
  29. [27]: Já jsem úplně v pohodě, takové pako mi ublížit opravdu nemůže .

    OdpovědětVymazat
  30. [29]: Tý jo, asi fakt nějaký erupce, nebo co. Slyšela jsem už o dost případech, které se udály v uplynulých dnech a byly skoro jako přes kopírák!

    OdpovědětVymazat
  31. [31]: Co mi vyprávěla babi, tak i dřív byla mezi zákazníky hovada . A dnes to není o mnoho lepší .

    OdpovědětVymazat
  32. [32]: To bylo asi překvapení, že promluvil!

    OdpovědětVymazat
  33. Jsi rozená optimistka, když i tam vidíš sluneční svit :).

    OdpovědětVymazat
  34. To musí člověk pouštět jedním uchem tam a druhým ven...

    OdpovědětVymazat
  35. [40]: Trochu bych to upravila - jedním uchem tam a druhým ven, přímo sem .

    OdpovědětVymazat
  36. No bohužel zákazníky si člověk nevybírá. Znám to taky než jsem šla na mateřskou dělala jsem v obchodě a tak vím jací zákazníci dokáží být...

    OdpovědětVymazat
  37. [43]: Beru je s humorem a je to určitě snesitelnější .

    OdpovědětVymazat
  38. A nejhorší je, že ho do té prdele nemůžeš poslat taky, protože zaprvé Zákazník, náš pán, i když je to král všech hovad a hulvátů a zadruhé, kdo by si kvůli takovému tentononc ničil nervy, to bys domů šla jako kyblík a ani želva od Olympiků by nic nezmohla   

    OdpovědětVymazat
  39. Já se z toho přidávání komentářů dneska asi zvencnu. Jestli mi to napíše ještě jednou, že není povoleno vkládat duplicitní komentář, tak asi něco rozbiju .

    OdpovědětVymazat
  40. ali caja z Paláca10. února 2019 v 12:15

    Slusnost je pojem ktory sa uz nenosi. A mna hoc nieco v obchode nahneva nikdy si to neventilujem na predavacov pretoze aj tu plati stare dobre : aky pan taky kram. Predavac je posledny clanok v tomto retazci a ludia si to neuvedomuju. Okdedy robim v obchode, predavacky si vazim ovela viac ako predtym.

    OdpovědětVymazat
  41. [47]: Mám to stejné, vidím to z pohledu té druhé strany a když něco od prodavačky potřebuji, nejdřív pozdravím, poprosím, nerozčiluji se. Jako kdyby lidé zapomněli na základní pravidla slušnosti...

    OdpovědětVymazat

Milí čtenáři, děkuji vám za nakouknutí a komentář :).